תקשורת ומדיה

ד"ר יואל רפל חוזר למיקרופון: יגיש פינה ברדיו ת"א

הפינה 'על הפרשה' ששודרה 18 שנים ברשת ב', תחתום מדי שבוע את תכנית הנוסטלגיה והזמר העברי 'הכל זהב' בהגשת תומר סגיס המשודרת גם ברדיו חיפה וגלי ישראל
אלכסנדר כץ |  1
יואל רפל ותומר סגיס (צילום אדר וולף)
ההיסטוריון וחוקר מחשבת ישראל ד"ר יואל רפל חוזר להגיש את פינתו הנוסטלגית 'על הפרשה' שעוסקת ברעיונות הקשורים לפרשת השבוע. לאייס נודע כי הפינה תשודר במסגרת תכניתו של תומר סגיס 'הכל זהב' ברדיו תל אביב, שמשודרת גם בסינדיקציה בגלי ישראל וברדיו חיפה בימי שישי ב-6:00 בבוקר, ובשידור חוזר ברדיו תל אביב לבשבת ב-8:00. 
ד"ר רפל פרסם וערך ספרים רבים בנושא ההיסטוריה של עם ישראל ויהדות ולימד במוסדות אקדמיים. העיונים והרעיונות שהוגשו במסגרת הפינה ברשת ב', זכו להאזנות רבות בארץ ובעולם ואף עובדו לספר. כיום עוסק במחקר היסטוריה ויהדות ואף ניהל את ארכיון אלי ויזל באוניברסיטת בוסטון. זהו שיתוף פעולה נוסף של סגיס לרפל, שמגישים מעת לעת תכניות בחגים השונים.
ד"ר יואל רפל מסר כי "אני שמח להצטרף לתכניתו של תומר סגיס שנותנת ביטוי נרחב וחשוב למורשת היהודית והישראלית ומונגשת לציבור מתוך רצון לתת מימד שיכנס לנפשו של אדם, על פי העיקרון שמה שבא מהלב, נכנס אל הלב. לרדיו תל אביב לב חם לנושאים הללו ואין זה מובן מאליו. הגישה שלהם מרחיבה את הלב".
"ד"ר יואל רפל מלווה את 'הכל זהב' במשך שנים רבות והיה שותף לספיישלים איכותיים לחגים ולמועדי ישראל שזכו לתגובות חמות מצד המאזינים", הוסיף סגיס, "לכבוד ולזכות לנו שפינותיו המרתקות על פרשת השבוע ישתלבו מעתה ומידיי שבוע בתכנית".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תוכנית מעולה וכיפית לפתוח עימה את הסופ"ש
    אוהב ישראל 10/2017/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מגיש רהוט ומרתק בעל מאגר ידע אדיר ואהבה עצומה לתרבות הישראלית, לשירה, למילה וליוצרים הנשכחים. אני מאזין לה כל שישי וממליץ לכולם לפתוח איתה ועם הקפה או השייק את הסופ"ש
    סגור