תקשורת ומדיה

התחזית - ערפל וקודר: שרון וכסלר מצטרפת לתאגיד כאן

וכסלר תהיה החזאית ראשית בחטיבת החדשות של כאן. עוד מצטרפות מערוץ 1: דורית אסרף-מזרחי תהיה ראש מערכת התרבות, וסימה מואס תשמש כמפיקת החלק המגזיני במהדורה
אלכסנדר כץ |  3
שרון וכסלר (צילום דוד וינוקור)
שרון וכסלר, החזאית הראשית של ערוץ 1, מצטרפת לתאגיד השידור הציבורי בהקמה כאן, ותהיה חזאית ראשית בחטיבת החדשות של כאן. כזכור, החטיבה אמורה להיות מפורקת ובמקומה יוקם תאגיד חדשות ואקטואליה, אליו יעברו מגויסי כאן עם עובדי החדשות של רשות השידור. בשעות אלה מתקיים דיון בכנסת על הפרדת החדשות מ'כאן', והנהלת התאגיד מצהירה כי תעתור לבג"צ נגד ההפרדה. 
וכסלר שימשה בתפקידים רבים במקביל לשידור התחזית, והייתה בין היתר מגישת תכנית הבוקר 'בוקר טוב ישראל', כתבת לענייני איכות הסביבה, מגישת התכנית 'הסיפור האמיתי' ומגישה בתכנית 'כל היום' ברשת ב'.  היום מסרה כי "אני שמחה להוביל את שידור תחזית מזג האוויר, ומאמינה שהתחזית בכאן תמשמש כמקור מידע חשוב ואטרקטיבי לכלל האוכלוסייה. אני מקווה גם כי יימצא פתרון הולם ופרנסה ראויה לכלל עובדי רשות השידור". 
כמו כן יצטרפו לתאגיד גם דורית אסרף-מזרחי, עורכת ומפיקה בערוץ 1, שתשמש כראש מערכת התרבות בחטיבה המאוחדת, וסימה מואס, מפיקה ראשית בחטיבת החדשות של ערוץ 1, שתהיה מפיקת החלק המגזיני במהדורת החדשות המרכזית של כאן. 
אסרף-מזרחי יזמה את הפקת התכנית 'המהדורה' לקהל הילדים והנוער וערכה, הפיקה וביימה אותה מאז 2006. כמו כן הפיקה את שידורי הרצף של 'זאפ לראשון' ואת התכנית 'יש מצב'. בשנתיים האחרונות הייתה גם  במאית בחטיבת החדשות וחטיבת הספורט של ערוץ 1. מואס הפיקה את המשדרים המרכזיים של חטיבת החדשות, וכן את משדרי הבחירות. כמו כן הובילה את המעבר של ערוץ 1 לשידור ב-HD, ואת המעבר לאולפנים החדשים.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    יש מי שצופה בערוץ הביבים? (ל"ת)
    'כאן' האספסוף מדבר 05/2017/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    יש מי שצופה בערוץ הביבים? (ל"ת)
    'כאן' האספסוף מדבר 05/2017/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    Sharon wexler is such an idiotic woman (ל"ת)
    Sam 05/2017/08
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור