תקשורת ומדיה

אחרי הודעת הסגירה: מקומוני 'הרשת המקומית' ממשיכים לפעול

האם עבודתם של עשרות עובדי רשת המקומונים הוותיקה מאזור השרון, תינצל? למרות ההודעה של בעלי 'קול בכפר' על סגירה לפני סוכות, הם קיבלו הודעה כי הם ממשיכים בעבודה
אלכסנדר כץ | 
קול הכפר של קבוצת 'הרשת המקומית' (צילום סריקה)
בתקופת החגים הודיע הבעלים והמו"ל של רשת המקומונים הרשת המקומית לעובדיו על סגירת הרשת, בישיבה שקיים עם רבים מהם. ואולם כעת נראה כי בשלב זה ההחלטה הוקפאה, ועיתוני הרשת היוצאים באזור השרון ימשיכו להיות מופצים.
את הרשת המקומית הקים אלי דובדבני והיא כוללת את המקומונים קול הכפר (כפר סבא), קול רענן (רעננה) וקול הרצליה. בנוסף יש לה גם אתר אינטרנט ותיק בשם LOCAL שנוסף לערים כפר סבא, רעננה והרצליה, הוא נהנה מעוד עשרות שיתופים פעולה עם מקומונים ברחבי הארץ.  
גורמים מעריכים כי הרשת מאוזנת ואף רווחית, אולם ההחלטה לסגור את המקומונים נעוצה ב"עייפות החומר" של המו"ל דובדבני. לאחר עשרות שנים בתחום, מעריכים אותם גורמים, שוקל דובדבני לפרוש. הוא קיים מגעים למכירת הרשת, אולם בשלב זה לא ברור האם הם הבשילו.
בימים שלפני ערב יום כיפור כינס דובדבני את עובדיו והודיע להם על ההחלטה לסגור את המקומונים. הגיליון האחרון יועד להתפרסם שבוע לאחר מכן, לפני סוכות, ואכן - שבוע לאחר מכן, במהלך חול המועד סוכות, לא פורסם עוד גיליון. אולם גורמים טוענים כי השבוע הם עובדים כרגיל על העיתונים של השבוע הזה.
את תגובתו של אלי דובדבני לא ניתן היה להשיג למרות מספר פניות שהתבצעו אליו. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה