תקשורת ומדיה

הרופא שכיכב ב'בייבי בום' - מגיע לרדיו תל אביב

פרופ' יריב יוגב ודר' רונית אלמוג יגישו החל מהערב תכנית שבועית חדשה בנושאי בריאות האישה, שתשודר במקביל גם ברשתות החברתיות
אלכסנדר כץ | 
רונית אלמוג ויריב יוגב (צילום יח"צ)
אחרי שכיכב בעונות הראשונות של בייבי בום בערוץ 10 והפך לדמות מוכרת כמעט בכל בית, מקבל פרופ' יריב יוגב תכנית רדיו חדשה יחד עם ד"ר רונית אלמוג. לאייס נודע כי התכנית תשודר מדי יום, כבר מהערב (יום א', 20:00) ברדיו תל אביב 102FM.
פרופ' יוגב הוא מהרופאים הגניקולוגים והמיילדים הבכירים בישראל, ומשמש כעת ככמנהל בית החולים ליס ליולדות. בתקופת 'בייבי בום' ניהל את מחלקת היולדות של בלינסון. ד"ר אלמוג היא מומחית בגינקולוגיה, מיילדות וטיפולי פריון, ומשמשת כרופאת נשים בכירה בליס. היא הופיעה בסדרה התיעודית איכילוב ב-yes  דוקו.
יוגב ואלמוג יובילו תכנית בריאות נשים שתשודר במקביל לרדיו גם באתר התחנה, באפליקציה שלה ובשידור וידאו גם בעמודי הפייסבוק של בית החולים ליס, בית החולים איכילוב ושל רדיו תל אביב. רצועת השידור תעסוק מדי שבוע בתמהיל נושאים הנוגע לפריון, הריון, לידה ורפואת נשים בכלל. צמד הרופאים ינגיש למאזינות ולמאזינים מידע רפואי בנושאי גניקולוגיה, ילודים ופגייה, הפריה חוץ-גופית, הריון בסיכון גבוה, אשפוז טרום לידתי, מעקב הריון, פוריות גברים, תזונה, בדיקות גנטיות ועוד. השניים יענו בשידור על שאלות.
ברדיו תל אביב אומרים כי הוחלט על הפקת התכנית לאחר שזיהו צורך הולך וגובר של מאזינים ומאזינות לתוכן בריאות מהימן ואיכותי בנושאי הריון ולידה המונגש בשפה ברורה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה