תקשורת ומדיה

המחליפים של פינס: סיון קליין ואריאל מרגלית עם 'הרדאר'

אריאל מרגלית, שהיה כתב ומגיש ב'חדשות 10' והמשיך לדווח לערוץ ממקום מושבו בלונדון, יצטרף לקליין, לשעבר כתבת שטח ב'פינס', בתכנית החדשה ששובצה אחרי 'הצינור'
אלכסנדר כץ |  2
סיון קליין ואריאל מרגלית (צילום מסך; ערוץ 10)
אחרי שכבר הוחלט על משבצת השידור החדשה, בערוץ 10 בחרו את הצלע הגברית ואת שם תכנית הבידור החדשה שתחליף את 'ערב טוב עם גיא פינס'. התכנית תיקרא הרדאר ולצידה של סיון קליין יגיש אותה אריאל מרגלית. את התכנית תפיק חברת ההפקה זיו 10.
התכנית תושק בשבועות הקרובים ותשודר מיד לאחר 'הצינור' במתכונתה החדשה עם טל ברמן. גיא פינס שידר את תכניתו האחרונה בערוץ 10 ביום חמישי שעבר לקראת המעבר לקשת, והשבוע משודרים כבר לקטים של תכניותיו.
קליין (33) יצרה בשנה האחרונה את הסרט הדוקומנטרי 'עד החתונה זה יתבטל' ששודר בערוץ 10 וזכה להצלחה. בעבר הגישה את תכנית השידוכים 'אהבה עיוורת' ובעברה שימשה ככתבת של 'ערב טוב עם גיא פינס'.
מרגלית (37), התחיל את דרכו העיתונאית בגל"צ ומשם עבר לחדשות 10 ככתב ומגיש. הגיש את תכנית הבוקר בערוץ 10 לצד תמר איש שלום וטלי מורנו. בהמשך שימש כשליח חדשות 10 באירופה וביים סרטים דוקומנטריים לערוץ. בשנים האחרונות התגורר בלונדון ובסין שם סיים תארים בגלובליזציה ותקשורת עם התמחות בשוק הסיני והמשיך לדווח לחדשות 10מרעידת האדמה בהאיטי, הצונאמי ביפן ושורת אירועים בסין. מרגלית הקים חברה בשנגחאי שבמסגרתה הפיק וביים עשרות סרטים לכמה מהמותגים המובילים בעולם כולל lavazza, Ducati, diesel, alibaba, Xiaomi ועוד.
מערוץ 10 נמסר: "אנו מאמינים ברצועת הבידור החדשה שתושק בשבועות הקרובים. סיון קליין ואריאל מרגלית הם כוח חדש ועצום שמצטרף לערוץ 10 ואנו שמחים על כך".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אריאל מרגלית וסיוון קליי/ הרדאר
    זהבה 09/2017/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תוכנית מעניינת עשוייה בטוב טעם...מגישים ברמה חדשה ..מרתק . תודה לערוץ 10 על השינויים ?? ב ה צ ל ח ה .!
    סגור
  • 1.
    מאוהב קשות
    בנצי 09/2017/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סיון קליין מושלמת -גם יפה וגם נראית בחורה טובה ולא כמו רוב הזבל הקיים
    סגור