תקשורת ומדיה

אילן אביתר מונה לעורך סוכנות הידיעות הישראלית תצפית

לאחר שנים בקבוצת ג'רוזלם פוסט, אביתר עובר לסוכנות תצפית שזוהתה בעבר עם הימין , ומספקת ידיעות ותמונות לכלי תקשורת רבים בישראל ובעולם
אלכסנדר כץ | 
אילן אביתר (צילום יח"צ)
העורך הראשי ב-5 השנים האחרונות של מגזין הג'רוזלם ריפורט של ג'רוזלם פוסט, אילן אביתר, מונה לעורך סוכנות הידיעות הישראלית תצפית (TPS) והחל היום (יום א') את תפקידו. 
עם כניסתו לתפקיד, אחראי אביתר על הרחבת דסק החדשות 24/7 של תצפית, המספקת כיום ידיעות על המתרחש בישראל למרבית כלי התקשורת בישראל ובעולם, באופן שוטף עם סיקורים מהשטח וצוותי חדשות שבמקרים רבים הם הראשונים להגיע לזירות האירועים. 
סוכנות תצפית שזוהתה בעבר עם השקפת עולם ימנית, לאחר שהוקמה לפני 6 שנים בסיועו של הפורום המשפטי למען ארץ ישראל, בתחילה כספקית חומרים שצולמו על ידי מתנחלים שקיבלו מצלמות - פרויקט נגד לזה של 'חמושים במצלמות' של ארגון בצלם. לפני שנה וחצי היא הרחיבה את פעילותה והחלה לספק מידע תקשורתי שוטף אודות ישראל, בנושאי כלכלה, ביטחון, פוליטיקה, כלכלה, טכנולוגיה, דתות ועוד. 
אילן אביתר מסר כי "לאחר שנים מצוינות בג'רוזלם פוסט וכעורך הראשי של הג'רוזלם ריפורט, אני שמח על המעבר ל-TPS ורואה חשיבות רבה בעבודה הנעשית בסוכנות שתפקידה לספק חומר מהיר, מקצועי ואמין לכלי התקשורת בעולם. אני שמח שנפלה בחלקי הזכות להיות חלק ממערך חשוב זה".
אמוץ אייל, מיסד TPS, מסר: "אילן אביתר מגיע לסוכנות הידיעות הישראלית TPS עם ניסיון עשיר והכרות מעמיקה עם הנושאים בהם מטפלת הסוכנות: ביטחון, העם היהודי, פוליטיקה, כלכלה ותרבות. אין לנו ספק כי תחת שרביטו TPS תמשיך להתחזק, לצמוח ולבסס אף יותר את השפעתה הנרחבת כמקור האמין והמקצועי ביותר לאספקת חדשות על ישראל לעולם" . 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה