תקשורת ומדיה

רות היישר: גל גבאי תפקד על קורס העיתונאים של גל"צ

הקורס היוקרתי יחל בפברואר 2018, וישתתפו בו כ-40 חיילים שעברו מיונים ונבחרו מתוך 4,000 מתמודדים. גבאי, ששירתה כחיילת בתחנה, תפקד על הקורס שנמשך כחודשיים
אלכסנדר כץ | 
גל גבאי (צילום באדיבות חינוכית 23)
העיתונאית ואשת הטלוויזיה גל גבאי נבחרה למפקדת קורס העיתונאים של גל"צ. הקורס היוקרתי ייחל בחודש פברואר 2018, לאחר שמשתתפיו שכבר נבחרו בתום סדרת מיונים ארוכה, יסיימו את הטירונות.
לגל"צ מצטרפים מדי שנה כ-40 חיילות וחיילים לשירות במגוון תפקידים, זאת מתוך 4,000 מתמודדים. קורס העיתונאים נמשך כחודשיים ובמהלכו הם נחשפים להרצאות של מיטב אנשי התקשורת בישראל. במהלך הכשרתם הם עוברים סדנאות הגשה ועריכה, לשון ושפה עברית, ומקיימים סיורים מקצועיים ברחבי הארץ.
את  דרכה העיתונאית החלה במקומון כל הנגב בבאר שבע, שם חשפה שחיתויות בשלטון המקומי בדרום. לאחר שירותה בגל"צ ככתבת בדרום - שירות אליו התנדבה, מונתה לכתבת לענייני פלילים ומשפט בחדשות 2. גבאי יצרה וממשיכה ליצור סרטים וסדרות תחקיר ותעודה בנושאים חברתיים בוערים. כיום היא מגישה את תכנית האקטואליה היומית עושים סדר בחינוכית. בנוסף לכך, היא מובילה יחד עם הרב בני לאו את מיזם 929 לקריאת ספר התנ"ך כמרחב פתוח של דעת ותרבות. עבודתה העיתונאית זיכתה אותה לאורך השנים במספר פרסים - פרס סוקולוב לעיתונות, אות האומץ על חשיפות עיתונאיות ופרס פרימור של הרשות השנייה.
מפקד גלי צה"ל שמעון אלקבץ מסר הבוקר: "אנו שמחים מאד על הצטרפותה של גל גבאי לפיקוד על הקורס האיכותי של העיתונאים בתחנה. גל היא עיתונאית ותיקה ומוערכת, היא אמיצה וידענית, בעלת הישגים עיתונאיים יוצאים מן הכלל וניסיון עיתונאי מגוון ואיכותי. כל זאת תוך גילוי רגישות חברתית רבה, רמה אתית גבוהה והתחברות לאוכלוסיות מוחלשות בפריפריה".
אלקבץ הוסיף עוד כי "הבחירה בגבאי משקפת את הנרטיב של חיזוק התחום החדשותי האיכותי, יחד עם שילוב התחומים החברתיים והפריפריה. במציאות תקשורתית מאתגרת כפי שהיא קיימת היום, אנו נדרשים לגלות רמה עיתונאית גבוהה, הן ברמה האתית והן ברמה המקצועית". 
תגיות גל גבאי | גל"צ
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה