תקשורת ומדיה

מני נפתלי נגד גלית דיסטל אטבריאן: תובע 100 אלף שקלים

הפובליציסטית ראיינה בגל"צ את נפתלי, ממארגני ההפגנות נגד נתניהו, והתייחסה לתלונה נגדו על הטרדה מינית: "אתה מבצע אונס שני במתלוננת שלכאורה כבר פגעת בה"
אלכסנדר כץ |  3
מני נפתלי (צילום באדיבות כאן 11)
מני נפתלי, אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה בנימין נתניהו ואחד ממובילי המחאות נגד השחיתות הציבורית, הגיש תביעה בסך 100 אלף שקלים נגד הסופרת והפובליציסטית גלית דיסטל אטבריאן, לאחר שאמרה לו בשידור בגל"צ: "אתה מבצע אונס שני במתלוננת שלכאורה כבר פגעת בה...".
נפתלי רואיין על ידי דיסטל אטבריאן ודוד ורטהיים באוקטובר האחרון על ההפגנות, וגם על התלונה שעמדה נגדו באותה עת בגין הטרדה מינית של עובדת בבית ראש הממשלה. דיסטל אטבריאן תקפה את נפתלי ודרשה לדעת מדוע הוא אינו תובע את אלה שטוענים כי הטריד מינית. נפתלי הגיב מנגד כי דיסטל מופעלת על ידי גורמים אינטרסנטים.
כשאמרה לו שהוא מבצע אונס שני, ענה בתדהמה: "אונס? את שומעת מה אומרת? את מדברת על אונס שני? מישהו אנס אותה, סליחה? את אומרת שאני אנסתי אותה?". "הכל לכאורה, לא אנסת אותה", הגיבה, אולם נפתלי זעם על הדברים והחליט לרדת משידור.
כעת הגיש תביעה לבית משפט השלום בראשון לציון באמצעות עו"ד לוליק אסל. בכתב התביעה כתב על דבריה של דיסטל אטבריאן: "הדברים מדברים בעד עצמן, מדבור בחיבור של המונח המשפטי של ראיות לכאורה, יחד עם השימוש במינוח 'אונס שני' באופן המביא את המאזין להבין בהכרח כי אותה פגיעה מדוברת בעבר, גם היא אונס של ממש. כוונתה של הנתבעת הייתה לתיק חקירה אשר נפתח, ונסגר בלא כלום, כנגד התובע בגין חד להטרדה מינית מילולית ברף הנמוך ביותר הקיים".
"יצוין", נכתב בכתב התביעה, "כי אמירותיה של הנתבעת נאמרו מבלי לציין את הקשרן ואפשרו למאזינים לחשוב כי אכן דובר חלילה על אונס קודם אותו ביצע התובע באישה אחרת".
דיסטל אטבריאן הופתעה בשיחה עם אייס מהדברים, ואמרה: "אנחנו נתראה בבית המשפט". 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שקרנית כפייתית (ל"ת)
    נדב 01/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    זו לא הסופרת ההיא שזכתה פעמיים בפרס נובל לספרות? (ל"ת)
    גרטרוד גרוננוואלד 04/2018/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • ברור שפרס נובל לספרות
    דפנה 04/2018/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ספרות עם קמץ ופתח מתחת ל - ס' ול- פ'. או בעברית, גלבות.
    סגור