תקשורת ומדיה

העליון דחה עתירת yes לצו נגד שידור "מריו" בערוץ הילדים

בבקשה שהגישה ניסתה yes לקבל צו במעמד צד אחד, המונע את שידור הסדרה "מריו" בערוץ הילדים בסלקום ובפרטנר
משה בנימין |  1
ערוץ הילדים (צילום יח"צ)
ביהמ"ש העליון דחה את צו המניעה שהגישה yes לשידור הסדרה "מריו" בערוץ הילדים. במסגרת הסכסוך המתמשך שבין yes לקבוצת RGE, דחה בית המשפט המחוזי את בקשתה של yes לצו מניעה שימנע את שידור הסדרה "מריו" בערוץ הילדים המשודר בסלקום TV ובפרטנר TV. ערעור שהגישה yes על החלטה זו לבית המשפט העליון נדחה אף הוא, תוך שבית המשפט העליון מחייב את yes בהוצאות משפט.
בבקשה שהגישה ניסתה yes לקבל צו במעמד צד אחד, המונע את שידור הסדרה "מריו" בערוץ הילדים בסלקום ובפרטנר. כפי שכבר דווח, RGE טוענת כי בידיה מכתב סודי אשר נשמר בכספת, בחתימת מנכ"ל yes, רון אילון, לפיו בניגוד להסכמה "הפומבית" שנכתבה בהסכמים כאילו יהיו ל-yes זכויות בהפקות של נגה גם לאחר סיום ההתקשרות שבין הצדדים, הרי שבמכתב הסודי האמור ויתרה yes על זכויותיה בהפקות אלה.
yes טענה כי מכתב זה אינו משנה את ההסכמה בין הצדדים, ואין לכן אין לו משמעות. בית המשפט לא קיבל את עמדתה של yes והבהיר כי המחלוקת בעניין זה ראויה לבירור מעמיק, ובלשונו: "אמנם המילה בלעדיות כתובה באופן ברור בהסכם אך בצידה קיים מכתב שהוגדר סודי והוטמן בכספות של באי כוח הצדדים ...משמעותו של מכתב זה טעונה פרשנות של ממש".
גורמים המעורים בפרטים מסרו כי yes איבדה למעשה את זכויותיה בהפקות המקור של ערוץ הילדים, ואינה יכולה למנוע את שידורן בפלטפורמות החדשות - פרטנר TV וסלקום TV.
מ RGE נמסר בתגובה: "אנו מברכים על הן החלטת בית המשפט המחוזי והן על החלטת בית המשפט העליון, ושמחים להמשיך לשדר את ערוץ הילדים, כולל הפקות המקור, לצופינו בפרטנר TV  ובסלקום TV.  נמשיך להיאבק בכל כוחנו על מנת שערוץ הילדים והפקות המקור האהובות יהיו זמינות לצופי ערוץ הילדים, ונמשיך להיאבק כנגד כל ניסיונות yes לחסום את התחרות בשוק הטלוויזיה הרב ערוצית. אנו שמחים על כך ששותפינו היקרים, פרטנר TV  וסלקום TV, לא נרתעו ממהלכיה הבריוניים של חברת yes ועמדו איתנו איתנים במאבקנו הצודק".
מ-yes נמסר בתגובה: "בניגוד מוחלט לטענתה של RGE בית המשפט העליון בעצמו קבע באופן ברור וחד משמעי כי פרשנות ההסכמים נוטה באופן משמעותי לטובתה של yes ואף ציין כי בית המשפט המחוזי העריך אותם לא נכונה, לאור כך, yes תעמוד על קבלת פיצוי על מלוא הנזקים הנגרמים לה על ידי RGE והחברות האחרות״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל סכסוך הוא עצוב (ל"ת)
    דיווה 03/2018/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור