תקשורת ומדיה

עדי ודרובניק מונתה למנהלת מחלקת תוכן שיווקי בגלובס

ודרובניק מילאה בעברה תפקידים שונים בתחום התוכן השיווקי בתכניות השונות בקשת ובאתר מאקו
כתבי אייס |  5
עדי ודרובניק (צילום רז אברהם)
לאחר 5 שנים בחברת התוכן C מקבוצת פובליסיס ישראל, עדי ודרובניק (36) מצטרפת למחלקה המסחרית של גלובס כמנהלת מחלקת תוכן שיווקי. מינויה לתפקיד מגיע לאחר פרישת רבים מעובדיו הבכירים של העיתון, חלקם מהמחלקה המסחרית ובראשם המשנה למנכ"ל  לענייני סחר מוטי בר זיו, בעקבות העברת הבעלות על העיתון וכניסת יובל סיגלר לתפקיד המו"ל, ממנו הספיק כבר לפרוש לאחרונה. 
לודרובניק נסיון של למעלה מעשור בעולם התוכן השיווקי. בעברה מילאה תפקידים שונים בתחום התוכן השיווקי בתכניות השונות בקשת ובאתר מאקו. בגלובס מציינים כי בימים אלו מתגבש "קוד אתי" בעזרתה של ד"ר תהילה אלטשולר שורץ והמחלקה תפעל על פי הנהלים וההנחיות שיקבעו וכל זאת בכדי ליצור הבדל ברור ומסומן בין עולמות התוכן לסחר.
סמנכ״ל הסחר בגלובס, דרור בנגל: "אני שמח שעדי מצטרפת לכוחותינו. תפקיד ניהול מחלקת התוכן השיווקי הינו אסטרטגי ומאתגר יותר מתמיד ונדרשת יצירתיות רבה. אני בטוח שהיכולות של עדי יעזרו לנו ליצור מוצרים חדשים אטרקטיביים למפרסמים וכל זאת תחת "רגולציה" קפדנית פנימית". 
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    למה בחרת בחברה כושלת כמו גלובס? (ל"ת)
    שלומי 04/2018/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    תוכן שיווקי - עתיד ענף הפרסום בישראל
    הצעה למפרסמים 01/2018/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התוכן השיווקי נולד והתפתח כבר בשנות ה-50 בארצות הברית. תוכן שיווקי הינו פרסום יעיל מאוד, אשר מביא בדרך כלל לתוצאה פרודוקטיבית. שם המשחק הוא, לדעת כיצד לכתוב את התוכן השיווקי ולהגישו בצורה חכמה, יעילה ומרתקת. אנחנו פיתחנו שיטה חדשה לשיווק פרטני, באמצעות פרסום הנעה לפעולה ממוקד מטרה. דרך הפעולה החדשה, משמשת גם פלטפורמה מעולה, לפרסום תוכן שיווקי מעניין באון-ליין, המגיע ללקוחות מתעניינים, בעזרת פרסום הנעה לפעולה באוף- ליין. מתודת הפרסום הייחודית, גורמת ללקוחות פוטנציאלים, להגיב בחיוב תוך כמה דקות למסר הפרסומי, המועבר אליהם בצורה אישית, מתומצתת ומרוכזת, וכל זאת באמצעות תשדירי הנעה לפעולה, המזמינים את הציבור להתקשר ישירות למוקד של המפרסם - בזמן שידור הפרסומות. על מנת לצפות במצגת של שיטת הפרסום המיוחדת, התקשר(י) ונקבע פגישה לכשמתאים לך 0507928679
    סגור
  • 3.
    הכי תותחית שיש!!! (ל"ת)
    גג 12/2017/31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    תותחית!!! (ל"ת)
    אסף 12/2017/31
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 1.
    הכי תותחית בשוק!
    אחת שיודעת 12/2017/31
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בהצלחה!
    סגור