תקשורת ומדיה

בצל משבר הערוצים הייעודיים: זינוק בהכנסות פרסום לערוץ 9

עם זינוק של 40% ומיליון שקלים בהכנסות ביחס לדצמבר 2016, בערוץ 9 מסכמים חודש דצמבר טוב, בעיקר על רקע המשבר בערוצים הייעודיים
אלכסנדר כץ | 
ערוץ 9 (צילום מסך)
בערוץ 9 יכולים להיות מרוצים מנתוני חודש דצמבר האחרונים, דווקא על רקע הדרישה של הערוצים הייעודיים להקלות רגולטוריות תוך כדי איום כי ישנו חשש לסגירתם. לאייס נודע כי דצמבר 2017 היה החזק ביותר של הערוץ ב-4 השנים האחרונות, וההכנסות מפרסום זינקו משמעותית ביחס לדצמבר 2016.
חודש דצמבר ידוע כחודש המאופיין בצריכת שיא של ציבור דוברי הרוסית, כששיאו "הנובי גוד" שמצוין בסוף החודש, חג בעל מסורת ארוכת שנים בישראל ובעולם, שמעודד רכישת מתנות ומזון. כתוצאה מכך, המפרסמים במשק מרחיבים את היקפי הפרסום למגזר באופן משמעותי.
ההכנסות של ערוץ 9 זינקו ב-40% בהשוואה לדצמבר שנה לפני כן, ופי 2 לעומת החודשים האחרים בשנת 2017. במספרים מדובר על גידול של מיליון שקלים בין דצמבר 2017 לזה של 2016.
הערוץ נמצא בעיצומו של רענון לוח השידורים וחשף 5 משבצות שידור חדשות שחלקן כבר עלו לאוויר בחודשיים האחרונים. זאת לצד קמפיין רחב שכלל טלוויזיה, דיגיטל ושלטי חוצות, עם הטאלנטים של הערוץ ו-2 הפרזנטוריות שלו אנסטסיה מיכאלי וקסניה טרנטול. לגבי הליך ההתייעלות, מספר עובדים סיימו את דרכם בערוץ בשל הורדת מספר תכניות, ואולם גויסו עובדים נוספים – כך יצא שמצבת העובדים הצטמצמה במספר בודד של עובדים.
"העלייה הנוכחית נובעת מהיערכות של הערוץ לקראת דצמבר האחרון, גם בריענון התכנים וגם בהשקעה בקמפיין פרסומי רחב, שימוש בפרזנטורים ומובילי דעת קהל", אומר מנכ"ל ערוץ 9 יורי קגנוביץ'. "בנוסף, עשינו שינוי באסטרטגית השיווק שלנו ואנחנו נותנים שירותים של משרד פרסום, בדגש על מוצרי קונספט חדשים שידברו לקהל דוברי הרוסית. השינויים האחרונים הפכו את דצמבר לחזק ביותר ב-4 שנים האחרונות".
המשנה למנכ"ל, טל סיטון שאחראי על השיווק והפיתוח העסקי בערוץ, אומר כי "המפרסמים צמאים לפתרונות חדשים ונגישות לקהלים איכותיים, אליהם הם לא מגיעים בערוצים הכלליים. האסטרטגיה שלנו מתמקדת בפריסה רחבה במגוון נכסי המדיה שלנו: טלוויזיה, אתר הערוץ ורשתות חברתיות. הקריאייטיב שאנחנו מייצרים, נותן למפרסמים נגישות גבוהה וייחודית לדוברי הרוסית בארץ, שידועים כבעלי הרגלי צריכה גבוהים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה