תקשורת ומדיה

3 ימים בלבד למכרז למנכ"ל תאגיד החדשות הציבורי החדש

מחר בבוקר יתחיל לפעול התאגיד. הכונס הרשמי פרסם מכרז לתפקיד מנכ"ל החדשות, פונקציה חדשה שהופרדה מתפקיד העורך הראשי של החדשות, אותו ימלא ברוך שי
אלכסנדר כץ |  1
אולפני תאגיד השידור כאן (צילום יח"צ כאן)
הכונס הרשמי פרסם היום (יום א') הזמנה להגשת מועמדות לתפקיד המנכ"ל הזמני של תאגיד החדשות החדש שיוקם במקום חטיבת החדשות של תאגיד כאן. התפקיד הזה יכהן הנבחר עד 3 חודשים מיום הקמת תאגיד כאן - מחר בבוקר, ואולם לא מן הנמנע כי המנכ"ל הזמני ייבחר גם לתפקיד המנכ"ל הקבוע.
הפיצול בין תאגיד השידור כאן לבין חטיבת החדשות, מחייב הקמת אופרציה חדשה. את החדשות אמור היה לנהל ולערוך ברוך שי, אולם הניסיונות להדיחו בחקיקה מהתפקיד, לא צלחו, והוא יישאר העורך הראשי של שידורי החדשות, גם בתאגיד. ואולם תפקידו יפוצל לעורך ולמנכ"ל, כאשר שי יהיה אחראי לתוכן.
בכל מקרה, הכונס הראשי קורא למועמדים אופציונליים בעלי ניסיון משמעותי בתחום העיתונות, שעסקו בניהול עסקי של תאגיד ובעלי ניסיון של מספר שנים בתחום התקשורת, להציע את מועמדותם לתפקיד עד 17 במאי, כלומר יום רביעי השבוע. הכונס הרשמי יהיה רשאי לפנות מיוזמתו למועמדים אחרים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חיסול השידור הציבורי
    מבפנים 05/2017/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חושבים שיקומו תאגיד חדשות מתפקד בכמה ימים... עוד שבוע מגיע לפה נשיא ארהב. האם הם מוכנים לנסוע הביקור? כנראה שלא. נתניהו ושליחיו: ארדן לפיד ביטן לנדס אלהרר כבל ומשתף הפעולה ניסנקורן יחד עם עוד רבים ורעים הרסו את השידור הציבורי
    סגור