תקשורת ומדיה

גבי בן אליהו מונתה למנהלת השיווק והחדשנות של כלכליסט

בן אליהו, שהייתה ב-4 השנים האחרונות מנהלת ועורכת התוכן של ועידות כלכליסט, ובעבר מנכ"לית ליגת העל בכדורסל נשים, תחליף את דיאה גרש שעוזבת לאחר עשור
אלכסנדר כץ | 
גבי בן אליהו (צילום יח"צ)
יש מחליף לדיאה גרש: לאייס נודע כי גבי בן אליהו מונתה למנהלת השיוק והחדשנות של כלכליסט. היא תחליף את גרש, שהודיעה לאחרונה על עזיבתה את העיתון לאחר שהצטרפה אליו ב-2007 לצוות ההקמה, ומאז גם שימשה כסמנכ"ל שיווק ובהמשך גם חדשנות של העיתון.
בתפקידה החדש תנהל בן אליהו את הפעילות השיווקית של כל פלטפורמות כלכליסט וביניהם העיתון היומי, המוספים המיוחדים, אתר הטכנולוגיה וההיי-טק של כלכליסט (C-tech) ואת כלל הפעילות השיווקית בדיגיטל וברשתות החברתיות.
בן אליהו (43) שימשה ב-4 השנים האחרונות כמנהלת ועורכת התוכן של ועידות 'כלכליסט' בארץ ובחו"ל. כמו כן הובילה וניהלה את הפרויקטים המערכתיים. לפני כן, הייתה בן אליהו מנכ"לית ליגת העל בכדורסל נשים עם המעבר למנהלת, והובילה מהלכים לקידום הליגה בהם הרחבת החשיפה והפעילות השיווקית של הליגה.
בסך הכל עוסקת בן אליהו כ-14 שנה בתחום הפרסום והפיתוח העסקי, והייתה בעבר מנהלת התקשורת השיווקית בגלובס; יועצת שיווק ותוכן לגופים מסחריים; ומנהלת לקוחות במשרד הפרסום אדלר חומסקי.
מנכ"ל כלכליסט סטיב שומכר אישר את הפרטים לאייס, ומסר: "לאור ההיכרות שיש לי עם גבי משנות עבודתה איתנו בכלכליסט אני משוכנע בהצלחתה להמשיך ולשמור על המובילות של כלכליסט בשוק הישראלי של עיתונות הפרינט והדיגיטל, להמשיך ולקדם את החשיפה של אתר C-tech בשוק הדיגיטלי הבינ"ל ולפתח ולחזק את החדשנות העסקית המאפיינת אותנו בשנים האחרונות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה