מדיה

סערה בוואלה: עורכת מחקה אייטמים על דעת עצמה - והושעתה

עורך וואלה אבירם אלעד השעה למספר ימים את עורכת האופנה לאחר שמחקה 2 אייטמים על דליפת תמונות חושפניות של זמר ורעייתו. אלעד בישיבה: אי אפשר לעבור על כך בשתיקה
אלכסנדר כץ |  37
בית וואלה (צילום אלכסנדר כץ)
עורכת מדור האופנה של וואלה, ליאת להב, הושעתה למספר ימים על ידי העורך הראשי אבירם אלעד – כך נודע לאייס. הסיבה: במערכת גילו כי העורכת מחקה במערכת הכתבים 2 אייטמים שפורסמו במדור סלבס.
בתחילת השנה פורסמו במדור וואלה סלבס 2 אייטמים על תמונות בעירום של היוצר יוני בלוך ורעייתו, שדלפו להן לרשת. לאחר שהידיעות ירדו למעמקי הארכיון עם הזמן שחלף, הבחינו בוואלה כי הן נמחקו. בדיקה חשפה כי המחיקה נעשתה באמצעות היוזר של להב, שעורכת בכלל מדור אחר באתר – אופנה. הערכה היא שלהב פעלה כפי שפעלה בשל יחסי ידידות עם בני הזוג ובאקט של דאגה למצבם הנפשי של בלוך ורעייתו, שנפגעו מפרסומים אלו.
אתמול (יום ב') סיפר אלעד בישיבת העורכים היומית, על החלטתו להשעות את העורכת לכמה ימים. "זה חמור מאד שאי אפשר היה להתעלם ממנו ולעבור עליו בשתיקה", אמר במהלך הישיבה, לדברי נוכחים בה. לאחר הישיבה הנושא הפך לשיחת היום בבית וואלה. הכתבות הוחזרו לאוויר.
  
אגב, לפני כשנתיים פורסמה כתבה של רות פרל-בהריר בעיתון הארץ על מתנות יח"צ שניתנות לעיתונאים. בהקשר לא מאד נעים זה, זכה מדור וואלה אופנה לאזכור נרחב, תמונתה של להב אוזכרה גם כן, אולם שמה נעדר מהפרויקט.
ליאת להב סירבה להגיב. מוואלה לא התקבלה תגובה.
תגובות לכתבה(37):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 30.
    מדוע אתר כמו וואלה מפרסם תמונות שדלפו ??? (ל"ת)
    וואלה 23/04/2018 00:12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 29.
    ליאת מחקה לעצמה את הקריירה (ל"ת)
    שחיתות 22/04/2018 18:54
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 28.
    ליאת= צחוקים מתחנפים מזוייפים, בלי כישורים ובלי הישגים (ל"ת)
    אפס באתיקה 21/04/2018 23:17
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • הפוסל במומו פוסל (ל"ת)
    צקצקנים משועממים 23/04/2018 00:14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 27.
    מדובר בתמונות עירום שדלפו - למה בכלל פרסמו? (ל"ת)
    איזו הגזמה 20/04/2018 00:01
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 26.
    מהומה על מאומה - צנעת הפרט זה ערך חשוב (ל"ת)
    מהומה על מאומה 19/04/2018 17:22
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 25.
    על מה הסערה? מה הפסידו הקוראים?
    מהומה על לא מאומה 19/04/2018 14:53
    הגב לתגובה זו
    4 2
    תמונות עירום שדלפו לרשת ולא היה צריך לפרסם אותן אלא לשמור על צנעת הפרט
    סגור
  • 24.
    סערה - לא נסחפתם??? איזה מידע חשוב הקוראים הפסידו?
    סערה בכוס מים 19/04/2018 14:25
    הגב לתגובה זו
    4 1
    טוב שנמחקות תמונות עירום שדולפות לרשת
    סגור
  • 23.
    תמונות עירום שדולפות לרשת לא צריכות להתפרסם בחסות התקשו (ל"ת)
    צקצקנים מזוייפים 19/04/2018 14:21
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 22.
    צנעת הפרט זה ערך חשוב (ל"ת)
    וואלה 19/04/2018 14:18
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • טען עוד
  • 21.
    מהומה על מאומה
    מהומה על מאומה 19/04/2018 14:16
    הגב לתגובה זו
    4 0
    העורך שמחק תמונות עירום שדלפו לרשת עשה מעשה נכון ואנושי אסור לפרסם תמונות עירום שדלפו לרשת
    סגור
  • 20.
    צודק עורך וואלה, המעשה של ליאת חמור מאוד, אז למה הבליג?
    על מעשה חמור יש לפטר 19/04/2018 00:57
    הגב לתגובה זו
    12 7
    לא ייאמן: עורכת נכנסה למדור שבכלל לא שלה, ומחקה על דעת עצמה אייטמים ללא שום רשות וללא שום סמכות רק כדי לשרת חברה שלה שלא אהבה משהו שכתבו עליה. זה באמת מעשה חמור מאוד אתית, חמור מאוד מקצועית וזה גורם נזק תדמיתי גדול לוואלה. לדעתי יש פה עילה לתביעה. איזה גועל. על דבר כזה במקןם עבודה נורמלי מפטרים מיד. אבל מדובר בוואלה, האתר המושחת שאיתרג את ביבי בגלל שאלוביץ׳ חבר שלו. נראה שזו מגמה - בוואלה דואגים לחברים, ועושים דברים מושחתים עבורם תוך רמיסת המוסר ורמיסת העתונות ורמיסת הכללים. איכס.
    סגור
  • כמה מלל מיותר! מה עינין שמיטה להר סיני? (ל"ת)
    על זה נאמר 19/04/2018 14:55
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 19.
    כל אחד שתמונות עירום שלו היו דולפות מצפה שלא יפרסמו
    צדקנות מזוייפת 18/04/2018 11:23
    הגב לתגובה זו
    6 1
    מספיק בושה ותקופה קשה עובר מי שתונות עירום שלו דולפות לרשת למה העיתונות משתפת פעולה ומפרסמת?
    סגור
  • 18.
    מה המסר שמשדר אבירם לעובדיו במתן השעייה קצרה בלבד? (ל"ת)
    לטיפולך, אילן ישועה 18/04/2018 10:50
    הגב לתגובה זו
    11 9
    סגור
  • 17.
    הכל מותר
    אא 18/04/2018 08:59
    הגב לתגובה זו
    3 5
    הכל שפיט הכל דביר הכל ראי הכל גלוי אין לא סודות ולא צניעות פריצות וכל היום פריצות ככל שאתה נגד הזרם הכותרת עליך גדולה יותר מזכיר לי את המחבלים שיודעים שהם הולכים למיתם ובצע הכסף הוא האנדרנלין המניע
    סגור
  • 16.
    למה בכלל מפרסמים תמונות עירום - סתם נבזות (ל"ת)
    גיא 18/04/2018 08:55
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סגור
  • 15.
    ליאת דואגת לחברות וליחצ"ניות, ויורקת על המוסר והאתיקה (ל"ת)
    בושה שאבירם מטייח 18/04/2018 01:18
    הגב לתגובה זו
    12 8
    סגור
  • חוצפה וחוסר מוסריות בסיסית זה לשתף פעולה עם הפצת תמונות (ל"ת)
    בחור ישר 18/04/2018 10:08
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • אפשר לחשוב איזו אינפורמציה היא מנעה מהקוראים (ל"ת)
    נו 18/04/2018 11:40
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 14.
    זה פשע ומי שנותן יד לזה הוא בלתי מוסרי ורשע (ל"ת)
    פירסום תמונות עירום 17/04/2018 22:04
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 13.
    זה פשע ומי שנותן יד לזה הוא בלתי מוסרי ורשע (ל"ת)
    פירסום תמונות עירום 17/04/2018 22:03
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 12.
    זה פשע ומי שנותן יד לזה הוא בלתי מוסרי ורשע (ל"ת)
    פירסום תמונות עירום 17/04/2018 21:54
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 11.
    ״עורכת האופנה״ ליאת להב היא יותר עילגת או מושחתת?
    קיר בקומה 3 שידע הכל 17/04/2018 21:03
    הגב לתגובה זו
    14 10
    חבר שואל
    סגור
  • עורכת מוכשרת מאוד (ל"ת)
    אחד שיודע 17/04/2018 23:00
    הגב לתגובה זו
    7 5
    סגור
  • היי נאוה! (ל"ת)
    בתיה 17/04/2018 22:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אותו אחד (ל"ת)
    והיי רוני 19/04/2018 19:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    וכותבים על אלה שנתנו להם. אבירם אלעד איבד שליטה
    כתבים מקבלים מתנות 17/04/2018 19:33
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אבירם אלעד איבד שליטה על האתר
    סגור
  • 9.
    עורך ערוץ סלבס קיבל מתנה בשווי 1000שקל
    אתר של טובות הנאה 17/04/2018 19:20
    הגב לתגובה זו
    2 3
    מאביבית בר זוהר וכמה ימים לאחר מכן קיבלה אייטמים מפרגן. אבירם אלעד לא השעה אותו. כתבים באתר קיבלו טלפונים חינם מחברות ולא הושעו. אתר בשקיעה
    סגור
  • 8.
    תגידו, השתגעתפם שם בוואלה בשבי מה לכם את בלוך בעירום
    אור לגויים 17/04/2018 19:00
    הגב לתגובה זו
    11 0
    כולי פליאה על כך שעורך העיתון לא מחק את התמונות מיוזמתו. האם וואלה הפך למפיץ תמונות אירוטיות, פוגעניות ברשת?? מה הן השטויות האלה?? זאת עילא לתבוע את וואלה והעורך. אחרי כל כך הרבה שנים בהם חצה האתר את כל הקווים האדומים ביחסים שלו עם משפחת נתניהו הם נהיו פתאום צדיקים. טיפה כל ישר !!!
    סגור
  • 7.
    עורכת מוחקת כתבות ללא רשות. מתקמבנת עם מתנות יח״צ
    ורק השעה ולא פיטר?! 17/04/2018 18:42
    הגב לתגובה זו
    18 7
    אתר פח אם זה הסטנדרטים הירודים שלו
    סגור
  • 6.
    למה לפרסם תמונות עירום-דלף לרשת למה לפרסם ולפגוע במשפחה (ל"ת)
    איזה שטויות 17/04/2018 18:39
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 5.
    ואת זאתי קידמו על חשבון נאווה סילוורה המעולה
    אוחצ׳ה שעוד בהלם!!!! 17/04/2018 17:45
    הגב לתגובה זו
    9 8
    אה אילן!?!?!
    סגור
  • 4.
    אבירם לא יכול לעבוד בלי תמיר ומיכל שיחזיקו לו את היד
    האיש מארומה 17/04/2018 16:49
    הגב לתגובה זו
    3 2
    בעיה. אולי יקראו ל-669?
    סגור
  • 3.
    יותר מביך מלמחוק אייטמים זה שעורך הספורט מנהל את האתר (ל"ת)
    אלון 17/04/2018 16:48
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 2.
    לא מפתיע, כולם יודעים היא סמרטוט של יחצנים (ל"ת)
    אחד שיודע 17/04/2018 15:45
    הגב לתגובה זו
    14 9
    סגור
  • 1.
    פח אשפה של עיתונות