תקשורת ומדיה

ממשיכה לדמם: yes מאבדת עוד 6,000 מנויים ברבעון השלישי

חברת ערוצי הלווין רושמת ירידה של 43.5% ברווח התפעולי וירידה של 6.5% בהכנסות. החברה איבדה למעלה מ-20 אלף לקוחות בשנה החולפת
משה בנימין | 
yes. מתוך הפרסומת לשלט החדש (צילום צילום מסך)
חברת ערוצי הלוויין yes מקבוצת בזק דיווחה הבוקר (יום ה) על תוצאותיה הכספיות לרבעון ה-3 של 2017 מהם עולה שהחברה ממשיכה ל"דמם" לקוחות ומאבדת עוד 6,000 מנויים ברבעון ה-3. כמו כן, ההכנסות ברבעון ה-3 של שנת 2017 הסתכמו בכ-406 מיליון שקל לעומת כ-434 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד - ירידה של כ 6.5% שעיקרה כתוצאה מקיטון במצבת הלקוחות ומשחיקה במחיר הממוצע ללקוח.
התוצאות המאכזבות של החברה באות לידי ביטוי גם בשורת הרווח התפעולי שהסתכם בכ-35 מיליון שקל לעומת כ-62 מיליון שקל ברבעון ה-3 אשתקד, ירידה של כ-43.5%. בשורה התחתונה, ההפסד הנקי של החברה ברבעון ה-3 הסתכם בכ-123 מיליון שקל  לעומת הפסד של כ-142 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. בחברה מציינים כי "הירידה בהפסד נובעת בעיקר מכך שאין הוצאות מימון מבעלי מניות עקב המרת הלוואות הבעלים להון, בקיזוז הפחתת נכס המס במלואו. ללא הפחתת נכס המס היה נרשם ברבעון השלישי רווח של כ- 35 מיליון שקל".
ה- ARPU - הוצאה ממוצעת ללקוח - ברבעון ה-3 של שנת 2017 הסתכם בכ-226 שקל לעומת כ-233 שקל ברבעון השלישי אשתקד, קיטון של כ- 3%. מצבת הלקוחות של החברה ירדה כאמור בכ-6 אלפי מנויים ועומדת כעת על כ-597 אלף מנויים. יוזכר כי ברבעון ה-2 של 2017 איבדה החברה 5 אלף מנויים נוספים ובסך הכל איבדה למעלה מ-20 אלף מנויים בשנה החולפת. 
לפני כשבוע דיווחה פרטנר TV על 31 אלף בתי אב המנויים לשירות בתוך כרבעון. HOT דווחה לפני כחודש על 797 אלף לקוחות לשירות שלה, ירידה של 2,000 ביחס לרבעון שלפניו, ושל 19 אלף בשנה. מנגד, סלקום דיווחה לפני כשבוע על 154 אלף בתי אב שמחוברים לשירות הטלוויזיה שלה סלקום TV - נתון המהווה נתח שוק של כ-10% בתחום הטלוויזיה הרב-ערוצית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה