מדיה

לאחר 9 שנים כעורך מגזין G: אייל אברהמי עזב את גלובס

אברהמי עזב את העיתון הכלכלי לאחר 12 שנה, רובן כעורך המגזין השבועי. את מקומו תפס רון שוורץ, כסגנו החדש יהיה כתב המדיה היוצא יונתן כיתאין
אלכסנדר כץ |  13
בניין גלובס בראשון לציון (צילום אלכסנדר כץ)
עורך מגזין G של גלובס, אייל אברהמי, עזב לאחרונה את העיתון - כך נודע לאייס. מחליפו הוא רון שוורץ שהיה סגנו של אברהמי במגזין במשך שנים רבות.
אברהמי עורך את המגזין השבועי של גלובס מאז אוגוסט 2009, ולמעשה עובד בגלובס כבר 12 שנה. בעבר היה סגן עורך מוסף 7 ימים של ידיעות, ועבד בעיתון הארץ ובמקומון כל העיר של רשת שוקן בירושלים. כעת הוא עובד על מיזם פרטי, אולם מסרב לחשוף את פרטיו.
במקביל, החל אברהמי לכתוב כפרילנס במדור הרכב של אתר ערוץ הספורט ויצטרף גם לפאנל הכתבים של תוכנית הרכב של ערוץ הספורט עולם הרכב.

מדובר על עזיבה נוספת בדסק, שידע בימים האחרונים מספר שינויים. אתמול שיגרה עורכת גלובס נעמה סיקולר הודעה לעובדים על השינויים באיוש תפקידים. בין היתר נודע כי דרור מרמור, עורך מדור הנדל"ן של העיתון, עוזב, וכי הלית ינאי לויזון תמונה לעורכת מוסף הנדל"ן השבועי. אתמול צייץ כתב התקשורת של גלובס יונתן כיתאין, כי הוא עוזב את התפקיד, לטובת תפקיד עריכה במוסף G, וכי כתבת הפרסום ענת ביין תכסה גם את תחום התקשורת. למגזין G יש עורך משנה - מיקי לוי.

איל אברהמי אישר את הפרטים בשיחה עם אייס, וציין כי עזב את העיתון כבר לפני מספר שבועות: "אחרי 9 שנים נפלאות כעורך המגזין, החלטתי להמשיך הלאה. אין לי ספק שמחליפי רון שוורץ יעשה נפלאות במגזין G, ויוביל אותו לפסגות חדשות. אני מאחל לכולם בהצלחה".
תגובות לכתבה(13):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    איזון כספי? בדיחת השנה!!!!
    נעמה מימון 13/07/2018 06:11
    הגב לתגובה זו
    24 0
    איזה מקום המגלומניות לקחו? ״ משימתן הראשונה של אגמון ובר און היתה ייצוב המערכת הניהולית. הדירקטוריון החדש, בראשות בר און, כולל את איש העסקים הוותיק אברהם ביגר, מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר עדן בר טל ואשת השיווק מיכל המאירי. למנכ"ל גלובס נבחר יובל סיגלר, מו"ל המגזינים טיים אאוט ואת ושותף בחברת המידע הפיננסי קו מנחה, שאף השקיע מהונו ברכישה והיה גם האדם שיזם את הקשר בין בר און לאגמון. אחרי מספר חודשים וחילוקי דעות ניהוליים, פרש סיגלר מתפקידו. בר און נטלה לידיה את הניהול השוטף תחת התואר "מנכ"לית בפועל", אך בגלובס מעריכים שהיא לא מעוניינת בתפקיד, ומנכ"ל קבוע ימונה במהלך השנה הקרובה, אחרי שתושלם התנעת השינוי הארגוני, ייחתם הסכם עבודה עם ועד העובדים, והחברה תגיע לאיזון כספי..
    סגור
  • דן אנד בריידסטרי
    אלונה 18/07/2018 16:46
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עכשו גם אלונה בר און מפסידה את השתפ עם דן אנד בריידסטריט לכלכליסט. טיפשה שכמותה. המנכל הקודם שקצת הבין טוב ממנה איך מגינים על העיתון בסביבה עיסקית מורכבת הביא שתפ יצירתי שהכנעס בשלוש שנים 15 מיליון שח. והטפשה מוותרת בקלות בלתי נסבלת, בגלל ששוב רבה עם השותף. שוב רבה. ושוב רבה. ואנחנו נכבה את האור. הידד לשלישיה המלאה בעצמה עד אפס מקום לשכל והגיון, בר און, אגמון וסיקולר. העורכת עושה דברה של המולית יורית מנכלית
    סגור
  • שתי הזויות
    חום יולי 15/07/2018 22:52
    הגב לתגובה זו
    18 0
    אגמון בראון שתי הזויות ולא מחוברות למציאות מובילות אותו.
    סגור
  • 9.
    את מקבלת בחודש 120000 שח בחודש מגלובס!!!!!.
    ענת אגמון בראון 11/07/2018 22:56
    הגב לתגובה זו
    52 0
    הבראון הזו. שקרנית, מלאה בעצמה. לא רואה ממטר עובדים ועיתונאים. פישמן נתן לה מכל טוב ובעטה בו. כך גם סיגלר. כך גם ציפורי. כך גם ועד העיתונאים. והיום מספרת שקרים ודוח אמון מפוברק. צמצמת הפסדים? שקרנית! הכפלת אותם. את מקבלת בחודש 120000 שח בחודש מגלובס. !!!!הפסדים שהוכפלו, אלפי מנויים נוטשים. גברת ראיתי עשיתי קניתי ללא היסוס יש סיכוי שתפגשי את אלונה בראון מינכהוזן שוב בקומה 4 ליד המקרר? אם כן אנא ממך, יש לזה חשיבות ברמה הלאומית. אל תחשבי ואל תהססי! תזנקי עליה ללא היסוס כי גלובס זקוק דחוף לניתוח חירום לכריתת התוספת בר און! קבלי תוכחה וטלי קורה מבין עיניך וקיסם משינייך! . נעל זכוכית ? דוח אמון ? קוד אתי ? סט ערכים ? על מגש הכסף - בושה!!!! תמיד לשעוט קדימה ולעולם לא להסס, כלום אין אלו סגולות היקר שבכוחן צועדת האטימות בראש תמיד!!!
    סגור
  • 8.
    חום יולי אוגוסט - גלובס בשירות אלונה:
    יולי שביתה. 11/07/2018 20:07
    הגב לתגובה זו
    54 0
    הפסדים שהוכפלו, אלפי מנויים נוטשים. השליטה של אלונה לא ידעתי לא שמעתי בעלת חברת נדלן בראון היא ללא עוררין בגברת אגמון ובעורכת ראשית, נעמה סיקולר, עורכת חלשה חסרת ידע וביטחון !! בעלים מנכל יור מול וחצי עורכת. ממשל תאגידי מנהלת שיווק שהיא גם משנה ליור ממשל תאגידי, חבר דירקטוריון עבריין שהורשע וישב בכל. ממשל תאגידי, כשבית וגג חברה בבעלות אלונה בראון מקודם בעיתון בלי בושה! ממשל תאגידי, כשהדירקטוריון חלשלש ולא מעודכן. ללא כל גישה!!! להנהלת החברה מלבד היורית, מולית, מנכלית ~! ממשל תאגידי שהעורכת החלשה והלא מקצועית מעדכנת מעודכנת ומקבלת הוראות ביצוע מאלונה בר און ממשל תאגידי, כאשר כל שטןת שאלונה בר און אומרת בכנסים של גלובס. מופיע בעמוד שלוש בעיתון! לו"ז של אלונה בר און: בבוקר מו"לית; בערב - מובילה כתבות תוכ"ש... אלונה בר און מ"גלובס" תגייס רבע מיליארד שקל לקרן נדל"ן בעלת השליטה החדשה של "גלובס" נערכת לגיוס הון ענק לצורך השקעה בפרויקטי תמ"א 38! כרוניקה של כישלון ידוע מראש! בעלות גלובס ענת אגמון ואלונה בר און הן לא מורות דרך , הן מורות לשחיתות !!! מה צריכים להבין מהתנהגותן ???????????????
    סגור
  • 7.
    על מגש הכסף הרסו את גלובס:
    גלוביסט: 11/07/2018 06:28
    הגב לתגובה זו
    64 0
    סט ערכים - קוד אתי - דוח אמון - חזון הצפון: שימו לב מיהו העורך דין של חיים רמון? והקשר שלו לבעלת עיתון גלובס ענת אגמון: הארץ: ״...כך או כך, החיבור שרקם עם בר און ואגמון, שתיהן ידידותיו משכבר הימים, במסגרת עסקת "גלובס", העניק לו את חותמת הווינריות שאליה נכסף תמיד. "כולנו ילדי הכיתה הטיפולית, אנשי החצר האחורית, שמכירים היטב זה את זה אבל עד כה לא עבדו ביחד", מתאר ליאור אפשטיין, חבר טוב של סיגלר ועורך־דינה של אגמון, שהיה מצוי בפרטי השידוך. "ענת מצאה לנכון לחזק את חופש הביטוי במדינת ישראל, ולכך נרתם סיגלר.״ חופש ביטוי למי לעבריין מין? חופש ביטוי לתביעת השתקה ? חופש ביטוי לעשירים מככר המדינה וארסוף? הבושה היחידה היא להיות עשיר חסר בושה! ״לקקו, אחים, לקקו, לקקו אחד לשני, כך לא תצטרכו לפחות להביט זה לזה בַּפנים! בושה וחרפה!
    סגור
  • 6.
    לאט לאט אבל בטוח כל האיכותיים בורחים. שהאחרון יכבה את .
    עיתונאי 11/07/2018 04:31
    הגב לתגובה זו
    62 0
    מפסידים 2. 5 מיליון שקל בחודש. העיתון מאבד מנויים בקצב מסחרר ובחודשים האחרונים גם האתר איבד 200 אלף חשיפות. ואלונה? היא יתומה ומסכנה שלא יודעת כלום. אלונה בר און, בקצב רצחני הורסת כל חלקה טובה במקום הנפלא הזה שהיה פעם ואיננו עוד. נקמנית ילדותית וטפשה. מאבדת את כל הנכסים שלה. קודם נטשה ההנהלה וכעת אנשי התוכן המצויינים. כל הכסף שמריוס עשה בצק פוינט נשרף בגלובס!!
    סגור
  • 5.
    בר און, ילדה פטאתית ואגמון ממנזר השתקנים אפורת השיער
    תורגמן 11/07/2018 04:26
    הגב לתגובה זו
    63 0
    גלובס קורס, עזיבות רבות ומינויים מאולצים" לצערי, זו המציאות הקשה מאוד כאן. היה מקום מדהים ואיננו עוד מאז שבר און אלונה לקחה את המושכות! גוף בסחרחורת ללא סיכוי של התייצבות. מה נפלא כאשר שתי הזויות ולא מחוברות למציאות מובילות אותו. ועורכת אחת שלא יודעת לשמור על הנכסים שלה. מחסלת חשבונות בתשלום של המולית המהוללת אלונה בר און. איבדו בך אמון!! הכי מגוחך, צמצמנו הפסדים כשבפועל ההפסדים גדלו ל 25 מיליון שח. המנויים של העיתון בקריסה. כמו גם ההכנסות של גלובס. הנהלה חלשלשה עם איכןת אפס. נהיינו ארגון שהפחד שולט בו. איפה הימים של גלובס של פעם. פשוט נוראית האווירה כאן. מי שיכול, בורח כל עוד נפשו בו. געגועים לפעם. תלך לה אלונה לבלי שוב. עם הדירקטוריון האמתני שלה. השותפה החלולה שלה. אנחנו כאן בזים לך. גם אם נחייך מעל לפני השטח. איפה הנורמות שהיו ואיפה אנחנו היום. והעורכת נעמה סיקולר, הכי בדיחה שיש. צווחנית. חסרת ביטחון ועושה דברה של אלונה. אוי כמה טעינו באלונה בר און. האשמה כולה על הוועד המהולל דאז, בראש שי ניב ודרור פוייר שהורידו אותנו לאבדון.
    סגור
  • 4.
    עורך בחסד עליון ומעל הכל גם בן אדם אדיר! מכה קשה לגלובס (ל"ת)
    מאיר 10/07/2018 16:17
    הגב לתגובה זו
    68 0
    סגור
  • 3.
    עורך מופלא ונדיר (ל"ת)
    בהצלחה 10/07/2018 09:59
    הגב לתגובה זו
    68 0
    סגור
  • 2.
    כל מי שיכול בורח (ל"ת)
    נו באמת 09/07/2018 18:10
    הגב לתגובה זו
    66 0
    סגור
  • מתי גד פרץ
    עיתון מכור 09/07/2018 22:09
    הגב לתגובה זו
    64 1
    יעוף
    סגור
  • 1.
    חבל מאוד! (ל"ת)
    דני 09/07/2018 12:08
    הגב לתגובה זו
    66 0
    סגור