תקשורת ומדיה

מנכ"ל הרשות ה-2 מטיל פצצה: יוזם סקר האזנה לרדיו האזורי

ניר שויקי יוזם מהלך עליו כבר דיווח למנהלי התחנות האזוריות, על פיו תימדד האזנה לתחנות, בלי להתבסס על סקר TGI. הפיילוט צפוי לצאת לדרך כבר בשנה הקרובה
אלכסנדר כץ | 
מנכ"ל הרשות השנייה, ניר שויקי יוזם מהלך במסגרתו תחל מדידת האזנה לשידורי הרדיו האזורי, שלא תתבסס רק על סקר TGI. שויקי הודיע על כך גם למנהלי התחנות האזוריות.
עד לפני שנתיים ביצעה הרשות סקר האזנה שנתי, במקביל לסקר האזנה שביצעה חברת טלסקר, המוכר כסקר TGI החצי שנתי, סקר צרכני במהותו שסופג ביקורת רבה על מהימנותו. הרשות אמורה לבחור את המתודולוגיה שהסקר יוביל, כמו גם דרכי המדידה והאמצעים הטכנולוגיים לבצע זאת.
לצד העבודה מול חברת מדגם המייעצת מקצועית לרשות, יצטרכו ברשות השנייה לצאת למכרז כדי לקבוע את החברה שתבצע את הסקרים החדשים, ובאיזה אמצעים הם יבוצעו.
בשלב זה לא ברורה עלות ההשקעה בכזה מיזם, שפיילוט שלו ייחל אמור לצאת לדרך כבר בשנה הקרובה, לצד היכולת לקבל לגיטימציה לסקר כזה, שיהיה מוסכם על תחנות הרדיו האזוריות, המפרסמים ומשרדי הפרסום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה