תקשורת ומדיה

המיזם של עידן מוטולה: משיק אתר חדשותי לבעלי מוגבלויות

אחרי שפרש מעריכת 'ממון' בידיעות, משיק מוטולה יחד עם מועדון הצרכנות 'עדיף' את פורטל 'שווים' - אתר חדשותי שייתן קול ל-1.5 מיליון ישראלים עם מוגבלות ובני משפחותיהם
אלכסנדר כץ |  3
עידן מוטולה (צילום יח"צ)
עד לפני 4 חודשים היה עידן מוטולה עורך ממון של ידיעות אחרונות, כעת הוא יוצא לדרך חדשה. לאייס נודע כי מוטולה משיק את אתר שווים - פורטל חדשותי לקהילת האנשים עם מוגבלות בישראל.
מוטולה הוא עורך האתר והמייסד שלו. שווים הוקם בשיתוף פעולה בין מוטולה לבין 'עדיף', מועדון צרכנות לאנשים עם מוגבלות שהושק לאחרונה.
פורטל שווים נועד לתת קול לקהילה גדולה של אנשים עם מוגבלות, המונה כ-1.5 מיליון איש, ולבני משפחותיהם. באתר יפורסמו מדי יום סיפורים חדשותיים הנוגעים לקהילה, מדריכים, ראיונות, מאמרים וטורים אישיים במגוון נושאים - מאקטואליה, דרך ספורט וטכנולוגיה ועד לתרבות, תיירות וצרכנות. 
מוטולה (42) עוסק בתחום התקשורת כבר 18 שנה, ובתפקידיו האחרונים רכז הכתבים של 'ידיעות אחרונות' ועורך 'ממון'. למוטולה קשר משלו לקהילת האנשים עם מוגבלות - בנו הבכור הוא אוטיסט.
"אתר 'שווים' בא לעולם כדי להילחם באפליה נגד אנשים עם מוגבלות בישראל, ולדרוש ממקבלי ההחלטות לתקן אותה", אומר מוטולה, "עם זאת, חשוב להדגיש - האתר לא מתבונן על הקהילה מתוך תחושה של קורבנות ומסכנות, אלא מנסה להעצים אותה באמצעות המנוף שנקרא תקשורת ולהוות עבורה בית עיתונאי אמיתי".  
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    שותפות
    צביקה רמות 11/2019/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עידן בוקר טוב אני חבר במוע"מ של כפר תקוה. מערך התקשורת פעיל ואקטיבי מאוד. אשמח לשוחח עימך ע"מ לבחון שת"פ ביננו צביקה רמות 0544990301
    סגור
  • 2.
    עדיף לאנשים
    סילביה 05/2017/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מאוד שמחה על המיזמים האלה שקמו פה לאחרונה. גם מועדון הצרכנות עדיף שמעכשיו ייתן מענה וישמיע את קולם של האוכלוסיה החלשה יותר וגם המגזין הזה. הגיע הזמן שזה יקרה כבר. בהצלחה
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד! (ל"ת)
    יש 05/2017/16
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור