תקשורת ומדיה

ערוץ i24news מועמד לפרס אמי 2017 בקטגורית החדשות

הערוץ המשדר מיפו והוקם ע"י בעלי HOT פטריק דרהי, מועמד לפרס על הסיקור הצרפתי של ועידת הרפובליקאים בה נבחר טראמפ. בעבר נרשמו 3 זכיות ישראליות בפרס היוקרתי
אלכסנדר כץ | 
פרנק מלול, מנכ"ל i24news (צילום מיכל גורוביץ)
ערוץ החדשות הבינ"ל i24news מועמד לפרס האמי – כך הודיעה אמש (יום ב') האקדמיה לאמנות הטלוויזיה והמדעים האמריקאית. i24news מועמד לפרס בקטגוריית חדשות וענייני היום. הזוכים יוכרזו בטקס שיתקיים באוקטובר בניו יורק.
i24news מועמד לפרס בשל הסיקור הצרפתי של הוועידה הרפובליקנית בה נבחר דונלד טראמפ להוביל את המפלגה, ולבסוף גם נבחר לנשיאות. חברת החדשות השוודית SVT, זכתה גם היא למועמדות הראשונה בקטגוריית ענייני היום. בנוסף ל-TV Globo הברזילאית 2 מועמדויות.
ערוץ i24news הוקם לפני כ-5 שנים על ידי פטריק דרהי והמנכ"ל פרנק מלול, ואולפניו ביפו, ובשנה האחרונה גם בניו יורק, וושינגטון ופריז. הוא משדר ב-3 שפות – אנגלית, צרפתית וערבית, ולאחרונה קיבל אישור להיות משודר גם בישראל, בזכות מעבר התיקון לחוק התקשורת בכנסת. עד כה נמנע ממנו הדבר בשל החוק שאסר על בעל פלטפורמת שידור (במקרה הזה דרהי המחזיק ב-HOT) לשדר גם ערוצי טלוויזיה.
"באקלים הפוליטי של ימינו, הממסד התקשורתי החופשי, חסר הפחד והעצמאי, חיוני יותר מתמיד לתהליך הדמוקרטי", אומר ברוס ל' פייזנר, נשיא ומנכ"ל האקדמיה הבינ"ל לטלוויזיה ואמנות. "אנו מצדיעים למועמדים ל-2017 על העלאת המודעות הנדרשת הרבה בנושאים קריטיים בעולם ואירועים עם העיתונות המשודרת שלהם". 
פרס האמי הבינ"ל מוענק להפקות מכל רחבי העולם, למעט מארה"ב - עבורה מופקת תחרות ייעודית. לאורך השנים 3 פעמים זכו ישראלים בפרס האמי הבינ"ל. האחרון שבהם היה לפני שנה - אז זכה בפרס סרט הדוקו 'ירד הלילה' - קופרודוקצייה בריטית-ישראלית בשיתוף ערוץ 8 של HOT ושידורי קשת. קדמו לזכייה זו זכייה בשנת 2000 של הסרט 'קאפו' של דני פארן בקטגוריית סרט תעודה, ובשנת 2009 הסדרה 'רמזור' בקטגוריית הסדרה קומית. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה