תקשורת ומדיה

אנשי תקשורת דתיים טוענים לאפליה מצד לפ"מ; רגב תבדוק

שרת התרבות מירי רגב האחראית גם על לפ"מ, חלק במפגש עם מו"ל, מנכ"לים ועורכים בברנז'ה הדתית, והתחייבה לבדוק טענותיהם עם כניסת מנכ"ל לפ"מ החדש בועז סטמבלר

אלכסנדר כץ | 
מירי רגב (צילום יח"צ)
מפגש בין אנשי תקשורת מהמגזר הדתי-לאומי לשרת התרבות והספורט מירי רגב, הניב מבחינת המדיה הדתית הישג לא מבוטל. במפגש שנערך ביום חמישי האחרון בו לקחו חלק עורכים, עיתונאים, מו"לים ומנכ"לים של כלי תקשורת שונים במגזר התלוננו, עלו טענות על הצורך בשינוי המדיניות בלשכת הפרסום הממשלתית (לפ"מ) בטענה שהתמהיל הפרסומי כיום מפלה את המגזר הדתי לאומי לרעה.
לדברי גורמים, השרה רגב השיבה שהיא מתכוונת להיכנס לעובי הקורה בנושא וטענות הללו ואחרות ייבדקו ביסודיות מייד עם כניסתו של המנכ"ל החדש של לפ"מ, בועז סטמבלר. במהלך המפגש הציגה השרה רגב את העקרונות של המדיניות שהיא מובילה ואת המהפכה בתחומי התרבות והספורט מאז כניסתה לתפקיד במשך השנתיים וחצי האחרונות.
את המפגש יזם וארגן היועץ של רגב, אבי עובדיה שהצטרף לאחרונה לצוות לשכתה של השרה ובין השאר אחראי על חיזוק הקשר עם המגזר הדתי לאומי.
בין המשתתפים שלקחו חלק במפגש היו סגנית עורך 'מקור ראשון' אורלי גולדקלנג; מנהל תוכן בערוץ 20 נתנאל בן שושון; מנכ"ל רדיו גלי ישראל ישראל פריד; מו"ל השבועון 'מצב הרוח' ומבעלי קבוצת אשדיר, אלי עציון; בעלי האתר הסרוג 'כיפה', עדי מאמו ובועז נכטשטרן; מו"ל השבועון 'שביעי' רובי לוזון; מנכ"ל אתר 'סרוגים' איתמר חייק; אלנתן זכריה, עורך 'יש"ע שלנו'; ומנכ"ל 'עולם קטן' איתך אורבך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה