תקשורת ומדיה

'ידיעות' פרסם מודעת תודה לאדלסון; בדיגיטל היא נעלמה

מודעת התודה של מד"א על תרומת הענק של בעלי 'ישראל היום', הופיעה בעמוד הלפני אחרון בקונטרס החדשות של 'ידיעות'. בגרסה הדיגיטלית המודעה פורסמה, ואז נעלמה
אלכסנדר כץ |  1
האם הכסף הצליח לדחוק האידאולוגיה, מה שהוביל לעמוד פרסומי שלם בידיעות אחרונות שמודה לאיש השנוא במערכת ראשון לציון - שלדון אדלסון, בעלי ישראל היום? זה מה שקרה בכל אופן הבוקר (יום ב') כשידיעות פרסם מודעה על עמוד שלם של מד"א, המודה לבני הזוג על תרומת ענק לארגון.
"בשם אזרחי ישראל, עובדי ומתנדבי מד"א, אנו מבקשים להודות מקרב לב לבני הזוג ד"ר מרים ושלדון אדלסון, על תרומתם הנדיבה למגן דוד אדום בסך 42 מיליון שקלים, המיועדים להקמת בנק הדם הלאומי החדש של ישראל. אשרינו שזכינו לידידי אמת כמוכם". 
 
מודעה זו פורסמה הבוקר גם בעיתון הארץ, שנהנה בשנים הראשונות לקיומו של ישראל היום, מהזרמה של מיליוני שקלים כשהחינמון הודפס בבית הדפוס שלו בתל יצחק. לפני מספר שנים רכש ישראל היום את בית הדפוס של מעריב, והכנסות הארץ נחתכו בעשרות מיליוני שקלים. 
בכל מקרה, המודעה בידיעות הופיעה גם בגרסה הדיגיטלית של העיתון, כך על פי גולשים חדי-עין. ואולם מבדיקה כעת עולה שהמודעה הוסרה. האם מדובר בהתעשתות של אנשי ידיעות, שהבינו ש"האויב" חדר את החומות?
מידיעות אחרונות טרם התקבלה תגובה. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה עדיין נמצא באפליקציית ידיעות
    דני 11/2017/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתם לא בודקים לפני שאתם מפרסמים משהו? "עפי גולשים חדי עין" ?
    סגור