תקשורת ומדיה

התביעה נגד נתניהו: רותם טוני נכנסה לניהול המשבר

טוני החלה לייעץ למשרד עו"ד נעמי לנדאו שמייצג את שירה רבן, שתבעה את שרה נתניהו על תנאי העסקה פוגעניים. עד כה המשרד נעזר בשירותיו של אריק רוזנטל
אלכסנדר כץ |  11
רותם טוני (צילום איציק מילר)
רותם טוני החלה להעניק שירותי יחסי ציבור למשרד עורכי הדין נעמי לנדאו, שמטפל בתביעה של שירה רבן נגש שרה נתניהו, על העסקה פוגענית בבית ראש הממשלה. טוני החלה להעניק שירותי ייעוץ תקשורתי בפרשה זו גם לרבן, החל מאתמול (שבת) בערב.
עד כה טיפל במשרד עורכי הדין יועץ התקשורת אריק רוזנטל שהיה מעורב בדברור התביעה נגד נתניהו, ואף פנה לעובדת ניקיון במשרד ראש הממשלה בטענה שיש לה כישורים טובים להיות עוזרת אישית במשרד המנכ"ל. בלי קשר, בימים האחרונים התגלעו בין רוזנטל לבין משרד לנדאו חילוקי דעות שהובילו לסיום ההתקשרות בין הצדדים.
ביום שישי התראיינה רבן בהרחבה לאולפן שישי וגוללה את קורותיה בתקופה הקצרה בה עבדה במעון ראש הממשלה. הראיון שערך עמה גיא פלג, זכה לפולואפים רבים, כמו גם לתגובה נזעמת מצידו של ראש הממשלה נתניהו. טוני החלה להעניק את שירותיה יממה לאחר אותו ראיון.
הבוקר פורסם בישראל היום כי עו"ד אורן גרוס ממשרד נעמי לנדאו, שמטפל ישירות בתיק של רבן בבית המשפט, היה בעברו עובד בכיר בקבוצת ידיעות אחרונות, אותו עיתון שחשף לאחרונה את דבר התביעה של רבן נגד נתניהו.
היחסים בין בנימין נתניהו לידיעות ולמו"ל שלו נוני מוזס עכורים בשנים האחרונות, אולם הדבר לא מנע מהשניים לקיים בשנים האחרונות סדרת פגישות במטרה לפשר בין הצדדים, פגישות שעומדות היום במרכזו של תיק 2000 העוסק בחשד לתיאום מהלכים לכאורה להטלת הגבלות על 'ישראל היום' בתמורה לסיקור אוהד של נתניהו בזרועות המדיה של קבוצת ידיעות - העיתון ואתר ynet
בעבר הייתה טוני יועצת התקשורת של אלאור אזריה, וטיפלה בשלל משברים תקשורתיים ובקמפיינים, כמו של גילה קליין להסתדרות המורים, עובדי ישראכרט, משבר מרכז הקליטה במבשרת ציון ועוד. 
תגובתה של טוני טרם התקבלה. גורמים בסביבתו של רוזנטל אמרו כי "בעקבות מחלוקת מקצועית על האופן שבו צריך לנהל את ההיבט התקשורתי בתיק של שירה רבן, הודיע רוזנטל לעו"ד נעמי לנדאו כי לא יוכל להמשיך לספק למשרדה שירותי יעוץ תקשורתי".
תגובות לכתבה(11):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    האישה הלא נכונה
    אחד שאכפת לו 12/2017/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רותם טוני נכשלה בכל מקום אפשרי ואפילו את אלאור אזריה שהיא ייצגה בחינם העיפו מהתיק כנראה שמשהו באישיות שלה מזכיר את שרה נתניהו ולכן אף אחד לא יכול לראות אותה
    סגור
  • 9.
    נכשלה אצל החייל היורה ונכשלה בכל דבר
    לטפל זה מצחיק 12/2017/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נכשלה ותישכח.
    סגור
  • 8.
    משרד אחד ולו שלוחות
    אבנר 11/2017/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך איש אחד מאחורי הקלעים מפעיל כל כך הרבה שלוחות תגידו לי.... ואף אחד לא שואל דבר ? יד ימין מצייצת נגד, יד שמאל שולחת יחצנית חדשה לייצג.
    סגור
  • 7.
    אבל על הקבלה כתוב רונן
    אלדד 11/2017/19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אז איך קיבלנו פתאום רוני ?
    סגור
  • 6.
    ביזיון!!!
    שלו 11/2017/15
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אני לא מבין איך מדינה נותנת במה לאישה שקרנית שמעלילה על שרה נתניהו שקרים אין סופיים היום יתגלה לנו שלא עבדה 10 שעות ביום אלא 5 שעות. הפעם הצוות של נפתלי טעה שהביא מיוזמתו לכאורה אישה בשכר על מנת לתת קביעה כי שרה נתניהו הפכה את היומרות נגדה לדרך חיים. אני בז לכל העוסקים במלאכה והכל במטרה ומגמה ברורה לפגוע בראש הממשלה. לסיום: אפילו אבי גבאי הבין ומבין שאם לא יזוז חזרה לימין לא יוכל לנצח את ביבי נתניהו בבחירות אז מה הוא עושה יוצא בהצהרות שלא ישב עם ערבים בהרכב ממשלה ! שלא יחזיר יישובים ועוד'
    סגור
  • טען עוד
  • 5.
    המגרש של התקשורת שייך לשמאל המאוס על רוב אזרחי ישראל
    המשפט בתקשורת 11/2017/12
    הגב לתגובה זו
    4 3
    לכן, הגיע השעה, שמדינת ישראל תממש את זכות אזרחי ישראל לשלטון דמוקרטי. התנאי המקדים לכך הוא, לחוקק חוקים המגבילים את היכולת של השמאל הקיצוני, להשתלט על ערוצי התקשורת השונים, ולפנות אותם לטובת הכרעת רוב אזרח ישראל.
    סגור
  • אתה אמיתי?
    ערן 11/2017/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה מדבר על שלטון דמוקרטי ובמשפט הבא אתה מדבר על חקיקת חוקים המגבילים את היכולת של מגזר מסוים? אתה על סמים? אם כבר אז בוא נגביל את היכולת של עוד מגזרים - הומואים, נשים, ערבים, נכים... מה אתה אומר? כל מי שרוצה יכול היום להקים אמצעי תקשורת ולהעביר את המסרים שלו. אם הוא מספיק מעניין אז הקהל כבר יגיע אליו. כל ההגבלות נובעות מפחד שלך ושל החברים שלך שהשמאל לא באמת מאוס על רוב אזרחי ישראל ושברגע שיגיע מנהיג שמאל אמיתי הוא יחשוף את העליבות של הימין חסר האידיאלוגיה
    סגור
  • 4.
    איס
    רני כץ תירוש 11/2017/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רותם
    סגור
  • 3.
    רותם
    אייל 11/2017/12
    הגב לתגובה זו
    1 2
    רותם טוני.... תתחילי להוריד את הטון שלך . אין כמו שרה . וביבי . ותאוכלו את הכובע . "בן ימין נתן יהו..."
    סגור
  • 2.
    לא יעזור בתביעה של רודפת בצע שתולה (ל"ת)
    שיר 11/2017/12
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 1.
    שרה לא שפויה תוגו בזה. היא קנאית חולנית.
    בוסאן 11/2017/12
    הגב לתגובה זו
    4 3
    עצרו את שרה היא צריכה עזרה וקחו אותה מיד לבדיקה פסיכיאטרית. מסכנה היא סובלת.
    סגור