תקשורת ומדיה

כן כן: דןדן מטיוק יהיה סמנכ"ל התוכן והדיגיטל ב-eco99fm

מטיוק, עם עבר של 20 שנה בתפקידי עריכה, ישמש כסמנכ"ל התוכן והדיגיטל ויחליף את שרון שפירא שעובר לקבוצת BBB. רקפת עוזרי קודמה לתפקיד המפיקה הראשית
אלכסנדר כץ |  1
דןדן מטיוק (צילום דניאל שריף)
דןדן מטיוק מצטרף לתחנת הרדיו eco99fm, בה ישמש כסמנכ"ל התוכן והדיגיטל. מטיוק מחליף בתפקיד את שרון שפירא, שהודיע אחרונה על עזיבה לטובת מינוי לסמנכ"ל השיווק של קבוצת BBB.
למטיוק עבר של 20 שנה בתפקידי עריכה מגוונים בגל"צ וגלגלצ. ב-3 השנים האחרונות שימש כעורך תוכן בכיר בסטארט-אפ הירו מדיה. במסגרת תפקידו יהיה אחראי על ניהול מחלקת התוכן והדיגיטל של התחנה, ייזום והנעת שת"פים מערכתיים ב-FM ובפלטפורמות הדיגיטליות שלה, העלאת פעילויות חוצות לוח, יצירת מהלכים אינטראקטיביים עם ציבור המאזינים והגולשים, העלאת פרויקטים מיוחדים ועוד.
בתוך כך, מקדמת התחנה את רקפת עוזרי לתפקיד המפיקה הראשית. רקפת תהיה אחראית על ניהול כל מערך ההפקה של הרדיו, לרבות לוחות שידורים, פרויקטים מיוחדים, התנהלות מול מאזינים וגולשים ועוד.
מנכ"לית eco99fm חגית קמין מסרה כי "אנו שמחים על הצטרפותם של דןדן ושל רקפת לצוות של eco99fm. דןדן הוא איש תוכן מהמובילים בשוק, ואני בטוחה כי יתרום מניסיונו הרב ברדיו ובדיגיטל להמשך הצלחתה של התחנה. רקפת עוזרי תקודם למפיקה ראשית, ואין לי ספק שתנהל את מחלקת ההפקה ביד רמה. אני מבקשת להודות לשרון שפירא על עבודה מצוינת לאורך כל השנים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הופכת אותנו לגלגלצ...
    מ. 08/2017/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חבל...
    סגור