מדיה

עשרות תלונות בעקבות ראיון תוקפני של אופירה אסייג ברדיו ת"א

אסייג העלתה לשידור את הבעלים של הפועל רעננה, תקפה אותו בעקבות דברים שאמר על בעלי בית"ר, וזרקה אותו משידור. הרשות ה-2 פנתה לרדיו ת"א לתגובה
אלכסנדר כץ |  118
אופירה אסייג (צילום יח"צ)
ראיון שקיימה אתמול (יום ב') אופירה אסייג ברדיו תל אביב עם הבעלים של הפועל רעננה, אשר אלון, עומד במרכזן של כ-30 תלונות שהתקבלו אצל נציבות תלונות הציבור ברשות השנייה – כך נודע לאייס. כעת הנושא מטופל על ידי הרשות, שפנתה לתחנה התל אביבית בדרישה לקבל את תגובתה על האירועים.
שלשום תקף אלון, בעליה של הפועל רעננה, את התנהלותו של אלי טביב, הבעלים של בית"ר ירושלים שמעוניין למכור את קבוצתו. הוא כינה את טביב בראיון לרדיו ערוץ הספורט "מי הביבים של הכדורגל הישראלי".

  הראיון אתמול של אסייג עם אשר אלון
טביב, במקרה או שלא, הוא חבר קרוב של אופירה אסייג, ומי שזוכה לטיפול מלטף יחסית בגופי התקשורת בהם משדרת ועובדת אסייג. דוגמה לכך הייתה ביום שישי האחרון בתכניתם של אסייג ואייל ברקוביץ' בערוץ קשת 12.

 הראיון של אסייג וברקוביץ' עם אלי טביב בקשת 12
לאחר דבריו בערוץ הספורט, הועלה אלון לשידור בתכנית הספורט הפופולארית של אסייג וברקוביץ ברדיו תל אביב, שמשודרת גם בסינדיקציה בתחנות רדיו אזוריות נוספות. "איך לכלכת ככה על קולגה שלך, אלי טביב", חזרה אסייג ואמרה פעם אחר פעם. "אתה מוסיף עוד שמן למדורה", המשיכה לתקוף. "אתה לא מתבייש?". כשאלון ניסה לענות, היא לא נתנה לו.

כשהשחיל את המשפט "בסגנון הזה...", כשכוונתו לסגנון דיבורה של אסייג, המגישה המשיכה "לחבוט" בו ואמרה: "לא, הסגנון שלך הוא יותר טוב. להגיד על טביב 'הוא מי הביבים של הכדורגל הישראלי'. איזה סטייל. אולי אנחנו נרד משידור ואתה תיקח את השידור? אתה מדבר על סגנון? ללכלך על מישהו שהוא חבר, שהוא בוס איתך באותה ליגה, שהוא בשיא הבלגן שלו עם האוהדים, תגיד, אתה לא מתבייש?... אתה מסית ואתה חממן, תתבייש לך, ותעוף מהשידור שלי".
מהפועל רעננה נמסר בתגובה: "הגברת אסייג חצתה קו אדום בשידור אתמול והפכה את תכניתה ברדיו תל אביב ואת גלי האתר של הציבור לרכושה הפרטי. את האובייקטיביות העיתונאית היא איבדה מזמן, אבל השידור אתמול הוכיח שגם אתיקה עיתונאית והגינות בסיסית הן ממנה והלאה. ההשתלחות המכוערת, ההתנהלות המבזה והבהמיות הן תעודת עניות לרדיו הישראלי ולספורט הישראלי, והן בעיקר עדות לאובדן העשתונות ואובדן הדרך של הגברת אסייג, ששכחה כנראה שיש לה מחויבות גם לציבור ולא רק לחוג חבריה הקרובים. בושה".
מהרשות השנייה אישרו כי התקבלו תלונות רבות וכי הייתה פנייה לתחנה. ברדיו תל אביב ביקשו שלא להגיב לדברים. 
תגובות לכתבה(118):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 103.
    האשמים באמת בעניין הם כלי התיקשורת שנותנים לה פתחון פה
    בני 14/08/2018 20:17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הכל בשביל הרייטינג והעניין והבאזז. ולעזאזל עם כל השאר. מה איכפת להם שיש אנשים שנפגעים ואפילו לא יכולים לענות.
    סגור
  • 102.
    הוולגארית שמתנהגת בצורה הכי בהמית שיש (ל"ת)
    עבד כי ימלוך 13/08/2018 22:34
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 101.
    יהוד
    שלמה 13/08/2018 21:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פשוט תוכניית גועל נפש לחברים שלהם מפרגנים על אחרים מלכלכים צריך לבעוט את התוכניית ברקוביץ יודע איך בועטים בפניים (אנגליה)ג'ון הארטסון
    סגור
  • 100.
    לכל מי שמתראיין אצלה ואצל ברקוביץ
    יואל 13/08/2018 13:36
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מגיע בדיוק יחס כזה... מי שיש לו טיפת שכל, פשוט לא מתראיין ומתעלם מהם.
    סגור
  • 99.
    היא ואייל לקקנים (ל"ת)
    טוני 13/08/2018 12:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 98.
    הישראלית היפה
    ניר 12/08/2018 23:11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אופירה היא התגלמות ההצלחה הישראלית עם הטוב - יצירת תרבות ספורט חדשה וגם הפחות טוב - קצת וולגרית מדהימה תמשיכי להיות את
    סגור
  • 97.
    עניין של זמן עד שהפרחה הזו תהיה חברת כנסת בליכוד
    יוסף 12/08/2018 17:20
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ישראל 2018: עם מבולבל תקוע במסכים. זומבים אומללים , נשלטים על ידי חבורת אנשים גועליים מהסוג של מירי רגב ואופירה אסייג.
    סגור
  • 96.
    גועל נפש
    זאב 12/08/2018 16:29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עד לאן תגיעי אופירה גועל נפש של שדרנית קטנה אולי תקבלי את פרס פוליצר לסירחון
    סגור
  • 95.
    חבל על כל דקת שידור של הזוג הגס והמכוער הזה (ל"ת)
    דניאל 12/08/2018 10:14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 94.
    אופירה אסייג
    רוני 11/08/2018 19:47
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא רק שאת בהמה גסת רוח את אחת המכוערות שיש אזשלא נראה ולא נשמע אותך ותבוא על עם ישראל השלווה כי הלכתי לשירותים להקיא ממך
    סגור
  • טען עוד
  • 93.
    פרחה מהכיתה של מירי רגב (ל"ת)
    דני 11/08/2018 19:06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 92.
    ביזיון אמיתי
    גילי 11/08/2018 08:39
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כמה לא מפתיע, אבל הרגולטורים כרגיל לא יעשו כלום, צריכה להיות מושעית לתקופה ארוכה.
    סגור
  • 91.
    מניפולטיבית מהסוג הנמוך ביותר אבל עושה מיליונים מלהיות
    מיקי 10/08/2018 20:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כזו כי הציבור מטומטם
    סגור
  • 90.
    תנו לה פריים טיים בערוץ שתיים (ל"ת)
    אלי 10/08/2018 13:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 89.
    זו כבר מזמן לא תוכנית ספורט
    אבי 09/08/2018 22:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זו כבר מזמן לא תוכנית ספורט. לא קשורה לספורט אלא למין תוכנית חברותית (ולא חברתית) מעלים אנשים שבעיקר קרובים אליהם משמיעים שם בעיקר את אייל גולן החבר שלהם, מתבדחים וצוחקים בקולי קולות מכל מיני שטויות וקוראים לזה תוכנית ספורט.
    סגור
  • 88.
    ההתלהמות היא אם כל ריטינג
    סקפטי 09/08/2018 19:09
    הגב לתגובה זו
    2 1
    זאת הסיבה שנתנו לה ולברקוביץ' להופיע ב- tv
    סגור
  • 87.
    אופירה אסאיג.הדוגמא הכושלת של הטלויזיה ועיתונות בארץ.
    ישראל ישראלי 09/08/2018 18:02
    הגב לתגובה זו
    8 0
    עיתונאי קטן שלי. תתנצלי מידית בפני אשר אלון. את שותפה לבהמיות של הכדורגל בארץ.
    סגור
  • הוד השרון
    צביקה פ 10/08/2018 19:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דוגמא לרדידות ושפל המדרגה שהגיעו תוכניות ערוץ 2 אופירה יכולה בהחלט לקבל את תואר המטומטמת של המדינה והוא ברקוביץ הרבה יותר גרוע
    סגור
  • 86.
    אופירה אסייג ומרים סיבוני רגב - קשה להבדיל ביניהן
    מעוררות בחילה 09/08/2018 16:49
    הגב לתגובה זו
    4 1
    זו הרמה היום. אנו בהתדרדרות מהירה.
    סגור
  • 85.
    עולם כמנהגו נוהג ואין חדש תחת השמש- האלימות שולטת (ל"ת)
    איאיאי 09/08/2018 13:00
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 84.
    חלאה
    זוריק 09/08/2018 12:28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אופירה אסייאג חלאת המין האנושי
    סגור
  • 83.
    אופירה, את מי הביבים של עיתונות הספורט בישראל
    יואב 09/08/2018 10:53
    הגב לתגובה זו
    8 0
    ועצם זה שאני משייך אותך לעולם העיתונות זה מחמאה, כי את ממש לא עיתונאית. מפרגנת באופן קבוע למקורבייך ותוקפת את מתנגדיהם. זו לא עיתונות. את לא חייבת להיות אובייקטיבית, אך התמיכה חסרת הפשרות במקורבייך לא משנה במה מדובר היא הבעיה. במקרה זה אפילו לא נתת לאשר אלון להגיב. תקפת אותו מתחילת ה"ראיון" וכשהוא אמר שהוא לא יכול להתייחס כשאת מדברת כך, תקפת אותו יותר והורדת אותו משידור. זו הדוגמא הכי עדכנית לכל המהות שלך - מגנה בחרוף נפש על חברייך ותוקפת את מתנגדיהם.
    סגור
  • 82.
    ב ה מ ה
    א 09/08/2018 02:18
    הגב לתגובה זו
    6 0
    ג ס ה
    סגור
  • למה להחמיא לה .....
    אורי 10/08/2018 13:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לבהמה יש יותר כבוד
    סגור
  • 81.
    אופירה
    סוסי 09/08/2018 00:08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ביב שופכין ותת רמה של אשה
    סגור
  • מיי שופכין
    עופר 09/08/2018 16:48
    הגב לתגובה זו
    2 0
    היא המיץ של הזבל
    סגור
  • 80.
    בושה וחרפה !!
    זכרוני 08/08/2018 23:41
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אשה רעה וגסת רוח להחריד !! טוב יעשו העורכים שלה ויסלקו אותה מהשידורים ... היא ומר ברקו הורידו את רמת ואיכות השידורים לרמת ביבים ,בושה וחרפה !!
    סגור
  • 79.
    איכסס
    אבירן 08/08/2018 21:53
    הגב לתגובה זו
    3 0
    איכס זבל של בחורה כלבה ברמות
    סגור
  • 78.
    אני בהלם מהרמה,השפה ו״אוביקטיביות ואיפה הנהלת הרדיו ?
    משה כהן 08/08/2018 21:04
    הגב לתגובה זו
    3 0
    למה שותקים ? אני בכל מקרה החלטתי לא לשמוע אותה יותר ועוד יותר את מר ההגינות ברקוביץ ששתק ושותק ולא אמר מילה. בושה עיתונאית , שפל הכי גדול אי פעם. איכס
    סגור
  • 77.
    בואנה זה בושה וחרפה איך שהיא רומסת אנשים
    שועל 08/08/2018 20:00
    הגב לתגובה זו
    2 0
    התוכניות שלהם מצחיקות אבל הם לא נותנים לאף אחד לדבר וזה כבר מתחיל להימאס היא לא נתנה לו לדבר אפילו.
    סגור
  • 76.
    הלך העורב אצל הזרזיר
    דותן 08/08/2018 19:49
    הגב לתגובה זו
    3 0
    טביב הוא מי הביבים של הכדורגל הישראלי, ואופירע היא מי הביבים של תקשורת הספורט הישראלית (מה שמעיד גם על הקולגה הביבית אייל ברקוביץ')
    סגור
  • 75.
    בת ים
    לוזגרט 08/08/2018 16:29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי שהולך לישון עם כלבים שלא יתפלא שיקום עם
    סגור
  • 74.
    כל הכבוד
    צ"ומפי 08/08/2018 14:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה שיש לה פה גורה זה אפשר לשמוע.... אבל כל הכבוד לה על האומץ להופיע בטלוויזיה...שם רואים גם כמה שהיא מ כ ו ע ר ת. באמת כל הכבוד על האומץ!.
    סגור
  • 73.
    זו לא עיתונאות נקודה !
    עופר אבנרי 08/08/2018 14:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כך לא מתנהגת מי שהינה עיתונאית או לחילופין מי שמגדירה עצמה כעיתונאית , התביישתי לשמוע את השפה והזולות הבוהמית ששידרה .אגב מיותר לציין שתוכניתה השניה עם אייל ברקוביץ חייבת לרדת מהמסך באופן מיידי, ריקנות מתוכן וחוסר מקצועיות אתית אין מקום בתקשורת.את שפת הרחוב לא מביאים לשידור ובטח שלא קבל עם ועדה .הם מקדמים את חבריהם כמו אלי טביב עומר אדם והיד עוד נטויה .שיקדמו אגנדות,שיוון חברתי,ענייני יוקר המחיה, דיור לצעירים וכו זה הרבה יותר מעניין ממלחמות אגו להגנת חבריהם . פשוט בושה .
    סגור
  • 72.
    זוהמה רדיופונית (ל"ת)
    מיצי 08/08/2018 14:25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 71.
    אסייג וחברים
    דודו 08/08/2018 13:48
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לגברת ( אם הכינוי אכן מתאים לה ) יד בכלל כשרון גדול למצוא חברים: גולן, טביב, ברקוביץ׳ ועוד ועוד על זה נאמר ״ תראה לי מי החברים שלך ואומר לך מי אתה ״.
    סגור
  • 70.
    צודקת (ל"ת)
    עמי 08/08/2018 13:27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • נו דיי..
    רפאל 09/08/2018 10:30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    במה היא צודקת שזה שהיא בהמה.
    סגור
  • 69.
    מי שלא נעים לו לשמוע שיעביר תחנה
    ביתרי וותיק 08/08/2018 12:14
    הגב לתגובה זו
    0 8
    אני בכל יום שישי נרדם בין השעות 17:30 - 20:00
    סגור
  • 68.
    זה מה שקורה כש מי אפסיים ביצת שלולית אבל אגו בשמיים
    קווזימודו 08/08/2018 11:45
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מקבלת מיקרופון. משהו כמו ששרה נתניהו מקבלת טלפון. התנהגות אלימה.
    סגור
  • 67.
    איך נותנים לה במה?
    מאיר 08/08/2018 09:42
    הגב לתגובה זו
    10 0
    כבר הבנו שאין דבר כזה אובייקטיבי אבל לרדת לרמה כזאת זה פשוט נמוך. אנחנו לא נמצאים ב"שכונה" ולתקוף אדם מבלי לתת לו לדבר זה פשוט לא!
    סגור
  • 66.
    היא פשוט תת רמה!
    מירי 08/08/2018 09:41
    הגב לתגובה זו
    8 0
    מה זה התת רמה הזאת?
    סגור
  • 65.
    פרצופה של המדינה (ל"ת)
    ישראל 08/08/2018 07:05
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 64.
    להצית אופירה??
    ביתריסט 08/08/2018 05:58
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בסך הכל הוסיף קיסם למדורה יש לך חור כל כך גדול בהשכלה אם את חושבת שבזכות ה״כוח״ שקיבלת בזכות הפריים טיים הישראלי הופך אותך לסוג של אלוהים את טועה, יגיע היום שהגלגל יסתובב ואת תהיי בקרשים טביב הרס כל חלק טוב בכדורגל הישראלי בנאדם שחייב להוקיע אוצו אם יש מישהו שהכדורגל הישראלי נראה כמו שהוא נראה זה בגלל אנשים כמו טביב
    סגור
  • 63.
    את מי אופירה יותר אוהבת: ברקו או גוטמן? (ל"ת)
    רומן אסור 08/08/2018 00:48
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 62.
    שלוכית מדימונה
    שמעון 07/08/2018 23:58
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ככה זה כשנותנים במה לשלוכית מדימונה הכסף העביר אותה על דעתה בזכות בעלה כמובן
    סגור
  • 61.
    אופירה היא הביוב של ישראל
    חי 07/08/2018 23:56
    הגב לתגובה זו
    8 0
    את ושכמותך הם הם הביוב של חברה הישראלית לקרוא לה עיתונאית זה שמול לחזיר עם נזם זהב תת רמה
    סגור
  • 60.
    תת תרבות ותת רמה
    שמעון 07/08/2018 23:54
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הפסקתי לראות את תוכניתם בטלויזיה, מזמינים אורחים שיטקוטטו אתם
    סגור
  • 59.
    בושה
    רענן 07/08/2018 23:03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אופירה תפסיקי ללקק את שקרנית גרועה עופי הביתה
    סגור
  • 58.
    גוטמן נתן לאופירע בעכוז
    בוסטמנטו 07/08/2018 22:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רק גוטמן יכול על הפרה הזאת
    סגור
  • 57.
    עלה לה השתן לראש
    נתנייתי 07/08/2018 21:43
    הגב לתגובה זו
    5 0
    היא עיתונאית בשקל וחצי שדואגת רק לחברים שלה ומי החברים שלה? רק אלה שהוציאו ליכלוך מהחדר הלבשה. בחורה קטנה ורדודה!! לא שומע יותר 102 Fm
    סגור
  • 56.
    בושה וחרפה של צמד מגישים ברמה הג’י נמוכה. לא אשמע בחיים
    אילן 07/08/2018 21:30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לא אקשיב בחיי ל102 ולא אצפה בתכנית המביישת בטלויזיה
    סגור
  • 55.
    אופירה אשה מלוכלת עם פה מסריח (ל"ת)
    אלון לך תתבע אותה 07/08/2018 21:30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 54.
    וואללה אופירה שיחקה אותה
    איציק 07/08/2018 21:21
    הגב לתגובה זו
    0 3
    שאפו גדול
    סגור
  • 53.
    לכי הביתה חוצפנית (ל"ת)
    עמי 07/08/2018 20:55
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 52.
    איפה מגישים תלןנה? (ל"ת)
    מוש 07/08/2018 20:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 51.
    אני עם רדיו תל אביב גמרתי
    אריק 07/08/2018 19:57
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כל זה והרדיו משלם לה 100 אלף שקל בחודש......
    סגור
  • 50.
    השתן עלה לה לראש
    אלון 07/08/2018 19:56
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מזמן איבדה את האובייקטיביות העיתונאית. תעודת עניות לרדיו תל אביב. איך ברקוביץ משתתף בזבל הזה?! תפסה בעלות על הספורט בארץ. בושה
    סגור
  • 49.
    בושה וחרפה !!
    זכרוני 07/08/2018 19:22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    התנהגות מכוערת ובזויה של בחורה רעה ונבזית ביותר . ..להעלות אדם לשידור לא לאפשר לו לדבר ולהתנפל עליו כפי שהבחורה המכוערת הזו עשתה זה חציית קו אדום !!! צריך להוריד אותה מהתכנית ולא לאפשר לחזור למרקע ....אופירה תתביישי לך ועשי טובה לכל עם ישראל בכך שתעופי מחיינו ...
    סגור
  • 48.
    אלון
    אילן 07/08/2018 18:10
    הגב לתגובה זו
    0 2
    בן אדם שפל מגעיל ורייק הוא שכח מה עשה בנתניה בוגד
    סגור
  • 47.
    מניות ביוטיים-האם יש מידע מדוע המניה יורדת למרות
    רוני 07/08/2018 18:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שהנתונים שלה במאזן היו טובים יותר מהצפי
    סגור
  • 46.
    היא לא נתנה לו לענות !!1 (ל"ת)
    אילן 07/08/2018 17:52
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 45.
    איזו ביובת האופירה הזו
    מיקו 07/08/2018 17:40
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בושה של אישה ומגישה. טינופת מארץ הטינופות. שאפו לאלון שלא פתח עליה
    סגור
  • 44.
    אופירה יפח (ל"ת)
    אבי 07/08/2018 17:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 43.
    אופירה את מהשוק איכי נמוך.
    איציקו 07/08/2018 17:29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תסגרו לה את הפה המסריח מהביוב. עלה לה השתן לראש.
    סגור
  • 42.
    אוהדי בית"ר עוד מקשיבית לתוכנית?
    מ. 07/08/2018 17:27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תוכנית ירודה של אנשים ירודים..
    סגור
  • 41.
    אופירה
    שוקי 07/08/2018 17:20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    תוכנית נמוכה ביותר מראיינים שמחפשים רק פרובוקציות גם ברדיו ובעיקר בטלווזיה ראוי להוריד את התוכנית לגמרי כל מרואיין שמוזמן צריך להיות מוכן להשפלות וכניסות לחייו הפרטיים אופירה וברקןביץ חושבים שהם מלכי הרדיו ועושים בתוכנית כבתוך שלהם מישהו שם ברשות השידור צריך להתעורר כבר !!!
    סגור
  • 40.
    אופירה אסייג דוברת מטעם. לא עיתונאית .איכס (ל"ת)
    רוני 07/08/2018 17:09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 39.
    בושה אופירה
    אפרים 07/08/2018 16:57
    הגב לתגובה זו
    4 0
    נכון שטביב חבר שלך אבל התנהגות בהמית כזאת היא פריצת כל הגבולות ואת עובדת ברדיו כנראה בזכות בעלך מנהל רדיו נורמלי היה מוריד אותך מהשידורמיד בושה גם ל 103 fm ועדיין לא מאוחר להשעות אותך
    סגור
  • 38.
    אלי טביב מלךךךךךךךך . הקנאה אוכלת ת'אנשים (ל"ת)
    עבודה מעולה אופירה 07/08/2018 16:51
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 37.
    מלכהההההההההה אני מעריצה אותך .... כל האמת בפרצוף !!!!! (ל"ת)
    די לצביעות 07/08/2018 16:50
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 36.
    אופירה אסייג
    הראל אייל 07/08/2018 16:36
    הגב לתגובה זו
    2 32
    שאפו לאופירה שמוכיחה שוב ושוב שהיא עיתונאית עם ביצים שלא מפחדת לשאול שאלות ולדרוש תשובות אני מעריץ
    סגור
  • אתה אידיוט אין הסבר אחר (ל"ת)
    ניר 08/08/2018 06:55
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • חחח... אהבתי את ההומור
    שי 07/08/2018 18:42
    הגב לתגובה זו
    1 1
    היא לא שאלה אותו שאלות ובטח שלא דרשה ממנו תשובות. היא רק קיללה, תקפה, השמיצה והעיפה. ממש מעריץ.
    סגור
  • 35.
    אני עם תכנית הספורט של 102גמרתי
    טיטוס 07/08/2018 16:32
    הגב לתגובה זו
    28 3
    גועעל נפש . בהמיות בשיאה . להעיף את תת הרמה הזו מהרדיו . לנקות !
    סגור
  • תתעורר אחי
    ארז 07/08/2018 22:39
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אז כבר שנים לא שומע את התכנית הזאת מגינים על זוהר ברקו רביבו טביב אבוקסיס אייל גולן זהבי בוזגלו כל השאר כסאח ועליהום
    סגור
  • ההפך- התוכנית מצחיקה מרוב שהיא
    דני רייכר 07/08/2018 19:33
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מטומטמת
    סגור
  • מניות ביוטיים-האם יש מידע מדוע המניה יורדת למרות
    רוני 07/08/2018 18:05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שהניתונים שלה היו יותר טובים מהצפי
    סגור
  • 34.
    אופירה מלכה????
    דודו איסנרוט 07/08/2018 16:26
    הגב לתגובה זו
    1 15
    אופירה גיבורה אמיצה הוגנת לויאלית הגנה על העיקרון של לא לשפוט ולהוציא להורג אדם גם אם לא צודק כל הכבוד אופירה שלי יחימוביץ מירב מכאלי ושות היו עושות אותו הדבר
    סגור
  • 33.
    צר לי אך איני מצטרף לעליהום על אופירה שבאה להגן על חבר
    ליאור 07/08/2018 16:22
    הגב לתגובה זו
    3 12
    אדון אשר אלון צריך לקחת אחריות על המילים שלו. לבוא ולפגוע בצורה כל כך מכוערת בטביב, אטתו טביב שבא והשקיע מכיסו על מנת להציל את ביתר מידי גאידמק בזמנו, זוכרים את התקופה הזאת אוהדי ביתר? לא? אז כדאי שתיזכרו, גאידמק חגג על הקבוצה בשנותיו האחרונות תוך שהוא מייבש אותה תקציבית. טביב שם לזה סוף והביא את ביתר 4 פעמים לאירופה. אופירה הזדעקה רק כאשר אשר אלון אמר לה "טוב, אם זה סגנון הדיבור שלך", והרי הוא עצמו כרגע טינף על טביב בצורה הכי מכוערת שיכולה להיות "מי ביבים", בשעה שטביב אכן ברגע קשה בשיא הלחץ שמופעל עליו למכור את קבוצתו תוך חיתוך במחיר שרצה. ככה לא צריך לדבר אף אזרח, לא כל שכן בעלים של קבוצת כדורגל בליגת העל. אתה אכן צריך להתבייש. גם אם הוא שנוי במחלוקת, אין לחלוק על כך שהוא אדם כל כך צנוע שבא לתרום ממרצו ומהונו, והתרשמתי מהכנות שלו בראיון ("כן אני ואלי אוחנה היינו חברים, אבל המחלוקות גרמו להפסקת החברות, אולי לא צריך לערבב עסקים עם חברים"), ובכל ראיון שדמעתי אותו: צניעות וכנות, והנה מה שהוא מקבל ממך.
    סגור
  • אתה קוקסינל שתול (ל"ת)
    יעקב 07/08/2018 23:31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • נראה לי שקצת התבלבת
    ערן 07/08/2018 16:43
    הגב לתגובה זו
    22 1
    אופירה אסייג יכולה להתקשר לאשר אלון ולצרוח עליו, היא יכולה לפרסם פוסט בוטה בפייסבוק עם דעתה האישית אבל בתוכנית רדיו כאשר היא מעלה מרואיין על הקו היא צריכה להתנהג כמו עיתונאית - היא יכול לשאול שאלות קשות וצריכה להיות מוכנה לקבל תשובות ולהקשיב. היא העלתה אותו בלי שום כוונה לערוך את הראיון אלא רק כדי להשפיל אותו. וזאת הבושה הגדולה. הרי עם כל הכבוד לקשקושים האלו של בית״ר ירושלים וכדרוגל באופן כללי, אנחנו נתקלים מידי יום במראיינים בתחום החדשות שמשוחחים עם רוצחים, מחבלים, אנשים קיצוניים כאלו ואחרים, גנבים ועוד ולמרות שדעתם האישית ברורה הם עדיין שומרים על פאסון עיתונאי בסיסי
    סגור
  • 32.
    וואו איזו בושה. נראה שאפילו ברקוביץ׳ התכווץ בפינת החדר
    רם 07/08/2018 16:11
    הגב לתגובה זו
    20 2
    פשוט מחריד. ומה שבאמת מחריד זה שלאף אחד מהבוסים שלה (ברדיו או בטלוויזיה) אין את האומץ לעצור את החרפה הזאת ולהעיף אותה. דוגמא קלאסית שהרייטינג מקדש את כל האמצעים. אם אני אשר אלון הייתי תובעה אותה. היא הרי העלתה אותו לשידור ובמשך שתיים וחצי דקות טינפה עליו ולא נתנה לא להוציא מילה ובסוף העיפה אותו מהשידור. הוא צריך לתבוע אותה, לקבל התנצלות ועוד כמה עשרות או מאות אלפי שקלים
    סגור
  • הבוס שלה זה בעלה דני מנקין (ל"ת)
    מאזין לשעבר 07/08/2018 18:36
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 31.
    בושה
    אסף 07/08/2018 15:54
    הגב לתגובה זו
    9 1
    וישמן ישורון ויבעט
    סגור
  • 30.
    בושה
    אסף 07/08/2018 15:53
    הגב לתגובה זו
    6 0
    הכל קומבינות
    סגור
  • 29.
    אופירה
    יורם בסדר 07/08/2018 15:49
    הגב לתגובה זו
    16 1
    עד היום הקשבתי לתוכניות שלך..מהיום אני נודר שאני וחבריי הרבים חדלים מלראות אותך כשאת מופיעה בטלויזיה ולשמוע ברדיו את התוכנית היומית.לא תאומן התגובה הנוראית שלך לאדם מבוגר (אשר אלון) לא זכור לנו שיצאת להגנת כל אותם שחקנים ומאמנים שנפגעה פרנסתם ממר טביב.איכזבת את כולנו אופירה
    סגור
  • 28.
    תתעוררו על החיים שלכם ותחרימו כבר את הצבועה הזו (ל"ת)
    הלבן שבעיניים 07/08/2018 15:44
    הגב לתגובה זו
    13 0
    סגור
  • אופירה, גועל נפש של התבטאות.
    אור 07/08/2018 17:05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה זה? רדיו דימונה?
    סגור
  • 27.
    אם אלי טביב
    ניסו 07/08/2018 15:43
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הוא מי הביבים אופירה אסייג היא המיץ של הביוף
    סגור
  • 26.
    עצומה נגד אופירה
    נתי 07/08/2018 15:28
    הגב לתגובה זו
    20 0
    בחורה עם פה ג׳ורה גועל נפש מי שייתן רייטינג לתוכנית שלה הוא מונגול
    סגור
  • 25.
    אופירה צודקת אשר אלון זה תכמן ולכלכן
    ירוק 07/08/2018 15:23
    הגב לתגובה זו
    1 19
    מי אתה שתצא נגד בעלים אחר של מועדון .לך זה קל כי אין לך קהל ..אלי טביב איש עסקים זכותו למכור בכמה שבא לו . לא זכור לי שיצאת נגד מי שמאיים עליו על מי שמאיים על אוהדים במזרחי ...אשר אלון אדם קטן
    סגור
  • שאפו לאופירה
    הראל אייל 07/08/2018 16:38
    הגב לתגובה זו
    0 9
    עיתונאית עם ביצים שלא מפחדת ממדיניות ההפחדה
    סגור
  • 24.
    בושה לאנושות
    יעקב 07/08/2018 15:15
    הגב לתגובה זו
    15 0
    אופירה , עד הראיון הזה הערכתי אותך . נתת לחברות האישית שלך עדיפות על יושרה עיתונאית
    סגור
  • 23.
    קו אדום
    יוסי 07/08/2018 15:11
    הגב לתגובה זו
    17 0
    נתנו לה לבהמה במה ואי אוכלת מכל הבא לידכך זהשהשתן עןלה לראש
    סגור
  • 22.
    ככה יוצאת בת שההורים בני דודים (ל"ת)
    לני 07/08/2018 15:06
    הגב לתגובה זו
    12 0
    סגור
  • 21.
    להעיף אותה ומהר !!
    איציק 07/08/2018 14:26
    הגב לתגובה זו
    16 0
    בושה שמאזינים לה או צופים בה. חוץ מצחוק מלגלג ומלאכותי אין שם כלום. המוטציה הזאת עפה על עצמה בזכות מטומטמים שמאזינים לה. הגיע הזמן להחרים כל תוכנית בהשתתפותה עד שתעלם לנו מהתקשורת
    סגור
  • 20.
    ממממ
    גבי 07/08/2018 14:21
    הגב לתגובה זו
    10 0
    התנהגות הכי גוחה ששמעתי אי פעם ברדיו ממש בושה ותעודת עניות לעיתונות הספורט
    סגור
  • 19.
    גועל נפש.. היא פשוט בהמה (ל"ת)
    מלח הארץ 07/08/2018 14:20
    הגב לתגובה זו
    17 0
    סגור
  • 18.
