תקשורת ומדיה

סיפור עם עוקץ: כוורות הוצבו ליד הדסק, חיילי גל"צ נעקצו

מהלך ירוק של הצבא, באמצעות רס"ר היחידה, יצא קצת משליטה והחיילים סבלו. בסופו של דבר, ולאחר שהתקבלו תלונות, הוזזו הכוורות מחלונות דסק החדשות
אלכסנדר כץ | 
כוורן (צילום Istock)
הבניין הישן והמתקלף של גל"צ ביפו, סובל מרעות רבות, אבל לאחרונה הצטרפה בעיה נוספת - דבורים. לאייס נודע כי הרס"ר של גל"צ הציב כוורות דבורים ליד חלונות קומת הדסק, וזאת דווקא מטעמי סביבה ירוקה - כחלק מפרויקט צה"לי שנקרא "צבא הגנה לסביבה".
למה ירוק? בשנים האחרונות חלה ירידה חדה במספר הדבורים בעולם, חרק שאחראי בזכות פעילות האבקה, ל-40% מהמזון שאנו אוכלים. רק בעיה אחת קטנה צצה: הדבורים גם עוקצות, והחיילים בדסק החדשות החלו לסבול.
החיילים פנו לרס"ר, אולם הוא סירב להזיז את הכוורות ממקומן. החיילים, שהחלו לקחת חומרים להרגעת העקיצות, פחדו להתלונן על הכוורות, או אף להגיש קבילה, ואולם, כעת מתברר כי הכוורות הוזזו בסופו של דבר ממקומן. 
מגל"צ נמסר: "כוורת הדבורים הוצבה בגלי צה"ל כחלק ממיזם 'צבא הגנה לסביבה' שאושר על ידי ראש אט"ל ונהוג בבסיסים צבאיים ברחבי הארץ. כדי להימנע מפגיעה כזו או אחרת בחיילים ולצורך שיפור התשתיות בהם ממוקמת הכוורת, היא הועברה מספר פעמים. כמו כן, הטיפול בכוורת מבוצע על ידי דבוראי אורגני מוסמך ובליווי רשות הטבע והגנים. כל תלונה שתגיע בנושא, תטופל".
תגיות גל"צ | דבורים | יפו
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה