קבוצת קו מנחה אייס Bizportal תפוז flix טאבו ישיר תקדין חשבים מגמות רשם החברות

עוד שחקן לשוק ה-TV: רמי לוי משיק שירות באמצעות HOT

לוי יציע חבילת טלוויזיה עם 35 ערוצים ו-VOD ב-89 שקלים, וכולל שירות אינטרנט ב-135 שקלים. HOT תספק לו תכנים ותשתית שידור. ומה נקבל בחבילה?
 |  0
  עוד שחקן לשוק ה-TV: רמי לוי משיק שירות באמצעות HOT
רמי לוי בסניף שיווק השקמה בבני ברק, צילום: אייסTV
שוק הטלוויזיה הרב-ערוצית בישראל זוכה הבוקר (יום ה') לשחקן נוסף – רמי לוי, שמשיק את רמי לוי TV באמצעות שת"פ עם חברת הכבלים HOT. לוי ניסה בשנים האחרונות להיכנס לשוק, אולם הקפיא את המהלך לתקופה ארוכה, עד שהגיע להסכם עם HOT, שתספק לו תכנים ופלטפורמה. ההרשמה תחל באופן מיידי וההתקנות יחלו בספטמבר.
השירות החדש שלו שיהיה מבוסס על פתרון OTT, יכלול 35 ערוצים ליניאריים, כולל כל הערוצים הישראלים של עידן פלוס, הערוצים היעודיים, חבילת ערוצי לייף-סטייל, ילדים, ספורט מורחב (כולל 2 ערוצי יורוספורט) ושירות VOD שיכלול 4,500 תכנים שונים, חלקם מקוריים של HOT ותכנים מיובאים, בין היתר של HBO, במחיר של 89 שקלים. כולל שירות אינטרנט החבילה תעמוד על 135 שקלים.

עבור HOT מדובר בהתרחבות לקהלים שאינם מעוניינים בשירות יקר, ולכן לכאורה לא עשוי לפגוע במצבת הלקוחות הנוכחי שלה. אבל יש לזכור כי לפני מספר חודשים השיקה החברה את שירות NEXT TV לצעירים, והיום השיקה גם את NEXT TV , שכולל גם צפייה בערוצים ליניאריים וגם תכני VOD באמצעות ממיר על גבי רשת האינטרנט, מה שעשוי בדרך כזו או אחרת להוות תחרות ישירה לשירות של לוי בו היא תומכת.

לדברי מנכ"לית HOT טל גרנות גולדשטיין, "קבוצת HOT שמה לעצמה למטרה להיות בכל בית ישראלי עם מוצר שרלוונטי לכל אחד. עשינו את הצעד הראשון עם Next TV לצעירים, וכעת אנו ממשיכים עם מוצרים נוספים שנותנים מענה לטעם ולצרכים של הישראלים יותר מכל מוצר דומה בשוק".

לדבריה, "אנו שמחים לחבור לרשת רמי לוי, שחקן מוביל בשוק הקמעונאות, בעל ניסיון והצלחה בתחומים רבים. אין לי ספק שבאמצעותו נצליח לגעת בקהלים נוספים".

רמי לוי, מנכ"ל קבוצת רמי לוי, אמר כי "אני גאה להביא היום לקהל הלקוחות שלי מוצר תוכן מבית HOT במחיר אטרקטיבי תחת המותג רמי לוי TV ולהביא בשורה לצרכנים, כפי שרשת רמי לוי עשתה בעולם הקמעונאות ובתחום הסלולר. זוהי ההצעה הכי איכותית ומשתלמת בישראל משום שהיא היחידה שמציעה שילוב של ארבעה מרכיבים שאין את כולם גם יחד אצל המתחרים: הפקות מקור ישראליות, סדרות רכש, תכני ילדים ונוער וכמובן ערוצי הספורט. מוצר התוכן של HOT הוא ללא ספק המוצר המוביל בשוק הטלוויזיה, בין היתר בזכות תכנים מעולים שקולעים לטעם של הישראלים".


***

ומה נקבל בחבילה של רמי לוי TV?

הנה רשימת הערוצים שיכללו בהצעות: ערוץ 2, ערוץ 10, כאן 11, ערוץ 23, ערוץ 33, ערוץ הכנסת, ערוץ 20 , ויוה, ויוה פלוס, ספורט 5, ספורט 5 , יורוספורט, יורוספורט 2, דיסקברי, דיסקברי סיינס, מוטורוס TV, לולי, HOT Bollywood, HOT Bombay, Bollywood HD.

ערוצים בשפה הרוסית ללא תוספת תשלום: 1 1, Nasha kino, 8TV, NHK.

הפקות המקור של HOT: בין היתר 'מתים לרגע', 'ג'ודה', 'בתולות', 'הפוליאקובים', 'אנחנו במפה', 'פולמון' ועוד.

סדרות מהעולם: בעולם הרכש הסדרות של HBO, כמו 'משחקי הכס', 'הנותרים', 'בנות', 'הגשר', MAD MAN, 'הסופרנוס', 'הגשר' ועוד.

תכני ילדים ונוער: יוצעו מיטב הפקות המקור לילדים ופעוטות כגון רינת גבאי, חיפזון וזהירון, שי ורועי ועוד. בנוסף לסדרות המתאימות לילדים ונוער, כמו הקלמרים עם אודי ואביעד, פלאשבק.

סרטים: מגוון נרחב של סרטים מז'אנרים שונים מהשנים האחרונות.

כמו כן, יוכלו הלקוחות להוסיף מגוון ערוצי פרימיום בתשלום נוסף ביניהם ערוצי צ'רלטון וערוצי ספורט 5.



הגב לכתבה

יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש

אייס דרושים

+ לכל המשרות
תפקיד חברה איזור
איש תוכן חברת קוקה קולה המרכז שלח קו”ח
תקציבאי גיתם / BBDO המרכז שלח קו”ח

הכי במדור

הרשמה לניוזלטרים

עליך לאשר את תנאי השימוש לשם הרשמה לניוזלטרים
הרשם
הרשמתך עברה בהצלחה