תקשורת ומדיה

בגלל הצנזורה: כאן 11 ביטל סרט דוקו - שעות לפני שידורו

בשל החשש כי פרטים ב'הפצוע הסורי' עשויים לסכן את חיי המצולמים בו, בצנזורה ביקשו ביום ג' מהתאגיד לבדוק את הסרט, ולהסיר קטעים בעיתיים. הסרט ישובץ לשידור בקרוב
אלכסנדר כץ |  3
כאן 11 (צילום רפי דלויה)
השיבוץ שלשום (יום ג') של הסרט על בועז שרעבי ברצועת הפריים-טיים הראשונה של כאן 11, היה אילוץ של הרגע האחרון. במקור אמור היה להיות משודר סרט הדוקו 'הפצוע הסורי', אולם לאייס נודע כי הצנזורה הצבאית ביקשה מתאגיד כאן לבחון שוב את הסרט לפני שידורו, מה שחייב את תאגיד למצוא תחליף לחור בלוח השידורים.
סרטה של הבימאית רחלי שוורץ 'הפצוע הסורי' מביא את סיפורם של פצועים סורים ואנשי צוות ישראלים המטפלים בהם בבית החולים בנהריה. שעות לפני השידור, פנו אנשי הצנזורה לכאן והצביעו על כך שיש פרטים בסרט שעשויים לסכן את חייהם של המצולמים בו - שקיבלו טיפול רפואי בישראל והתראיינו לסרט.
בתאגיד החליטו שכדי לא לקבל החלטות תחת לחץ, יוסר הסרט מלוח השידורים. בשלב זה בתאגיד בוחנים את הסרט, יסירו פרטים כאלה ואחרים שעשויים לסכן את חיי הפצועים, וישבצו את סרט הדוקו בתקופה הקרובה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כאן 11 מתחיל ברגל שמאל
    יקי 05/2017/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי לא קשור מה זה גאולה אבן נתחיל בכך שהגברת צריכה משקפיים כל הזמן ממצמצת ולא נותנן למרויינים לדבר ממש לא מתאימה לטלויזיה יש להעביר אותה למאחורי הקלעים.הרמה הנמוכה שלה בכל מובן ממש לא מאימה לערוץ שרוצה להצליח .
    סגור
  • 2.
    את מי מעניין הערוץ של 2% רייטינג הזה ---)
    לא מכאן 05/2017/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שפרה,אני הכי יפה בעולם, ודפנה,הכי חכמה ויפה בעולם ובמערכת השמש, מגישות תוכנית כל בוקר??? דודו אהרון,בזיון טוטאלי, מגיש תוכניות רדיו/tv מידי בוקר, מה הרקורד שלו בדיוק?? אני ממש לא מכאן..
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד: צנזורה אחראית! (ל"ת)
    oferdesade 05/2017/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור