תקשורת ומדיה

סלוצקי ודומינגז חוזרים לרדיו: יגישו תכנית בוקר ברדיו צפון

את הקריירה התחילו בקול רגע, אבל ברדיו ת"א חוו את הפריצה הגדולה. לאחר שעזבו את הבוקר של ערוץ הספורט לטובת 'מגרש פתוח' אחה"צ, התפנתה להם משבצת בלו"ז לטובת תכנית יומית
אלכסנדר כץ | 
הראל סלוצקי ועופר דומינגז (צילום יח"צ)
הצמד סלוצקי ודומינגז מצטרף לרדיו צפון 104.5FM. השניים יגישו תכנית בוקר מאוחרת בין השעות 10:00-12:00, לאחר שסיימו להגיש את תכנית הבוקר של ערוץ הספורט.
השניים, הראל סלוצקי ועופר דומינגז, התחילו את הרומן הרדיופוני שלהם ברדיו קול רגע בשנת 2000, אז שעברו לרדיו תל אביב ב-2010, והגישו במשך 4.5 שנים את תכנית הבוקר. לאחר שזו הופסקה לטובת תכניתם של אסי עזר ודפנה לוסטיג, הגישו סלוצקי ודומינגז תביעה נגד רדיו תל אביב, שהסתיימה בפיצויים של 100 אלף שקלים. 
בהמשך הגישו רצועת שידור ברשת ב' הישנה, ובשנים האחרונות עשו הסבה לתחום הטלוויזיה, כשהשתתפו בגולללדסטאר והיחידה והצטרפו לערוץ הספורט עם תכנית הבוקר. לאחרונה זכו סלוצקי ודומינגז קיבלו את משבצת השידור מגרש פתוח בערוץ הספורט, עם עזיבתו של טל ברמן לערוץ 10, במקום תכנית הבוקר שהגישו. כששעות הבוקר התפנו לשניים, הם חתמו על הסכם עם רדיו צפון.
רדיו צפון עובר בשנה האחרונה שינוי דרמטי, במסגרתו שונה לוגו התחנה וצורפו מגישים חדשים, בהם ליאת רון, יוני הללי ו'אסי הג'וקר'. לפי סקרי TGI האחרונים, האזנה לתחנה עלתה. 
יו"ר רדיו צפון שי בן מאור אישר את הפרטים לאייס ומסר: "מאזיני הרדיו התגעגעו לסלוצקי ודומינגז, וסלוצקיו ודומינגז התגעגעו לרדיו. אנו שמחים שרדיו צפון משתבח באחד מהצמדים הטובים והמצחיקים בישראל. אנו מבטיחים למאזיננו שעתיים יומיות פרועות של כיף והנאה". סלוצקי ודומינגז מסרו: "שמחים ונרגשים לחזור לרדיו ובייחוד לתחנה המובילה באזור הצפון. כמו תמיד נעשה הכול כדי לשמח את המאזינים שלנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה