תקשורת ומדיה

אחרי שעזב את ערוץ הספורט: פיני גרשון מצטרף ל-103FM

רק לאחרונה עזב את ערוץ הספורט ועבר לשדר את משחקי הפועל ירושלים ביורוקאפ בערוצי צ׳רלטון. בעבר לקח חלק בתכנית הספורט של 102FM עם אופירה אסייג
אלכסנדר כץ |  2
איש הכדורסל פיני גרשון מצטרף לתכנית הספורט של רדיו 103FM כמגיש ופרשן. הוא יצטרף אל מגישי התכנית הקבועים רון קופמן, יוני הללי, אריה מליניאק וצביקה שרף.
רק לאחרונה הסתיים החוזה שלו בערוץ הספורט, וככל הידוע לא חודש. במקביל הוא עבר לשדר את משחקיה של הפועל ירושלים ביורוקאפ בערוצי צ'רלטון.
גרשון הוא ממאמני הכדורסל הבכירים בישראל ובאירופה, זכה באליפויות עם הפועל גליל עליון ומכבי תל אביב, איתה לקח גם 3 גביעי אירופה. בשנתיים האחרונות היה המנהל המקצועי של נבחרות ישראל, כשהקיץ נחלה נבחרת הגברים כישלון חרוץ בטורניר היורובאסקט שנערך לראשונה בישראל. מאמן הנבחרת היה ארז אדלשטיין - חברו לפאנלים השונים בערוץ הספורט.
בעבר לקח חלק בתכנית הספורט של ONE בתחנת רדיו תל אביב עם אופירה אסייג, היה פרשן בשידורי מכבי תל אביב ביורוליג מאז 2013 בערוץ הספורט ובתכניות נוספות בערוץ, בין היתר ב'חמישיות' וב'יציע העיתונות'.
פיני גרשון מסר: "אני שמח מאוד להצטרף לתכנית, להרחיב את מעגל מאזיניה, להעשיר את האנשים שכבר מאזינים לה, וכמובן - להיות פרטנר טוב לחברי הפאנל". 
אור צלקובניק, מנכ"ל 103FM, הוסיף: "אני שמח על הצטרפותו של פיני גרשון - מהאייקונים הגדולים של עולם הספורט הישראלי, למשפחת רדיו 103 ולנבחרת תכנית הספורט המובילה בישראל". 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יש לי יותר מתחושה שמשהו עבר בינו לבין אופירה אסייאג
    מכביסט 10/2017/24
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לא ברור מה אבל היה איזה רבע אייטם על גרשון לפני שבוע בתוכנית ב-102 ששם היא זרקה משהו על המשכורת של גרשון. כמו תמיד בשוק הספורט העלוב של ישראל מה שהכי מעניין זה הרפש ולא הספורט. עוד שונא מכבי הגיע ל-103. תמיד אפשר לכבות את הרדיו
    סגור
  • אל תשכח שמדובר באחד האנשים הגדולים בהיסטוריית מכבי (ל"ת)
    עע 10/2017/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור