תקשורת ומדיה

מיזם הכשרות של צהר: שווי חשיפה לקמפיין - 4.5 מיליון ש'

עם עבודת יח"צ אינטנסיבית של 'זליגר שומרון תקשורת', כולל כתבה במהדורת חדשות עשר, הצליח ארגון הרבנים להגיע לחשיפה גבוהה - עפ"י בדיקת יפעת מחקרי מדיה

אלכסנדר כץ | 
מסיבת עיתונאים של ארגון רבני צהר (צילום יוסי זליגר)
חודש  לאחר שארגון רבי צהר הקים את מיזם הכשרות האלטרנטיבית, חושף משרד זליגר שומרון תקשורת את נתוני הסיקור התקשורתי של המיזם. מנתונים שנאספו על ידי חברת יפעת מידע תקשורתי עולה כי שווי קמפיין החשיפה התקשורתית עומד על כ-4.5 מיליון שקלים. על פי יפעת, עיקר החשיפה התקשורתית של הקמפיין היה ביומיים שלאחר ההשקה, כאשר שווי הקמפיין התקשורתי הוערך באותה עת בכ-2.5 מיליון שקלים.
מי שניהל את מערך התקשורת של ארגון רבני צהר הוא 'זליגר שומרון תקשורת' שמתמחה במגזר הדתי. על התיק הופקד תקציבאי המשרד דודי אביטן שעובד עם רבני צהר כבר 3.5 שנים ובסיוע של גלעד גנץ, עובד נוסף במשרד. איתן זליגר, מבעלי המשרד אומר כי לקמפיין התקשורתי שהחל ב-26 בפברואר היו מספר ראשי חץ: "היינו צריכים להגיע הן לבעלי העסקים והן לצרכני הכשרות. לשמחתנו הצלחנו לשלב את הקמפיין בעיתונות הכלכלית, ובכלל זה כתבה על המיזם במוסף 'ברקוד' במהדורת חדשות עשר, ומצד שני חשוב היה לנו להגיע גם לקהל צרכני הכשרות. שנמצא בעיקר באתרי המגזר הדתי".
ביפעת הסבירו כי הסיבה המרכזית לשווי החשיפה הגבוה נעוצה בסיקור משמעותי במדיה הארצית, כאמור בין היתר במהדורת חדשות עשר, ששווי החשיפה שלה עמד על פי יפעת על כמעט מיליון שקלים. עוד הדגישו שם כי המיזם תפס מקום מרכזי במדיות של המגזר הדתי: "מדובר על יותר מ-120 כתבות במדיות השונות של המגזר הדתי - זירה חשובה מאוד עבור ארגון רבני צהר".
הסיקור התקשורתי נחלק בין 4 סוגי המדיה כאשר מספר האייטמים באינטרנט היה גבוה עם למעלה מ-100 כתבות בשבועיים, אך במונחי שווי החשיפה הובילה הטלוויזיה כאשר לשווי חשיפה של למעלה כ-2.3 מיליון שקלים, כולל אייטמים בהכל כלול, מהדורת הלילה ברשת, מהדורה מוקדמת ועוד. מדובר על חשיפת שיא עבור ארגון רבני צהר שבממוצע מסוקר בהיקף של כ-40 כתבות בשבועיים ובתקופה הנוכחית סוקר בהיקף גבוה בהרבה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה