תקשורת ומדיה

כתב קול ישראל לשעבר דורון שפר ייעץ למועצה לשימור אתרים

פרסום ראשון: שפר, כתב רשת ב' לשעבר בצפון, ישמש יועץ תקשורת למועצה, במאמציה להגברת המודעות הציבורית והתמיכה בשימור אתרי מורשת
אלכסנדר כץ | 
דורון שפר (צילום אלבום פרטי)
המועצה לשימור אתרי מורשת שכרה את שירותיו של יועץ התקשורת דורון שפר - כך נודע לאייס. הגיוס נובע מהרצון לסיוע במאמצים להגברת המודעות הציבורית והתמיכה בשימור אתרי מורשת בישראל, ובראשם מבנה טרמינל הנוסעים ההיסטורי בנמל יפו, שבטעות נקרא בית המכס.  
מבנה הטרמינל קלט מאות אלפי עולים בתקופת העלייה החמישית בשנות ה-30 של המאה הקודמת, והוקם בנקודה ששימשה לאורך כל הדורות נקודת הנחיתה ושער הכניסה לארץ-ישראל. אף שהמבנה עוגן לשימור הוא ניצב בפני סכנת הריסה.
שפר שימש במשך שנים ככתב רשת ב' של קול ישראל בצפון, ועם פירוקה של רשות השידור, עזב את העיתונות לטובת ייעוץ תקשורתי ועריכת תוכן. הוא אומר כי יגייס את ניסיונו הרב כאיש תקשורת במאבקים ציבוריים למען ערכי שימור הסביבה והנכסים התרבותיים וההיסטוריים של מדינת ישראל.
למועצה יש בנוסף דובר אין-האוס – איש יחסי הציבור הוותיק יורם דורי. שפר הוא חיזוק בתחום התקשורתי למועצה לשימור אתרים.  
מנהלת מחוז תל אביב במועצה לשימור אתרי מורשת בישראל  תמר טוכלר מסרה כי "דורון מביא עמו הבנה והכרה מעמיקות של מאבקים חברתיים, תרבותיים וסביבתיים וכבר הוכיח לא אחת את מסירותו למען ערכי שימור ושיקום נכסי תרבות ומורשת. אנו גאים לצרפו לפעילותנו ומשוכנעים כי יחדיו נקדם רבות את המודעות הציבורית למען נכסים אלה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה