תקשורת ומדיה

אישר פרטים בראיון TV ב-2012, מכחיש כעת - ומאיים לתבוע

ר"ע קריית מלאכי לשעבר שהורשע בעבירות מין, התראיין לרדיו דרום 101.5FM ו"הופתע" כשהמראיין ציטט מדברים שאמר לחדשות 2 לפני 6 שנים. הוא לא שולל כעת תביעה

אלכסנדר כץ | 
מוטי מלכה בראיון ב-2012 לחדשות 2 (צילום מסך חדשות 2)
זיכרון קצר? בלבול? התרגשות? ייתכן שראש עיריית קריית מלאכי לשעבר מוטי מלכה, לקה באחד התסמינים הללו, או שמה בכולם יחדיו, אבל לא מן הנמנע כי גם הוא יודע שבריאיון עמו אתמול (יום א') ברדיו דרום 101.5FM, הוא לא היה במטבו.
נחזור קצת לאחור. מלכה, שכיהן כראש עיריית קריית מלאכי במשך כמעט עשור, משנת 2003, נעצר ב-2012 בחשד שאנס עובדת בעירייה, קבלת שוחד, מרמה והפרת אמונים. הוא הושעה מעבודתו על ידי משרד הפנים, וכעבור כמה חודשים חתם על עסקת טיעון על פיה הודה בהטרדה מינית של 2 נשים, ובעבירות נוספות - יורשע בכך, ירצה 250 שעות בעבודות שירות ויפצה את המתלוננות ב-30 אלף שקלים כל אחת.
כבר לפני כשנתיים הצהיר כי הוא שוקל להתמודד שוב לראשות העירייה, ובתקופה האחרונה הצהיר על כך רשמית. בראיון שהעניק אתמול לתכנית של מנדי ריזל ברדיו דרום  101.5FM, עומת עם ציטוטים שאמר בשנת 2012 לגיא פלג בחדשות 2. באותו ראיון לפני 6 שנים, אמר בין היתר כי "עשינו (הוא והמתלוננת, א"כ) דבר או שניים בהסכמה מלאה" והוסיף כי "כולם עושים דברים כאלה".
 
בראיון לרדיו אתמול, כבר נשמע אחרת לגמרי: "גורמים אינטרסנטים בחרו לעצור את המגמה (לשיונייים דרסטיים בהתנהלות העירייה בזמנו של מלכה כראש עירייה, א"כ), והעלילו עליי עלילות שווא. תראה, לאחר חקירה מקיפה שכללה עימותים, תשאולים, עדים, הבינו נציגי החוק שאין אמת בכל הטענות האלה, ועובדה שכל האשמות שבשמם נחקרתי, נמצאו כחסרי אחיזה במציאות, ונדחו. למען הסדר הציבורי וכדי לחסוך במשאבים אישיים וממשלתיים, החלטתי לחתום על עסקת טיעון ובכך לשים מאחוריי את האשמות חסרות השחר...".
בשלב זה מאמת אותו המראיין ריזל עם אותו ראיון מ-2012: "אתה בעצמך אמרת אחרי שהשתחרר למעצר בית, אמרת 'כולם עושים דברים כאלה'". מלכה ענה על כך: "אני לא יודע מאיפה אתה מביא את זה". וכשריזל אמר כי הדברים מפורסמים ב-mako (שמשדר את תכני חברת החדשות, א"כ), ענה מלכה: "אני לא אחראי על mako, אני לא יודע מאיפה  mako הביא את זה, לא אמרתי את זה בשום שלב ובשום מקום".
  
וכאן עלתה שאלת התביעה האפשרית, עליה ענה מלכה: "אני, אם אראה את זה כפי שאתה אומר לי, אני אעביר את זה לעורכי הדין שלי, ואם צריך לתבוע אותם, אני אתבע אותם בשמחה רבה". גם לגבי הציטוט "עשינו דבר או שניים בהסכמה מלאה", הכחיש מלכה את הדברים: "גם לא אמרתי את זה. אין דבר כזה.... הזיכרון שלי איתן, יציב וחד ושנון. ואין לי שום בעיה עם הזיכרון. לא היה שום רומן עם שום עובדת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה