מדיה

קופמן עצבני: הריב עם מליניאק מגיע לבירור אצל מנכ"ל 103FM

רון קופמן רב עם אריה מליניאק בתכנית ביום ה' וצעק לעברו "אתה לא תהיה פה". אתמול לא ישב בכיסא המגישים ויש סימן שאלה לגבי היום. המנכ"ל צלקובניק מקיים בירור בנושא
אלכסנדר כץ |  18
רון קופמן (צילום בוצ'צ'ו)
ריב קולני בין רון קופמן ואריה מליניאק, שניים מכוכבי תכנית הספורט של רדיו 103FM, הגיע עד למנכ"ל התחנה אור צלקובניק והנושא כבר נמצא אצלו בבירור - כך נודע לאייס. בנתיים לא הגיש אתמול קופמן את התכנית, ולא ברור אם היום הוא יהיה בצוות ההגשה.
העימות בין מנחה התכנית קופמן למליניאק, החל כמעט עם תחילת התכנית ביום חמישי בערב, במהלך דיון על הצלחותיה של נבחרת ישראל בג'ודו בתחרות באבו דאבי, והחלטת הוועד הבינ"ל כי ישראלים לא יוכלו להתמודד תחת דגל המדינה ולהשמיע במדינת המפרץ הפרסי את המנונה.
מליניאק היה פחות נסער מחבריו לפאנל על החלטת הוועד הבינ"ל, ונזכר במקרה שהיה לו בעבר כמאמן נבחרת הנוער בכדורסל. קופמן היה קצר רוח עמו וצעק: "אני המנחה פה, אני מתקדם".
אחד הפאנליסטים אמר כי דבריו של מליניאק מעניינים, וקופמן ירה לעברו: "אפשר רגע? מעניין? דברו בקפיטריה". מליניאק ענה: "לא, מה שאתה אומר מעניין".
קופמן: "אני מגיש פה, אתה רוצה להגיש? תגיש אתה. לא טוב לך, תלך"
מלינאק ענה: "אני הולך", אבל נותר במקומו.
קופמן הגיב: "תקראו לי כשתסיימו", ויצא מהאולפן.
לאחר זמן קצר חזר, ואמר: "לכל אחד יש את האגו לשפוך על המיקרופון".
מליניאק ענה: "אתה מדבר על אגו?".
קופמן: "אני המנחה פה, לא טוב לך, אל תבוא".
מליניאק: "אז מה אם אתה מנחה פה?".
קופמן החל לצעוק: "אתה לא תהיה פה".
מליניאק: "מה אתה אומר".
קופמן: "מה אתה שומע".

