תקשורת ומדיה

סדרות הדגל של Nutz מבית ענני תקשורת עולות לשידור באירופה

בפורטוגל הושקה לאחרונה העונה השנייה של "שכונה" מאת גיורא חמיצר. בסופ"ש הקרוב תעלה לשידור בפולין העונה הראשונה של סדרת "כדברא" מאת מיכל קופר-קרן
כתבי אייס | 
כדברא. Nuts מבית ענני תקשורת (צילום יח"צ/ צילום מסך)
שתי סדרות לבני נוער וילדים של נאטס הפקות (Nutz ) מבית ענני תקשורת עולות בימים אלו לשידור באירופה: "שכונה" ו"כדברא". הסדרות מצטרפות ל"החממה", גם היא של חברת ההפקות Nutz שנמכרה והופקה בגרסת רימייק ושודרה ב-Netflix ברחבי העולם. 
בפורטוגל הושקה לאחרונה העונה השנייה של "שכונה" מאת גיורא חמיצר, לאחר ששידור העונה הראשונה גרף הצלחה בקרב נתוני הצפייה של הערוץ RTP2 הפורטוגלי. בנוסף, בסופ"ש הקרוב תעלה לשידור בפולין העונה הראשונה של סדרת "כדברא" מאת מיכל קופר-קרן. שתי הסדרות משודרות בגרסת המקור ובדיבוב לשפה המקומית.
Nutz Productions חתומה על כמה מסדרות הילדים והנוער המצליחות בישראל, ביניהן "החממה" ששודרה בערוץ ניקלודיאון לצופי yes במשך 4 עונות ונמכרה לנטפליקס. בעסקה זו Nutz הפכה לחלוצה בשוק המקומי שמכרה לנטפליקס רימייק לסדרת מקור ישראלית וכן ציינה את הפעם הראשונה שחברה כחול-לבן הפיקה עבורה סדרה. העונה הראשונה של גרסת הרימייק, שנקראה GreenHouse Academy הושקה בנטפליקס ב-2017 והעונה השנייה צפויה לעלות בקרוב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה