תקשורת ומדיה

מחר יפורסם TGI: לראשונה נתוני קול ישראל בעידן כאן

סקר האזנה החצי-שנתי יכלול לראשונה את הנתונים המלאים של האזנה לרשתות קול ישראל של התאגיד. כמו כן יכלול את גל"צ, התחנות האזוריות והעיתונים השונים
אלכסנדר כץ |  3
אסף ליברמן וקלמן ליבסקינג בתכנית הראשונה שלהם בכאן ב' (צילום רפי דלויה)
במוקד סקר TGI שיפורסם מחר (יום ד') ב-11:00, יהיו בפעם הראשונה נתוני האזנה השל תחנות קול ישראל בעידן תאגיד השידור הציבורי כאן. הסקר שבוחן את פרק הזמן שבין 1 ביולי 2017 ל-31 בדצמבר אותה שנה, יבדוק את נתוני האזנה לתחנות הרדיו השונות ולעיתונים. 
הסקר מבוצע על ידי קנטאר מדיה מחקרי TGI ותחת פיקוח ובקרה מקצועית של ועדת המחקר של איגוד חברות הפרסום. מאגר TGI מבוסס על מדגם מייצג של מרואיינים במגזר היהודי בגילאי 18, המשקפים אוכלוסייה בשיעור של כ-4.2 מיליון נפש. הסקר נערך בישראל מאז שנת 1998, והנתונים החדשים מהווים את הגל ה-40 מאז השקתו.
הסקר הקודם שפורסם לאחר הקמת התאגיד, כלל במדידתו את נתוני האזנה לרדיו בתקופת רשות השידור, והפעם כל התקופה תתייחס לתאגיד השידור הציבורי. מאז הקמת התאגיד ישנה ביקורת על השינויים שנעשו ברדיו 88FM ובכאן ג'
הסקר גם יבחן את נתוני האזנה לתחנות גל"צ, גם בן תחת ניהול חדש של שמעון אלקבץ, שדאג לא לבצע שינויים מהותיים בלוח השידורים של התחנות הצבאיות. 
כרגיל, יהיה מעניין לראות את יחסי הכוחות בחשיפה של העיתונים הגדולים ישראל היום וידיעות אחרונות, שנה לאחר חשיפת המגעים בין ראש הממשלה בנימין נתניהו למו"ל ידיעות נוני מוזס, במה שהוביל לפרשת תיק 2000. 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מחכה לשמוע על הנתונים של קלמן ליברמן המשובחים (ל"ת)
    מתרגש 01/2018/23
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 1.
    קלמן eeeee ליבסקינג הוא אסון רדיופוני!
    קול ישראל 01/2018/23
    הגב לתגובה זו
    1 7
    הוא לא מסוגל להפיק משפט רהוט שלם ללא השתהויות --- eeee ו- ey ו- tey וכו'. מנהלי התאגיד 00 הגיע השעה לטפל בנושא באופן החלטתי ומיידי!
    סגור
  • חכה זה לוקח זמן
    ל-1 01/2018/24
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אבל כעיקרון התוכנית הולכת לכיוון הנכון.. בהמשך גם המילמולים הקטנים ייפסקו.. זה עניין של ניסיון.. אני אישית נורא אהבתי אותה - ומבחינתי (לפחות) מדובר בתוכנית הרדיו הכי טובה כיום בארץ!!
    סגור