 הקטע המדובר - מדקה 3:45
בשלב זה עלה לשידור הבעלים של קבוצת הפועל תל אביב, והדיון עבר לפסים רגועים הרבה יותר.
בעקבות הדיון הזה, וביקורת של גולשים באתר האינטרנט של התחנה, החליט מנכ"ל 103FM לקיים בירור בנושא. ביומיים הראשונים של השבוע עוד הגיש קופמן את התכנית, אולם בשלישי נעדר ממנה.
אין זו הפעם הראשונה, וכנראה גם לא האחרונה, שקופמן נותן דרור לפיו ומסתבך - הן ברדיו והן בערוץ הספורט. בעבר ספג קנס ממנהלת ליגת העל על פגיעה בשם המותג "כדורגל ישראלי"; כינה את שר התרבות מירי רגב "בורה, בהמה וטיפה", הושעה משידור ואיבד בשל כך קמפייןהתנצל בפני חיים רמון על דברים שאמר נגדו – מה שהוביל גם להשעייתו; כינה את בן כספית "סמרטוט" ו"אפס"; הושעה מהשתתפות ב'יציע העיתונות' לאחר שאמר על אחד הרבנים בבית שמש "אני משתין עליך"; ועל אהוד ברק אמר בשידור: "אדם עם אתיקה של זונה בתל ברוך".
ב-103FM סירבו להגיב לדברים. גם רון קופמן סירב להגיב.
תגיות 103FM | רון קופמן
תגובות לכתבה(18):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 15.
    קופמן הוא מהזן חסר העכבות, והסוף ידוע... (ל"ת)
    מה הוא קופץ? 17/11/2017 19:36
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 14.
    ילדים קטנים
    מאזין 15/11/2017 10:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מביך לשמוע אותם. כאילו נתנו לבהמות לעלות רצועת שידור. אין עורך לתוכנית הזאת?
    סגור
  • 13.
    אם היה ביטון היתה מתחילה מקהלת הגזענים לנבוח
    מזלו שהוא קופמן 15/11/2017 09:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שכל המזרחים ברברים.... כשזה קופמן,מדובר ב"עשב שוטה"
    סגור
  • ליכודניק באמת- ביטן עשב שוטה, אין מה לעשות
    שמואל 19/11/2017 10:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ולא כל המזרחיים ברברים. תחשוב על זה.
    סגור
  • 12.
    גוש בשר שמנבל את הפה
    מור 12/11/2017 12:54
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בושה ל103 שמעסיק איש כזה שאני צריך למנוע מהילד שלי בשעה 6 בערב להאזין לתוכנית ספורט.
    סגור
  • 11.
    כשכמה נפוחי אגו יושבים סביב אותו שולחן, הנפיחה בו תבוא... (ל"ת)
    פלצונה 08/11/2017 17:16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 10.
    קופמן - לא מבין מה הוא מדבר
    מושיקו 07/11/2017 16:02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בולע את המילים, מדבר באגרסיביות לא מבינים אותו, גם ביציע העיתונות אי אפשר להבין אותו, מגיש שלא נעים לשמוע ולא מתאים לשידור.איפה הנעימות והחדות של ניב רסקין ושל שפיגלר
    סגור
  • 9.
    יכול להיות יריב שקול לחבורה של הימין... (ל"ת)
    הקוף לכנסת! 06/11/2017 18:46
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 8.
    בושה לתחנה שקופמן נמצא בה.מיד מעביר תחנה ! (ל"ת)
    יקי וולף 03/11/2017 15:33
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • 7.
    קאופמן מסכן חולה וזקוק לאישפוז, הביא לשיא את ההתבהמות
    אור לגויים 03/11/2017 10:35
    הגב לתגובה זו
    3 7
    קופמן ועוד כמה מתלהמים מערוץ 103 הם בני אדם מטורללים שאסור לתת להם גישה למקרופון. ההתבהמות וגסות הרוח שקאופמן הצליח להביא אותם לשיאים חדשים, מחלחלים לחברה הישראלית ומשום מה משמשים מודל לשדרנים אחרים, כך שההתבהמו והגסות הפכו לנחלת הכלל. מעולם לא הבנתי איך שדר ספורט שמתפרנס בעקר מהעניין סביב הכדורגל יכול להרשות לעצמו לבזות כך ענף שלם. אז קאופמן חייב להתאשפז ומייד ואחת ולתמיד לפתור אןתנו מהנוכחות שלו.
    סגור
  • 6.
    קופמן פח אשפה (ל"ת)
    ארי 03/11/2017 09:29
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • 5.
    ניהול שידור
    אייל 02/11/2017 12:11
    הגב לתגובה זו
    0 2
    הרבה אגו אבל מה לעשות חייבים סדר יש חלוקת דקות לכל דבר, פיתרון שידונו ביניהם לפני שעולה התוכנית, מה מתאים מה לא. אחרת זו תשאר שכונה של תוכנית עם אינסוף מלחמות אגו
    סגור
  • אפשר לחשוב , זה הנוהל הקבוע בתוכנית.
    ג.שמיר 02/11/2017 13:06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    צעקות, דאחקות , פשוט שגרה חילופי הדברים הללו. הכי בולט זה שלא נותנים למרואין לדבר - ילדותיים
    סגור
  • 4.
    מלינים על ביתן אמסלם ומירי רגב כאשר קופמן הבהמה
    מויאל 02/11/2017 11:41
    הגב לתגובה זו
    1 5
    מנחה כאן תכנית רדיו. עד לאיפה הגענו. הגענו לחאן עומס וטול כארם
    סגור
  • 3.
    אני מתבייש. פשוט מתבייש. (ל"ת)
    מאזין 02/11/2017 02:20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 2.
    קופמן צודק, מליניאק אגו של נוד נפוח , אפס מאופס מליניאק שחצן (ל"ת)
    עמלץ הפלדה 02/11/2017 02:04
    הגב לתגובה זו
    6 5
    סגור
  • 1.
    בושה של תחנה, עם בהמה כמו קופמן (ל"ת)
    שמרון 01/11/2017 16:10
    הגב לתגובה זו
    5 4
    סגור
  • אחלה תחנה קופמן תותח. בדרן (ל"ת)
    מצחיק אותי 01/11/2017 23:03
    הגב לתגובה זו
    10 2
    סגור