תקשורת ומדיה

מנכ״ל התאגיד אלדד קובלנץ מבקש לסיים את החל״ת מהחינוכית

במשך תקופה ארוכה שימש קובלנץ כמנכ״ל החינוכית ומנכ״ל 'כאן' עוד לפני הקמתו. לאחר הקמת התאגיד במאי 2017, יצא קובלנץ לחופשה ללא תשלום, כדי להתמקד בתאגיד
אלכסנדר כץ |  4
אלדד קובלנץ (צילום איה אפרים)
8 חודשים לאחר שיצא לחופשה ללא תשלום מהחינוכית, אלדד קובלנץ מבקש לסיים סופית את ההתקשרות עם החינוכית. לאייס נודע כי קובלנץ פנה לשר החינוך נפתלי בנט בבקשה לסיים את החל״ת בצורה רשמית. 
כזכור, במשך תקופה ארוכה שימש קובלנץ כמנכ״ל החינוכית ומנכ״ל תאגיד השידור הציבורי כאן (מאז מארס 2015), עוד לפני הקמתו. זמן לא רב לאחר הקמת התאגיד במאי 2017, יצא קובלנץ לחופשה ללא תשלום, כדי להתמקד בתאגיד, ועל רקע מאבק עובדי החינוכית בסגירתה. את מקומו קיבלה ד״ר אורנה שמחון, שמונתה על ידי בנט למנכל״ית החינוכית.
במכתב ששלח קובלנץ לשר בנט, נכתב: ״לאחר כ-6 שנים בהן כיהנתי כמנכ"ל הטלוויזיה החינוכית אבקש שלא להמשיך בחל"ת ולסיים את תפקידי. אני מודה לך על התמיכה והאמון בי במהלך הדרך, על יצירה ציבורית משותפת לילדים ולנוער בישראל והישגים רבים ומרשימים, לרבות עלייה במאות אחוזי צפייה בערוץ, ביצוע מהפכת אינטרנט תחילה והנגשה לציבור של ארכיון הטלוויזיה הלימודית עם מעל 8,000 שעות של אוצרות התרבות הישראלית אשר צבר הצלחה רבה״.
עוד כתב קובלנץ: ״הצלחה זו לא הייתה מתאפשרת ללא תמיכת משרד החינוך ועובדי החינוכית ואני מבקש להודות להם״.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    עיתונאי רדוד מואב ורדי
    יעקב 06/2018/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שאל את טראמפ שאלה לעניין.. גם את יצחק רבין שאל איך לחץ יד לפושע המלחמה המתועב עם הרבה דם של ילדים נשים ואזרחים תמימים על הידיים המטונפות שלו? https://youtu.be/JZgnTdgOLE4
    סגור
  • 3.
    האיש משחק בתקשורת הציבורית כרצונו
    אני 05/2018/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לפעמים נדמה לי שמקימים פה גופים תקשורתיים רק בכדי לספק לו פרנסה... מצב התקשורת הוא הגרוע ביותר אי פעם. סקרי האמון האחרונים מראים על 26 אחוז אמון בתקשורת. בפועל האחוז נמוך עוד הרבה יותר. אלדד קובלנץ הוא אחד מהבכירים ביותר בתחום, ומשום מה הוא ממשיך להיות. זה לא ניהול, זו לא מקצוענות, זה לא לשאת באחריות ולהתמודד מול התוצאות - זה חוניטאיזם במיטבו. ואלו כלבי השמירה של הדמוקרטיה שלנו... אני לא מאמין שאני כותב את זה... אבל אני מאמין בממשלה ולא בתקשורת ואלדד קובלנץ אישית הוא אחת הסיבות המרכזיות לכך.
    סגור
  • 2.
    איזה מלך אתה קובלנץ (ל"ת)
    תמי 05/2018/16
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 1.
    ציניקן חסר רגש
    איציק 05/2018/15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הרס את החינוכית
    סגור