מדיה

ידיעות: סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי מירב אתרוג בר עוזבת

הודיעה על פרישתה מקבוצת ידיעות אחרונות לאחר עשור, ובתפקידה האחרון ב-3 השנים האחרונות. הייתה אחראית לפיתוח תחום הוועידות ולפריחת התוכן השיווקי
אלכסנדר כץ |  13
מירב אתרוג בר (צילום יח"צ)
מירב אתרוג בר, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בקבוצת ידיעות אחרונות, הודיעה על עזיבה - כך נודע לאייס. בדקות אלה (יום ב') מכנסת אתרוג בר את עובדיה ומדווחת להם על כך. בשלב זה טרם מונה מחליף.
אתרוג בר הייתה סמנכ"ל השיווק של הקבוצה ב-3 השנים האחרונות, ועבדה בקבוצת ידיעות כ- 10 שנים. כסמנכ"ל השיווק, הייתה אחראית על פיתוח תחום הוועידות בידיעות והייתה אחראית לתוכן השיווקי בעיתון, שזוכה לפריחה בשנים האחרונות, לצד ביקורת. היא ניהלה את כל מערך השיווק הדיגיטלי של העיתון והייתה שותפה מרכזית בפיתוח האסטרטגיה הדיגיטלית של העיתון והקבוצה כולה.
אתרוג בר יזמה והובילה את מערך המיתוג מחדש של קבוצת 'ידיעות אחרונות' במסגרת המעבר של הקבוצה ואיחודה תחת קורת גג אחת במבנה החדש בראשון לציון של כל זרועות הקבוצה – הפרינט, אתר ynet והעיתון כלכליסט.
בתפקידה הקודם ניהלה אתרוג בר עוד משלב ההקמה, את מיזם הספרים הדיגיטליים עברית.
אתרוג בר אישרה את הפרטים לאייס ומסרה: "לא כל יום עוזבים מקום שהיה לי כבית, אבל החלטתי שהגיע הזמן לפנות לאתגרים חדשים. הייתה לי הזכות לעבוד לצד אנשי מקצוע מהשורה הראשונה ואני רוצה להודות לכל השותפים לדרך".
תגובות לכתבה(13):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    הגיע הזמן שהקבוצה הזאת תרענן את השורות (ל"ת)
    ירון 11/01/2018 14:24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 9.
    בן טל נכנס לתמונה וכל המובטלים יצאו (ל"ת)
    אחד שיודע 10/01/2018 17:23
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 8.
    ערן הוכמן הכלומניק יקבל עוד תפקיד? (ל"ת)
    עידן אקרמן 17/09/2017 14:22
    הגב לתגובה זו
    3 7
    סגור
  • כנראה אתה עוד אחד מהפחים שהוא לא עשה איתכם איזו פעילות אז אתה מרשה לעצמך לדבר ככה
    נח קריספל 17/01/2018 08:52
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הוא אחד התותחים שיש ושם אותה בכיס הקטן (למרות שהם לא קשורים אחד לשני היא הייתה בפרינט והוא בדיגיטל)
    סגור
  • לא יודע מאיפה אתה מרשה לעצמך לדבר ככה מהכרות אישית ומקצועית אחד התותחים שיש בידיעות... (ל"ת)
    אחד שיודע 10/01/2018 17:09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 7.
    בחורה מדהימה
    עפר 12/09/2017 10:49
    הגב לתגובה זו
    6 4
    נכס ענק לכל מקום שתלך.
    סגור
  • 6.
    מאז שציון עזב ובנטל נכנס זה היה ברור
    שמוליק 12/09/2017 10:06
    הגב לתגובה זו
    7 0
    אין יותר שיווק בידיעות מאז שציון עזב. בנטל הראה למירב את הדלת
    סגור
  • 5.
    מנהלת משכמה ומעלה! בהצלחה
    אחד שיודע 11/09/2017 21:13
    הגב לתגובה זו
    5 4
    מנהלת משכמה ומעלה! בהצלחה
    סגור
  • 4.
    מנהלת משכמה ומעלה! בהצלחה (ל"ת)
    אחד שיודע 11/09/2017 21:04
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • 3.
    מנהלת מעולה ואדם מדהים
    צבי 11/09/2017 18:04
    הגב לתגובה זו
    5 4
    יכולות ניהול והאישיות שלה, הרבה מעל הסטנדרט של המקום אותו היא עוזבת.
    סגור
  • 2.
    הספינה שוקית
    פרידמן 11/09/2017 14:59
    הגב לתגובה זו
    2 4
    מאז חשיפת פרשת נוני-ביבי הספינה בהחלט מתחילה לשקוע. שרון שלמון סמנכלית המערכת מבולבלת והם לא כל כך יודעים מה לעשות
    סגור
  • 1.
    חובה להפסיק עם הנוסח הנוראי הזה, פשוט נמאס ולא אמין--->
    אחותו של ליברמן 11/09/2017 14:54
    הגב לתגובה זו
    5 1
    "לא כל יום עוזבים מקום שהיה לי כבית, אבל החלטתי שהגיע הזמן לפנות לאתגרים חדשים".. מה אומר בפועל המשפט הזה? ברחתי כמה מהר שאני יכולה, יש למישהו הצעה טובה עבורי????
    סגור
  • אשה סופר מוכשרת ומקצועית
    דניאל 11/09/2017 16:44
    הגב לתגובה זו
    3 3
    מאחל לה המון בהצלחה
    סגור