תקשורת ומדיה

מעיין אדם ברצועת הבוקר של גלי ישראל - במקום חנוך דאום

הדוברת לשעבר של מירי רגב ויוצאת העונה השמינית של 'הישרדות', תגיש רצועת בוקר יומית ברדיו גלי ישראל, ותארח פוליטיקאים ואנשי תרבות
אלכסנדר כץ | 
מעין אדם, דוברת השרה רגב (צילום יח"צ)
פליטת 'הישרדות' מעיין אדם מצטרפת לרדיו גלי ישראל. אדם תגיש תכנית בוקר יומית חדשה שתעסוק באקטואליה רכה ותארח פוליטיקאים וידוענים שמשפיעים על סדר היום הציבורי.
התכנית החדשה תשודר בימים ראשון עד חמישי בין 7:00 ל-8:00. בתחנה אומרים כי התכנית הזו תשלים את רצועות הבוקר האקטואליות של התחנה ותשודר לפני תכניתו של שרון גל
עד לאחרונה שידר ברצועה הזאת חנוך דאום, בתכנית סינדיקציה ששודרה מרדיו תל אביב. לאחרונה הוחלף דאום על ידי נדב אבוקסיס, וברדיו גלי ישראל הוחלט להפיק תכנית משלהם לרצועת 7:00 בבוקר. אדם נבחרה לתפקיד. 
אדם (30), סרן במיל', שימשה בעבר כדוברת של השרה מירי רגב ולאחרונה השתתפה בתכנית הריאליטי 'הישרדות'. בתקופה האחרונה לוקחת חלק בתכנית פאנל בערוץ רשת 13, וכותבת טור - בתחילה באתר NRG המנוח וכעת באתר ישראל היום, שכולל גם וידאו.

אדם מצטרפת למתיחת הפנים של תחנת רדיו גלי ישראל שהרחיבה משמעותית את התכנית והקהלים אליהם היא פונה בשנתיים האחרונות. זאת לאחר שגייסה את ח"כ לשעבר גל, ומובילים ברשתות החברתיות יותם זמרי, נועם פתחי ואלעד לוי.
מעיין אדם מסרה: "שמחה להצטרף לרדיו פטריוטי שאומר את אשר הוא חושב בלי פילטרים. באנו לחדש ולרענן עם תכנית מפוצצת אנרגיות לשעות הפקקים הקשות. שמנו בה הרבה פלפל אז אני מבטיחה שאף אחד לא יישאר חמוץ. תודה רבה לגלי ישראל על האמון, ההזדמנות וההשכמות בשעות לא סבירות."
מנכ"ל רדיו גלי ישראל ישראל פריד: "אני שמח על הצטרפותה של מעיין אדם למשפחת גלי ישראל. מעיין אהובה מאוד על הציבור הישראלי, והתחנה שלנו היא הבמה הטבעית עבורה. הצטרפותה של מעיין לתחנה משלימה את רצועת האקטואליה המגוונת והטובה ברדיו הישראלי עם דליק ווליניץ, שרון גל, נועם פתחי, יותם זמרי, ארז תדמור ומנחם הורוביץ".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה