תקשורת ומדיה

לא צחוק, טוב - קצת: דוד ליפשיץ מצטרף ל'שבת במגרש'

התכנית של ערוץ הספורט שמקיימת בין היתר פריצות מן המגרשים, תחזור לעונת המשחקים החדשה עם טאץ' יותר קומי בזכות איש 'ארץ נהדרת', כשלצידו דניאלה סמרי
אלכסנדר כץ |  15
דוד ליפשיץ (צילום טל כץ)
גל שיבוצי המנחים בערוץ הספורט לא נפסק לקראת פתיחת משחקי הליגה הישראלית. לאייס נודע כי דוד ליפשיץ יגיש את 'שבת במגרש' עם דניאלה סמרי, ויחליף את טליה סלנט שתתמקד בהגשת 'חדשות הספורט' ומשדרים נוספים בערוץ.
השיבוץ החדש הוא חלק משינוי פניה של התכנית, שאמורה לקבל תפנית יותר קומית עם הגעתו של התסריטאי, אחד מיוצרי 'ארץ נהדרת' והכותב הראשי שלה, ומי ששימש כתסריטאי בתכניות רבות כגון 'חלומות בהקיציס', 'מסודרים', 'החטא ועונשו', 'אלי נגד העולם' ועוד, והנחה את 'ציפורי לילה מנבאות' בגל"צ.
'שבת במגרש' היא גרסת סוף השבוע לתכנית 'מגרש פתוח' היומית, שגם היא עברה שינוי בעמדת המגישים עם הצטרפותם של סלוצקי ודומינגז, שהגישו עד כה את תכנית הבוקר של ערוץ הספורט. 'שבת במגרש' כוללת סקירה של כל אירועי הספורט מהארץ ומהעולם בשבוע שחלף, ומארחת אורחים מתחומי הספורט הישראלי ומקיימת פריצות ממשחקי השבת. ליפשיץ אמור להעניק לה את הזווית העוקצנית וההומוריסטית.
אין זו ההתנסות הראשונה של ליפשיץ עם ערוץ הספורט. היא הגיש את 'העולם כולו נגדנו' עם אלי בן דוד, והיה חבר בפאנל 'יציע העיתונות'.
ערוץ הספורט נערך לקראת סיום פגרת הקיץ ותחילת עונת המשחקים החדשה. כפי שפורסם באייס, מאמן נבחרת ישראל אלי גוטמן גויס לערוץ וישמש כפרשן בכיר במקומו של אלי אוחנה.
בערוץ הספורט אישרו את הדברים.
תגובות לכתבה(15):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 13.
    ערוץ רדיו (ל"ת)
    ים 01/2018/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    הבזיון של מנכ"ל ערוץ הספורט, תומר תורג'מן
    בעז 08/2017/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הקטע הכי מדהים ומוזר שמנכ"ל ערוץ הספורט,תומר תורג'מן ,לא מתבייש להתבזות מדי שבוע כל שנה עם התוכנית הזו.
    סגור
  • 11.
    הביאו גבר ל"שבת במגרש" אז כמובן שהזיזו את דניאלה הצידה
    אודי 08/2017/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הביאו גבר ל"שבת במגרש" אז כמובן שהזיזו את דניאלה הצידה וכמובן שהיא מיד הסכימה לזוז הצידה. עצוב.
    סגור
  • 10.
    חבל על דניאלה סמרי
    שגיא 08/2017/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל על דניאלה סמרי. אחרי שנים רבות בתקשורת היא הייתה אמורה להיות כבר באחד הערוצים המרכזיים בתפקיד מרכזי ולא להסתפק בתוכנית שאף אחד לא רואה או בכמה דקות של קישוט על הקווים. היא מוכשרת הרבה מעבר למראה שלה. מקווה שהיא עוד תעשה את השינוי והפריצה בעתיד למרות שבינתיים השנים עוברות והיא דורכת במקום.
    סגור
  • 9.
    הסיבה האמיתית שיש את התוכניות מגרש פתוח ושבת במגרש
    משה 08/2017/16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לדעתי כל התוכניות האלה מגרש פתוח ושבת במגרש קיימות רק כדי שאפשר יהיה לתת גם לבחורות של ערוץ הספורט משהו להיות בו והרגשה כאילו הן גם "שייכות" ולא מופלות. הרי לא נותנים להן לשדר לעולם משחקים כלשהם. אפשר לתת לטליה סלנט לשדר משחק כלשהו? שידרה משהו בחייה? אפשר לתת לדניאלה סמרי לשדר משחק כלשהו? שידרה משהו בחייה? אז הפתרון הוא התוכניות האלה ואז לכאורה נראה שהערוץ משלב גם אותן ולא רק בדיווחים מהקווים. זה הסיפור האמיתי מאחורי התוכניות האלה - זה לא באמת מפני שמישהו רואה אותן.
    סגור
  • טען עוד
  • צודק לגמרי
    מומו 08/2017/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם אני חשבתי על זה מזמן. האמת היא שהיתה רק בחורה אחת ברמה ספורטיבית וחשוב מכך טלוויזיונית גבוהה בערוץ הספורט וזו כמובן היתה לילך סונין(זה היה מזמן),היא דווקא כן התאימה לשדר לפחות משחקי משנה
    סגור
  • בחורות הערוץ
    ירון 08/2017/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צודקים! ראיתם למשל אתמול את השידור מב"ש? עושים צחוק מכל הבחורות בערוץ והן אלו שאשמות בזה! שנים הבחורות בערוץ מתחלפות וכולן מסכימות להיות רק קישוט בערוץ ואף אחת לא שואלת כיצד זה ייתכן שכולנו לא מתאימות לשדר דברים רציניים בערוץ. עצוב שככה הן מתנהלות כל השנים.
    סגור
  • 8.
    מיותרת לחלוטין
    אלעד 08/2017/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מרחם על מי שיש לו רק את ערוץ הספורט הבסיסי וייאלץ לראות את התוכנית הזו. בעצם, גם אם היה לי רק את ערוץ הספורט הבסיסי לא הייתי רואה אותה. שעמום מוות ועלבון לצופים בכלל לשדר אותה.
    סגור
  • 7.
    כן, תפנית יותר קומית תעזור לתוכנית הזו, בסדר...
    עידו 08/2017/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כן, תפנית יותר קומית תעזור לתוכנית הזו, בסדר... הבעיה שזו עוד תוכנית דברת שלא מעניינת אף אחד ובעיקר מול מה היא מתחרה...כל הליגות באירופה משוחקות באותו זמן! לא מבין מי האדיוט שבכלל מתכוון לראות את התוכנית הזו, גם מי שאין לו ערוצי ספורט אחרים בתשלום בוודאי יוכל למצוא דברים אחרים לראות. ליגה ספרדית בכל מקרה זה בחינם. נפילה ידועה מראש. עצוב.
    סגור
  • 6.
    בדיחה במגרש
    אלירן 08/2017/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פשוט לא ייאמן על מה זורקים את הכסף של צופי ערוץ הספורט. תוכנית ברברת! בפריים טיים בשבת כשבכל הערוצים האחרים משודרות מיטב הליגות. ליפשיץ יקבור את עצמו שם בדיוק כמו שברמן קבר את עצמו במגרש פתוח. בסוף עוד יזרקו אותו גם מארץ נהדרת. חבל, איש טוב שעשה החלטה גרועה ביותר.
    סגור
  • 5.
    הבעיה בערוץ הספורט
    מבין 08/2017/14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אין כח אש מאחורי הקלעים. טאלנטים בעלי עלויות ענק מנוהלים ע"י אנשי תקשורת מהשורה השנייה והשלישית. כל השכל שהיה בערוץ הלך. אין שם אף איש תוכן ואף יוצר אחד ראוי לשמו מאחורי הטאלנטים. זה עצוב שהערוץ שהוציא פעם אנשי מקצוע מהטובים בענף נמצא במצב כזה. המגמה הזאת מורגשת היטב גם בהצבעה בשלט. הערוץ איבד את הבכורה ומכר את האינטליגציה שלו ברמת התוכן.
    סגור
  • 4.
    מי צופה בתוכנית הזו בזמן שבערוצים של צ׳רלטון משודרים
    אבי למר 08/2017/14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    משחקים מאנגליה וגרמניה (ומעוד ליגות באירופה). בערוץ הספורט מדברים בזמן שבערוצי הספורט של צ׳רלטון משדרים כדורגל.
    סגור
  • 3.
    "שבת במגרש" זו התוכנית הכי בדיחה שיש בערוץ הספורט! (ולא חסרות בדיחות שם).
    יניב 08/2017/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "שבת במגרש" זו התוכנית הכי בדיחה שיש בערוץ הספורט! (ולא חסרות בדיחות שם). כולם רואים במקביל: ליגה אנגלית,ספרדית, ישראלית ועוד ועוד כשהם מראיינים שם את מאמן בני לוד. חבל שגם דוד ליפשיץ מגיע להתבזות שם עכשיו ולא משאיר את הבזיון רק ל"כוכבות הערוץ".
    סגור
  • 2.
    הוא כמה וכמה רמות מעל כל מי שיושב שם
    סלוצקז ודומינגי 08/2017/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הוא אלוף, הוא תותח, הוא מוביל דעת קהל גם במשחקים ללא קהל ואני מקווה שהוא יצליח לסחוף אחריו קהל חדש שאוהב תוכניות ספורט שאין בהן כלום ו
    סגור
  • 1.
    הוא ענק, וישדרג את התכנית היאבשית הזאת (ל"ת)
    גלעד 08/2017/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור