תקשורת ומדיה

וואלה משיק את ערוץ Buzzit - שכולל תכנים של כוכבי רשת

המהלך מרכז את כוכבי הרשת הישראלים במדור ייעודי שיקודם בצורה מאסיבית בוואלה וברשתות החברתיות. חלק מהתכנים יהיו שיווקיים, ואחרים תוכן מערכתי רגיל
כתבי אייס |  1
עומרי בן נתן במיזם Buzzit של וואלה (צילום מגד גוזני)
וואלה יוצא במהלך שאמור להגדיל את הנוכחות שלו ברשתות החברתיות: האתר השיק השבוע את ערוץ Buzzit! המרכז בתוכו את כוכבי הרשת הבולטים, המשפיעים והפופולאריים ברשתות החברתיות השונות - פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, סנאפצ'אט ועוד. כחלק משיתוף הפעולה, וואלה יפיק ויקדם תכנים מקוריים ובלעדיים של כוכבי הרשת ובנוסף ישולבו בערוץ Buzzit! תכנים נבחרים מהעמודים שלהם ברשתות החברתיות השונות. 
בערוץ החדש אותו תערוך קרן יעקובי, שותפים כמה עשרות כוכבי רשת, בהם סמיון גרפמן, דניס צ'רקוב ומישל טרוני, לי לוי, שיר אלמליח, רון אלוף, שגיא ברייטנר, שני חזן, קים אזולאי, גל גברעם ועמרי מזרחי, דניאל אסייג, קסניה טרנטול ועומרי בר נתן, דני קומשביץ, מריה דומארק, קורן וויט, עמית ורז גל (זוכי המרוץ למיליון), ובנוסף קבוצות גדולות בפייסבוק, כמו 'אימהות מבשלות ביחד', 'כשאמא ואבא בני דודים', 'נתקעתי עם' ועוד. השקת הערוץ תלווה במהלך דיגיטלי נרחב שיאפשר לגולשים הצצה לעמודי כוכבי הרשת בוואלה. 
חלק מהתכנים יהיו שיווקיים, אבל אחרים יהיו תכנים רגילים. הערוץ החדש יעשה שימוש באולפנים החדישים של וואלה, שלא פעילים בשעות רבות של היום. האתר מייצג בכל חודש כ-600 אייטמים, חלקם אולפניים. 
סמנכ"ל שיווק ומכירות של וואלה, ערן גוטדנקר, מסר כי "אנו גאים לשתף פעולה עם האנשים הכי חמים ברשת בישראל, המגיעים מקשת רחבה של תחומים וגילאים שונים ולתת במה ענקית של מעל מיליון גולשים ביום, ליצירה ולתכנים המקוריים שלהם. כוכבי הרשת ישתלבו באולפן השקוף של וואלה כחלק ממערך השידורים ותכניות הווידיאו, בנוסף ערוץ Buzzit! יאפשר למפרסמים ליהנות ממהלכים פרסומיים ייחודים עם כוכבי הרשת המובילים, בשילוב מנצח של תוכן אורגני באתר האינטרנט הגדול בישראל, ביחד עם תוכן עדכני שרץ בעמודים החזקים ביותר ברשתות החברתיות".
תגיות Buzzit! | וואלה
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נשמח לראות ולהשתתף בכל אייטם של קסניה ועומרי ,,זוג מלח הארץ ,,בהצלחה לוואלה ,,,, (ל"ת)
    טל 05/2017/15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור