תקשורת ומדיה

גלובס מוותר על וואלה: ישווק לבד את המדיה הסלולרית שלו

מחלקת הסלולר בוואלה הייתה אחראית על שיווק המדיה הסלולרית של גלובס בהיקף של כמה מיליון ש' בשנה. כעת גלובס מקים יחידה עצמאית שתעביר אליה את האחריות
אלכסנדר כץ |  2
בניין גלובס בראשון לציון (צילום מערכת אייס)
השת"פ המסחרי בין גלובס לאתר וואלה בכל הנוגע לשיווק המדיה הסלולרית של היומון הכלכלי, יופסק בשבועות הקרובים. לאייס נודע כי בגלובס החליטו לנהל את המחלקה החל מחודש פברואר באופן עצמאי.
בשנתיים האחרונות פעילות זו בוצעה על ידי מחלקת הסלולר של וואלה בהיקף פעילות המוערך בכמה מיליוני שקל מידי שנה. במסגרת השינויים בגלובס, תוקם מחדש יחידת דיגיטל רחבה שתכלול מנהלי תיקי לקוחות ומדיה, צוות פרוגרמטי ושיתופי פעולה אסטרטגיים.
היחידה החדשה תהיה אחראית על מכירת שטחי פרסום כגון מעברונים, באנרים וכתבות פרסומיות באפליקציה ובאתר המותאם של גלובס.
לוואלה וגלובס יש גם שיתוף פעולה תכני – במסגרתו הצדדים עושים שימוש בתכנים מערכתיים זה של השני. שת"פ זה ממשיך לפעול כרגיל.
סמנכ"ל הסחר גלובס דרור בנגל אישר את הפרטים לאייס: "המדיה הסלולרית היא מנוע צמיחה חשוב עבור גלובס והחזרת ניהולה לתוך גלובס מעניקה לנו אחיזה אסטרטגית בקשרי מסחר שוטפים עם הלקוחות המובילים במשק. אני מודה לצוות המסחרי של וואלה על שנים של שיתוף פעולה".
בוואלה אישרו את הפרטים.
תגיות גלובס | וואלה
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא מפתיע
    המהממת 2 01/2018/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מפתיע שלקחו את שמוליק ועשו ממנו מחלקה שלמה, בהחלט חשיבה אסטרטגית עמוקה.
    סגור
  • 1.
    מפתיע בטירוף
    המהממת 01/2018/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחלקת שמוליק כהן בע"מ, אין ספק שהאיש תותח שמתייחסים אליו כמו למחלקת דיגיטל שלמה
    סגור