תקשורת ומדיה

עוד שינוי בישראל היום: סמנכ"ל השיווק והסחר איתן סגל פורש

סגל הגיע לעיתון עם הקמתו לפני יותר מעשור. בעבר פורסם כי ב-7 השנים הראשונות לפעילות החינמון, הוא הפסיד 730 מיליון ש'. סגל לעובדים: "ברצוני לפנות לאפיקים חדשים ומאתגרים"
אלכסנדר כץ |  4
ישראל היום (צילום:יח"צ) (צילום יח"צ)
איתן סגל, סמנכ"ל הסחר והשיווק של ישראל היום הודיע על עזיבתו והוא יסיים את תפקידו בתחילת 2018. סגל משמש בתפקיד מאז הוקם העיתון בקיץ 2007. 
במכתב שהעביר לעובדים, כתב" "ברצוני לפנות לאפיקים חדשים ומאתגרים", לאחר שסיים את גיבוש תוכניות העבודה לשנה הקרובה". לדבריו, "הצטרפתי למייסדי 'ישראל היום' מתוך כוונה לשנות את פניה של העיתונות בישראל. יצרנו ערוץ תקשורת מוביל ומשפיע. החלטתי לקחת פסק זמן ולבחון אתגרים מקצועיים חדשים".
בעבר היה סגל המנהל המסחרי של הארץ, סמנכ"ל הסחר והמכירות של מעריב ומנכ"ל רשת מקומוני זמן מעריב.
עם הצטרפותו לישראל היום, היה אחד ממובילי העיתון שהציע מחירי פרסום נמוכים במיוחד, שפגעו בין היתר במתחרים - מה שהוביל לביקורת קשה בשוק התקשורת על החינמון, בכל הנוגע לפעילותו המסחרית. ב'הארץ' פורסם כי הוא הפסיד 730 מיליון שקלים ב-7 שנות פעילותו הראשונות. דבר זה הוכיח כי הוא פעל לא על פי פרמטרים של תחרויותיות, אלא נעזר בכיסיו העמוקים דיו של בעליו שלדון אדלסון
עם מינויו של העורך החדש בועז ביסמוט, הצהיר ביסמוט כי הוא רוצה לפעול לפי קריטריונים מסחריים כדי להפסיק ליצור הפסדים. בין היתר הופסקה עבודתם של דן מרגלית ומרדכי גילת, לטענת ביסמוט בשל עלותם הגבוהה מאד על המערכת. 
תגיות ישראל היום
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    בהצלחה (ל"ת)
    אהרוני 10/2017/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    פורש בשיא ...אחריו המבול
    עמי ק 10/2017/24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    איתן יודע שהפרינט הולך לקטסטרופה בשנים הבאות ..אז עדיף לפרוש בשיא
    סגור
  • 2.
    ברוך שפטרנו (ל"ת)
    פרסומאי 10/2017/23
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 1.
    מלך ישראל!
    אלירן 10/2017/23
    הגב לתגובה זו
    2 5
    האיש אגדה! אדם ישר, אמין, מקצוען, תותח על. שיודע להיות לא רק איש סחר מהטובים בישראל - אלא לעשות את זה בצורה נעימה, טובה ולייצר מערכות יחסים אמתיות! מאמין שהוא ימצא את מקומו הבא בקרוב מאוד. בהצלחה!
    סגור