תקשורת ומדיה

במקום אודי סגל: דנה ויס תהיה הפרשנית המדינית של חדשות 2

ויס נמצאת בחברת החדשות כמעט 24 שנים, ככתבת ופרשנית משפט, מגישת תכניות ומגזינים, וכעורכת כתבות מגזין רחבות. היא תחליף את סגל שעוזב לרשת
אלכסנדר כץ |  1
דנה וייס (צילום Ron Sachs)
מגישת החדשות דנה ויס מונתה לפרשנית המדינית של חדשות 2. היא תחליף את אודי סגל, שכפי שנחשף באייס, החליט לעזוב את חברת החדשות, ויגיש תכנית בזכיינית רשת עם לוסי אהריש, כמו גם יפרשן ויפתח תכניות בתחום האקטואליה.
ויס, שהצטרפה לחברת החדשות של ערוץ 2 בדצמבר 1993, חודש לאחר הקמתה, תמשיך להגיש את חדשות סוף השבוע, אותה היא מגישה מאז שנת 2014.
מאז הצטרפה לחברת החדשות לפני 24 שנים, הייתה כתבת ופרשנית משפט, ובין השנים 2005 ל- 2013 הגישה את 'פגוש את העיתונות'. בשורות 'חדשות 2' לקחה חלק בסיקור אירועים מרכזיים בעשורים האחרונים בהם רצח יצחק רבין ז"ל והליכי מו"מ מדיניים, והובילה משדרים מיוחדים במהלך ההתנתקות מרצועת עזה כמו גם במלחמת לבנון השנייה ובמבצעים האחרונים ברצועת עזה. במקביל ערכה ויס כתבות מגזין רחבות ו-8 סדרות דוקמנטריות לשעות הפריים טיים בנושאים מגוונים.
ויס שותפה בפורומים של חשיבה מדינית בחו"ל דוגמת כנס אספן, היא מחזיקה בתואר ראשון בתכנית מצטיינים במשפטים ובתקשורת מהאוניברסיטה העברית וכן בתואר שני במשפט חברה ופוליטיקה מאוניברסיטת תל אביב.
מנכ"ל חדשות 2 אבי וייס מסר: "דנה היא מהעיתונאיות המוכשרות שצמחו בחברת החדשות ויכולותיה מוכחות. כחברת החדשות המובילה בישראל חדשות 2 תמשיך להציג הישגים בסיקור התחום המדיני ללא מורא וללא משוא פנים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חשוב מאוד שהתפקיד הזה נשאר בידי השמאל (ל"ת)
    אמנון 07/2017/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור