תקשורת ומדיה

נועה רוזין תוביל תכנית אוכל יומית בערוץ 'רשת' החדש

התכנית בת השעה 'פודיז' תשודר מדי אחה"צ, ותעלה לאוויר עוד לפני הפיצול של ערוץ 2. היא תכלול מתכונים של שפים, חדשות וביקורי בית - ותתכתב עם אתר יאמיז של הזכיינית
אלכסנדר כץ |  3
נועה רוזין (צילום לירון אראל)
הזכיינית רשת ממשיכה להיערך למעבר ל-7 ימי שבוע. לאייס נודע כי במסגרת זו היא תשיק תכנית קולינרית יומית חדשה בשם פודיז בהנחייתה של נועה רוזין. התכנית צפויה להשתבץ בשעות אחר הצהריים המוקדמות, והרצועה תהיה בת שעה.
מדובר על תכנית אולפן שתכלול מתכונים של שפים, חדשות קולינריות, וביקורים של צוות התכנית אצל צופים ברחבי הארץ. התכנית תעלה לאוויר עוד לפני הפיצול, אבל מ-1 בנובמבר היא כבר תשודר במתכונת יומית, בימים ראשון עד חמישי בשידור חי, ולקט ישודר בימי שישי.
התכנית החדשה אמורה להתכתב עם אתר יאמיז של רשת, שהושק לפני יותר מ-3 שנים, במטרה לתמוך בזמנו בתכנית משחקי השף. מאז הפך לאתר פופולרי עם עמוד פייסבוק בו חברים 163 אלף איש.
לרוזין קילומטרז רב בתחום הקולינרי. את דרכה המקצועית החלה בוואלה ככתבת וידאו והפיקה גם תכנית הבוקר של סלוצקי ודומינגז ברדיו תל אביב. בהמשך הנחתה את 'המלצת השף' בערוץ 10, הגישה את 'חדשות האוכל' בערב טוב עם גיא פינס, וערכה את מדור האוכל של נענע10. במשך שנה הייתה כתבת האוכל של טיים אאוט עד שבתחילת ינואר עברה לרשת, שם היא משמשת ככתבת אוכל בדיגיטל ועל המסך.
בתחילת השנה ערכה עונה נוספת של תכנית הבישול 'לאון אל דנטה' של השף לאון אלקלעי בערוץ האוכל, וכעת סיימה לערוך את תכנית הבישול 'דרכון למתכון' של השף טום אביב (הזוכה של העונה האחרונה של מאסטר שף) ולקחה חלק בכל פרק.
את התכנית החדשה של רוזין תערוך טל ליברגל קדר, שערכה תכניות שונות בזכיינית רשת, בין היתר את מנת הבית בהנחיית עדי שילון, שם הגישה רוזין את 'חדשות האוכל'. 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    פקאצה (ל"ת)
    נועה רוזין 05/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    הגענו לרוויה מנועה
    דליה 11/2017/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נועה רוזין מעצבנת ונדחפת לכל תכנית הצופים כבר משועממים ממכם ערוץ 13
    סגור
  • 1.
    נמאס לראות אותה על המסך
    גליה 11/2017/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברשת...תגוונו קצת את המנחים שלכם בתוכניות
    סגור