תקשורת ומדיה

אחרי המעבר לערוץ 12: שרון בדריאן עוזבת את קשת

מנהלת פרויקט המעבר של קשת לערוץ 12 שניהלה את המערך שכלל תקציבים, תוכן, שיווק ודיגיטל, החליטה לצאת לדרך עצמאית אחרי השלמת המעבר
אלכסנדר כץ |  5
שרון בדריאן (צילום יח"צ)
שרון בדריאן, מנהלת פרויקט המעבר של קשת מערוץ 2 לערוץ 12 מסיימת את תפקידה בקשת לאחר 15 שנה - כך נודע לאייס. בתפקידה האחרון הייתה אחראית על פרויקט המעבר לערוץ 12 במהלכו ניהלה את מערך המעבר לרבות תקציבים, תוכן, שיווק, פרסום מסכי וחוץ מסכי, מוצרים, דיגיטל וסושיאל. כעת היא החליטה לצאת לדרך עצמאית.
בדריאן החלה את דרכה בקשת במחלקת הפרומו ושימשה כמפיקה הראשית של המחלקה, ניהלה את מערך צוותי ההפקה, הקריאייטיב והתקציבים לקידום מותגי קשת בהם ארץ נהדרת, הכוכב הבא, מאסטר שף, כפולים, להיות איתה, עובדה, ועוד. היא גם הייתה הנציגה הישראלית הראשונה בארגון  promaxbda העולמי ואף יזמה והפיקה את 4 כנסי הפרומקס שנערכו בישראל. בהמשך שימשה כמפיקה הראשית של אתר mako, תפקיד שכלל ניהול פרויקטים רוחביים של האתר בתחומי התוכן, המוצרים, הטכנולוגיות, הסושיאל והשיווק.
"זכיתי ללמוד מהטובים ביותר כל מה שניתן על תוכן ושיווק בטלוויזיה ודיגיטל", אומרת שרון בדריאן. "הייתי שותפה לדרך במקום יצירתי, יצרי ומאתגר ששואף תמיד למצוינות, מקצוענות ולחדשנות. למדתי וספגתי, עשיתי וניהלתי ועכשיו אני יוצאת לדרך חדשה עם פסגות חדשות לכבוש. תודה לאבי ניר, להנהלה  ולחבריי האהובים בקשת".
מנכ"ל קשת אבי ניר מסר: "תודה רבה לשרון על שנים רבות והישגים רבים.  שרון נטלה חלק בניהול הקידום של החברה בצמתים קריטיים,  ליכולותיה המקצועיות והאישיות הייתה תרומה משמעותית להצלחתנו. אנו מודים לשרון בחברות, חום והערכה ומאחלים לה הצלחה רבה".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    שרון המדהימה (ל"ת)
    הפסד 05/2018/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    למה לא לתאגיד?? (ל"ת)
    אחד 01/2018/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    בדרי את מהממת (ל"ת)
    בהצלחה לך 01/2018/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אני ב ה ל ם! (ל"ת)
    הברבור 01/2018/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    בדרי אל תלכיייייייייי (ל"ת)
    נתגעגע 01/2018/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור