תקשורת ומדיה

חיים לוינסון כינה את רני רהב "חזיר חניה"; עכשיו מגיעה התביעה

קרב הציוצים בין היחצן לעיתונאי הגיע בשבוע שעבר לשיאו, וכעת דורש רהב 100 אלף ש' פיצויים ופרסום התנצלות. לוינסון: "אגיב במקום ובמועד"
אלכסנדר כץ |  4
רני רהב (צילום BizTV)
איש יחסי הציבור רני רהב תובע 100 אלף שקל מהעיתונאי חיים לוינסון, בגין ציוץ מהשבוע שעבר בו כונה רהב "חזיר החניה". רהב דורש בכתב התביעה גם פרסום מודעת התנצלות.
לוינסון, הכתב הפוליטי של הארץ, נלחם בחודשים האחרונים בהסדר החניה של רהב, שמשמש גם כקונסול הכבוד של איי מרשל, ומתוקף כך קיבל חניה ברחוב מול בית משפט השלום בתל אביב. בסדרת ציוצים תקף את רהב על כך שהוא מנצל את מעמדו הקונסול עם מכונית הנושאת לוחית זיהוי דיפלומטית.
בשבוע שעבר צייץ לוינסון בטוויטר: "חזיר החניה רני רהב הגיע כעת לפגישה בבניין אטריום ברמת גן. חשבתם שיחנה כחוק? שם את האוטו באדום לבן בז'בוטינסקי, מפריע לכל האוטובוסים לנסוע".
 
בעקבות כך הגיש אתמול רהב תביעה לבית משפט השלום בהרצליה. באמצעות עורכי הדין צבי גלמן ובן ליברטי, טען רהב כי מדובר בפרסום שקרי, מכפיש ומבזה של לוינסון, המכיל "טענות אשר אין בינם לבין המציאות דבר". לדברי הפרקליטים, "הפרסום נעשה במטרה לגרום נזק רב ככל שניתן לתובע, לבזותו ולפגוע בשמו הטוב, ובכך גם לפגוע אנושות בשמה הטוב של תובעת 2 (משרד היח"צ רהב תקשורת, א"כ)".
בהמשך כתב התביעה נכתב עוד כי מדובר ב"עלילה שפלה חמורה וקשה", ומציין כי המכונית המצולמת בציוץ של לוינסון אינה שלו. "יצוין כי הנתבע פנה לתובע 1 טרם הפרסום ושאל אותו האם הוא חונה בניגוד לחוק בכניסה לבניים אטריום ברמת גן. התובע 1 השיב לנתבע שהרכב איננו שלו ושלא היו דברים מעולם. למרות זאת, בחר הנתבע להתעלם מהעובדות לחלוטין ולפרסם לצד תמונה של התובע 1 תמונה של רכב אשר איננו שייך לו החונה (לכאורה) בניגוד לחוק".
חיים לוינסון אמר לאייס: "אגיב במקום ובמועד".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    רני
    ליאור דבח מולנר 06/2018/19
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סמרטוט של כל המניאקים של המדינה
    סגור
  • 2.
    היחצן של המדינה לשעבר מביך
    שלום 05/2018/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האייטם בחי בלילה לווה באינספור פרומואים שאמרו "מי קרא לרני רהב חזיר". היית מייעץ ללקוחות שלך ללכת כמו צאן לטבח?
    סגור
  • 1.
    רני רהב פשוט יצור דוחה (ל"ת)
    אורן 05/2018/14
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • לחלוטין -מן תמהיל של גועל ובוז (ל"ת)
    יעל 05/2018/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור