תקשורת ומדיה
גלובס מוותר על וואלה: ישווק לבד את המדיה הסלולרית שלו
מחלקת הסלולר בוואלה הייתה אחראית על שיווק המדיה הסלולרית של גלובס בהיקף של כמה מיליון ש' בשנה. כעת גלובס מקים יחידה עצמאית שתעביר אליה את האחריות
השת"פ המסחרי בין גלובס לאתר וואלה בכל הנוגע לשיווק המדיה הסלולרית של היומון הכלכלי, יופסק בשבועות הקרובים. לאייס נודע כי בגלובס החליטו לנהל את המחלקה החל מחודש פברואר באופן עצמאי.
בשנתיים האחרונות פעילות זו בוצעה על ידי מחלקת הסלולר של וואלה בהיקף פעילות המוערך בכמה מיליוני שקל מידי שנה. במסגרת השינויים בגלובס, תוקם מחדש יחידת דיגיטל רחבה שתכלול מנהלי תיקי לקוחות ומדיה, צוות פרוגרמטי ושיתופי פעולה אסטרטגיים.
היחידה החדשה תהיה אחראית על מכירת שטחי פרסום כגון מעברונים, באנרים וכתבות פרסומיות באפליקציה ובאתר המותאם של גלובס.
לוואלה וגלובס יש גם שיתוף פעולה תכני – במסגרתו הצדדים עושים שימוש בתכנים מערכתיים זה של השני. שת"פ זה ממשיך לפעול כרגיל.
סמנכ"ל הסחר גלובס דרור בנגל אישר את הפרטים לאייס: "המדיה הסלולרית היא מנוע צמיחה חשוב עבור גלובס והחזרת ניהולה לתוך גלובס מעניקה לנו אחיזה אסטרטגית בקשרי מסחר שוטפים עם הלקוחות המובילים במשק. אני מודה לצוות המסחרי של וואלה על שנים של שיתוף פעולה".
בוואלה אישרו את הפרטים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.לא מפתיעהמהממת 2 01/2018/15הגב לתגובה זו0 0לא מפתיע שלקחו את שמוליק ועשו ממנו מחלקה שלמה, בהחלט חשיבה אסטרטגית עמוקה.סגור
-
1.מפתיע בטירוףהמהממת 01/2018/15הגב לתגובה זו0 0מחלקת שמוליק כהן בע"מ, אין ספק שהאיש תותח שמתייחסים אליו כמו למחלקת דיגיטל שלמהסגור