תקשורת ומדיה

מנכ"ל ערוץ 20 לעובדים: "נצמצם בהדרגה את הפעילות"

לאייס נודע כי שכי פרנץ כינס היום את עובדי הערוץ כדי לספר להם מה עומד מאחורי שליחת המכתב בו האיום להחזרת הרישיון, וניסה להרגיע אותם לגבי שמירה על זכויותיהם
אלכסנדר כץ | 
שכי פרנץ (צילום יוסי צבקר)
עם שליחת המכתב הדרמטי למועצת הכבלים והלוויין, כינס שכי פרנץ, מנכ"ל ערוץ 20, את העובדים והסביר להם את המצב אליו נקלע הערוץ - כך נודע לאייס. גורמים מספרים כי פרנץ הבהיר שערוץ 20 עשה ככל שביכולתו על מנת להמשיך ולקיים עצמו, אך הרגולציה לדבריו שמערימה קשיים איננה מאפשרת המשך קיומו במתכונת הנוכחי של הערוץ שמעסיק כ-100 עובדים. 
פרנץ הוסיף כי במצב הקיים, עתידו של הערוץ נמצא לחלוטין בידו של המחוקק ומועצת הכבלים והלוויין, ולא נותר אלא לקוות כי יתעשתו "כי אנחנו נמצאים בנקודת האל-חזור". דברים ברוח זה נכתבו גם ליו"ר מועצת הכבלים ד"ר יפעת בן חי שגב מוקדם יותר היום. 
המנכ"ל ניסה להרגיע את העובדים שחוששים למקום עבודתם, והבטיח כי זכויותיהם לא יפגעו בתהליך ובימים הקרובים יתגבש מתווה שיצמצם בהדרגה את פעילות הערוץ ויבהיר את התמונה. "בשלוש השנים האחרונות הבאנו קול אחר לתקשורת ובשורה אמיתית לקהל היהודי-מסורתי-דתי", אמר פרנץ. "פשוט לא נתנו לנו, תקעו לנו מקלות בגלגלים. אני יודע שכל אחת ואחד מכם עשה את המקסימום ותרם את חלקו אבל אנחנו לא יכולים להמשיך להילחם בטחנות רוח".
 המכתב שנשלח היום למועצת הכבלים והלוויין
מוקדם יותר היום שלח כאמור פרנץ מכתב לבן חי שגב בו ציין כי מאז הקמת הערוץ ניסו להצר את צעדיו, כולל שינוי ברישיון שהוענק לו: "בנספח ג' לרישיון הוספו לאחר המכרז המלים אך ורק שידורי מורשת (שלא היו בטיוטת הרישיון שנכללה במכרז ואינן מופיעות בחוק המסמיך) וצומצמה מאוד ההגדרה של 'מורשת' לעומת ההגדרה אשר הייתה בטיוטת הרישיון שנכללה במכרז", כתב פרנץ לבן חי שגב. "עקב שינויים דרסטיים אלה, שהפכו את שידורי הערוץ לבלתי אפשריים, קבעה המועצה שוב ושוב כי הערוץ מפר את רישיונו והטילה עליו קנסות במאות אלפי שקלים. בקשתו של הערוץ לתקן את הטעות שנעשתה ברישיונו נענתה חלקית, בהחלטתה של המועצה לאפשר לו לשדר 25% שידורים שאינם מורשת, אך גם החלטה זו נתקפה בבג"צ על ידי מתחריו של הערוץ - בדיוק אותם מתחרים אשר קיבלו הקלות חסרות תקדים מהרגולטור".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה