תקשורת ומדיה

שבוע לסגירת ערוץ 2: איך מתייחסים במגזר הרוסי לפיצול?

סקר של אתר ערוץ 9 מגלה נתק בין המגזר הרוסי לסוגיה הכי בוערת כעת בשוק התקשורת. רובם לא צופים בערוצים, ולא מעט מהם לא יודעים לאיזה אפיקים יעברו קשת, רשת ועשר
אלכסנדר כץ |  1
קשת 12, רשת 13 וערוץ עשר (צילום לוגו)
קשת 12, רשת 13 וערוץ עשר – עד כמה מחובר בכלל המגזר הרוסי לנושא הפיצול בערוץ 2 והשינוי במפת התקשורת דוברת העברית? לקראת הפיצול עולה כי יותר מ-75% מדוברי השפה הרוסית בישראל אינם צופים בערוצי הברודקאסט או מודעים למספרי הערוץ החדשים – כך על פי סקר מיוחד שנערך באתר האינטרנט של ערוץ 9 דובר הרוסית.
מהסקר עולה כי 51% מהנשאלים מודעים לפיצול, על אף זאת, כל 3 נשאלים מתוך ארבעה השיבו כי אינם צופים בערוץ או מודעים למספר האפיק של הערוצים החדשים.
במסגרת הסקר שנערך באתר 9tv.co.il בשבוע שעבר ולקחו בו חלק 600 נשאלים, נתבקשו המשיבים לענות על השאלה – "האם אתה מודע לפיצול ערוץ 2 (קשת ורשת) וערוץ 10 לאפיקים שונים". כאמור, רוב קטן היה מודע לכך, אבל הקמפיינים בהם פצחו קשת, רשת וגם ערוץ עשר לגבי המעבר לאפיקים חדשים, לא הגיע למגזר הרוסי, שעל פניו לא שם ערוצים אלה כאופציית הצפייה הראשונית שלו.
פלטפורמת האינטרנט של ערוץ 9 רושמת כ-1.3 מיליון יוניקים בחודש ו-5.4 מיליון מבקרים. ערוץ 9 עצמו נהנה ממיליון גולשים בחודש ורייטינג של 12% בקרב דוברי הרוסית למהדורת החדשות המרכזית.
"תוצאות הסקר מראות המגזר הרוסי נוהג לצרוך את המדיה המועדף עליו בשפה הרוסית ובראשם ערוץ 9", אומר טל סיטון, משנה למנכ"ל ערוץ 9. "זה בא לידי ביטוי הן בטלויזיה והן בדיגיטל. ערוץ 9 ממשיך להשקיע בתכנים מגוונים אותם המגזר הרוסי אוהב, ובקרוב נשיק מספר רצועות תוכן חדשות ומסקרנות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה רק ללקוחות בקרה?!?
    לא רק בקרה 10/2017/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ישנם עוד עוסקים בתחום כמו איציק רהב, בנצ'מארק ונוספים ישנן עוד חברות גדולות ורבות שנהנות מהעברת מידע אסורה באמצעות מתווכים. בינהן בנק הפועלים, ישראכרט, טמפו, יוניליוור, כלמוביל ונוספים.
    סגור