    ד"ש ממני חמודה (ל"ת)
    אלי גוטמן 07/08/2018 14:20
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 17.
    אני מפסיק
    מכאל 07/08/2018 14:16
    הגב לתגובה זו
    12 0
    לראות ולשמוע אותה פשוט להקיא אין בה כלום שמזכיר אישה איכסססססססס
    סגור
  • 16.
    קורא להחרים את התכנית של אופירע
    ניר 07/08/2018 14:14
    הגב לתגובה זו
    8 0
    לא להקשיב לאישה הרעה הזאת, ולא לפרסם בתכניות שלה. רק ככה אפשר להילחם ברשע שהאישה הזאת מפיצה
    סגור
  • 15.
    זוהמה אנושית (ל"ת)
    אבי 07/08/2018 14:14
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 14.
    אני מניח שזה היה בזמן שהתארחה בוילה של טביב בסופ"ש.
    ככה זה 07/08/2018 14:10
    הגב לתגובה זו
    11 0
    פני הספורט כפני אופירה.
    סגור
  • 13.
    מזעזעת
    אייל 07/08/2018 14:09
    הגב לתגובה זו
    12 0
    איכס , שדרנית קווים היית צריכה להשאר. בושה של תקשורת
    סגור
  • 12.
    אופירה בושה לתכנית הטלביזיה והרדיו.
    צבי 07/08/2018 14:03
    הגב לתגובה זו
    10 0
    משדרת פגועת המוח
    סגור
  • 11.
    חזירה עם שפתיים של פיל
    יאללה ביתר 07/08/2018 14:02
    הגב לתגובה זו
    11 0
    מה חדש הלקקנית הזו בכל הזדמנות מגוננת על הגחנון הזה .עד שיש גבר במדינה שאומר את האמת על הרודן מתימן.כל היום בוכה גזענות גזענות .הקמצן הזה לא בא להשקיע אלא לעשות קופה עלינו סוף סוף ברקת ואוחנה הבינו זו
    סגור
  • 10.
    יש לי תפקיד בשבילך
    א.ש. 07/08/2018 13:55
    הגב לתגובה זו
    4 0
    עם קצת סבלנות...... שרת התרבות והספורט שלך. אחלה תיק. ניראה לי שתעשי שם חיל.
    סגור
  • 9.
    ע ו ל ב
    א.ש. 07/08/2018 13:54
    הגב לתגובה זו
    7 0
    עלובה ומעייפת.
    סגור
  • 8.
    היא צריכה להיות מפוטרת מאתמול. גועל (ל"ת)
    אסף 07/08/2018 13:54
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 7.
    חזירונת
    אפי 07/08/2018 13:44
    הגב לתגובה זו
    19 0
    היא מזכירה לי את חזירונת מחבובות,היא בהמה לא קטנה,מעניין מה יגיו ילדיה כשישמעו איך שהיא תקפה מילולית את אשר אלון,היא לא אוביקטיבית מכיוון שטביב ואישתו חברים מאוד טובים שלה,אז מה הפלא שהקצף יצא לה מהפה?תיתביישי לך!!אנו אוהדי בית"ר לא שוכחים שטביב הציל אותנו,אבל מה זה שווה שכרגע הוא הורס אותנו?אנחנו מתגעגעים לימים של משה דדש האגדי,שהיה מחתים על מפיות,ושמילה שלו היתה מילה!!
    סגור
  • 6.
    אופירע-זבל אנושי (ל"ת)
    שימי 07/08/2018 13:42
    הגב לתגובה זו
    15 0
    סגור
  • 5.
    בושה וחרפה
    פפי 07/08/2018 13:34
    הגב לתגובה זו
    21 0
    שדרנית תת רמה ותעודת עניות לרדיו,וברקוביץ עם הפה הגדול שתק כמו דג!!אני עם הרדיו גמרתי!!
    סגור
  • 4.
    אופירה ברקוביץ היא לא עיתונאית. גועל נפש עם שקיות (ל"ת)
    מגעילה 07/08/2018 13:33
    הגב לתגובה זו
    16 0
    סגור
  • 3.
    פרחה נשארת פרחה (ל"ת)
    צביק 07/08/2018 13:33
    הגב לתגובה זו
    22 0
    סגור
  • 2.
    בהמה (ל"ת)
    אמיר 07/08/2018 12:58
    הגב לתגובה זו
    20 1
    סגור
  • 1.
    אתם חייבים לשמוע אותה-אין גרוע ממנה. איזו רמה, עלגת! (ל"ת)
    דנה 07/08/2018 12:22
    הגב לתגובה זו
    20 0
    סגור
  • בושה אחת גדולה