תקשורת ומדיה

לאחר 23 שנה: מנהל הסחר של ידיעות תקשורת פורש

פרסום ראשון: מיקי אבגיל עובד בחברה מהשנים הראשונות להקמתה. ב-9 השנים האחרונות היה במטה החברה בתפקיד מנהל הסחר של רשת המקומונים
אלכסנדר כץ |  1
מיקי אבגיל (צילום אייס)
מנהל הסחר של ידיעות תקשורת, מיקי אבגיל, פורש מקבוצת ידיעות - כך נודע לאייס. אבגיל עובד בחברה 23 שנה, ב-9 השנים האחרונות כמנהל הסחר של רשת המקומונים של קבוצת ידיעות אחרונות, כולל אתרי mynet.
כחלק מאחריותו היה ניהול המחלקה המסחרית של החברה, יצירת הסכמים מסחריים מול כלל משרדי פרסום ומול בעלי חברות ועסקים ממגוון רב של תחומים. כמו כן, הוביל וניהל פרויקטים ושת"פ בכנסים במבנה החסויות, כנס העיצוב Magic Conference וכנסים לעסקים קטנים ובינוניים. בנוסף, יזם שיתופי פעולה ותוכן שיווקי וקידם מוצרי פרינט נוספים. בעבר ניהל אבגיל חלק ממקומוני רשת ידיעות תקשורת.
מיקי אבגיל אישר את הפרטים ומסר: "כמי שחי את תחום המדיה, משרדי הפרסום ולקוחות אסטרטגיים ונמצא יותר מ-2 עשורים בתפקידי ניהול שונים בחברה, תוך שינוי מפת התקשורת הלוקאלית והפיכת רשת ידיעות תקשורת למובילה בתחום הפרינט ואתרי התוכן הלוקאליים או בכל תחום שבחרנו להיכנס אליו, הגיע הזמן מבחינתי לפנות לאתגרים חדשים – אני רק יכול להודות לכל קבוצת ידיעות שתמיד הייתה בית עבורי. לחברים בידיעות תקשורת. ולמשרדי הפרסום, המדיה וללקוחות על שיתופי הפעולה המצוינים לאורך השנים". 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איש יקר וראוי (ל"ת)
    דן 06/2018/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור