תקשורת ומדיה

חדשות 2 למועצת הכבלים והלווין - בטלו מכרז ערוץ הכנסת

המכרז על הפעלת ערוץ הכנסת מספק לחברות החדשות זירה נוספת למלחמה על נתח השוק בימים שאחרי הפיצול. חברת החדשות (חדשות 2) דורשת את ביטול הצעת ערוץ עשר בשל "שורה של פגמים"
משה בנימין | 
ערוץ הכנסת (צילום מסך)
חברת החדשות (חדשות 2) פנתה למועצת הכבלים והלווין בדרישה לבטל את המכרז על הפעלת ערוץ הכנסת או הכרזה עליה כזוכה במכרז ולחלופין ביטול הצעתה של חדשות עשר. דרישתה של חברת החדשות מבוססת על טענתה ל"פגמים מהותיים שנפלו בהליך המכרזי".
חברת החדשות טוענת כי בשניים מסעיפי הניקוד בפרק התוכן של המכרז אחד מחברי ועדת המכרזים (מיתוג ולוגו הערוץ וקידום הערוץ בקרב הציבור) )אחד מחברי הוועדה העניק לחלק מהמציעות ניקוד גבוה מהניקוד המירבי האפשרי באותו הסעיף.
חברת החדשות אף צירפה חוות דעת מקצועית של חברת TASC לפיה בהצעת ערוץ עשר קיימת "שורה של פגמים". לדבריה מדובר בפגמים המוכיחים כי לא רק שהצעת ערוץ 10 אינה עומדת בתנאי של 5% רווח תפעולי אלא שהיא אף מציגה הפסד תפעולי של כ-600 אלף שקל בשנה.
מחברת RGE נמסר בתגובה: "לפי החלטת בג"ץ מיום חמישי האחרון, על מועצת הכבלים והלוויין לעבור לבחינת הצעת RGE במכרז על ערוץ הכנסת. קבוצת RGE משוכנעת שהצעתה לא רק שעומדת בכל תנאי המכרז, אלא שהיא גם ההצעה הטובה ביותר מכל ארבע ההצעות שהוגשו. אנו סמוכים ובטוחים שהמועצה תעשה את עבודתה נאמנה ותכריז עלינו כעל הזוכים במכרז".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה